• 0

Het strategisch marketingplan

Het gros van de ondernemers maakt wel een businessplan, maar wie heeft er ook een strategisch marketingplan gemaakt?

Een marketingplan waarin je omschrijft wat de opvatting van jouw bedrijf ten opzichte van jouw klanten is. Iets waar je dus duidelijk je marketingvisie in kwijt kan.

Of proppen we dat gewoon bij het ondernemingsplan er bij?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Alhoewel ik zelf een marketing opleiding heb, heb ik geen volledig strategisch marketingplan gemaakt. Wel heb ik een uitgebreid stuk opgenomen in het ondernemingsplan.

Hierbij heb ik de propositie verder uitgewerkt, de doelgroepen en de wijze waarop ik de doelgroepen ga benaderen aangevuld met een tijdsschema.

Helaas is een en ander al weer door de war gegooid door het stoppen van Net Professional wat het grootste deel van het budget zou opslokken Ben nog op zoek naar alternatieven ???

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0
Een marketingplan waarin je omschrijft wat de opvatting van jouw bedrijf ten opzichte van jouw klanten is.

Wat ik van mijn klanten vind?

Wat ik vind dat mijn klanten idealiter van mijn bedrijf zouden vinden?

Mijn positie temidden van mijn concurrenten? ("Mijn bedrijf onderscheidt zich op deze punten van mijn concurrenten:...")

Hoe bedoel je deze zin?

Groet!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar