• 0

Import uit Engeland

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

10 dartborden is geen probleem ;D Wat meer ook niet,

Heb ooit een auto opgehaald uit engeland zonder problemen zo op de autoambulance met de boot, als ik je een tip mag geven... ga snachts met die boot en reserveer geen kaartje. wij waren voor 200 euro retour als ik reserveerde was ik al snel het 5 voudige kwijt.

 

Wij kregen geen vragen bij de douane en het was een mooie sportwagen.(auto was 25 jaar dus ook geen bpm). naar mijn idee kan je je ford transit volgooien met dartborden. en gewoon doen. Eu is vrijhandels gebied.

 

Groet

 

Peter

Link naar reactie
  • 0

Ik raad aan om via Frankrijk te rijden. Dan is het 60euro retourtje incl auto. Benzine in Engeland is rond de 90ct een liter benzine.. Daar hoef je het ook niet voor te laten.

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Misschien heb je er niks aan maar to be sure. Verzendkosten vanuit Engeland vallen reuze mee. Ik heb pas een doos met circa 500 euro aan kleding laten versturen, woog 12,5 kilo, via Parcel Force, kostte me 20 euro.

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie
  • 0

Het ging meer om m'n oude woonadres te bezoeken, dan meteen een trunk vol borden mee te nemen. Moet natuurlijk eff pijlen, of dat mag ;)

 

Terug naar de TS.

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 293 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.