Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
c123
c123
Heb gezocht en kan wel iets vinden maar ik probeer de vraag opnieuw te stellen.
Ik ben nu in 3 weken tijd al 2x geconfronteerd met hetzelfde, een brief van een curator
van klanten van mij met daarin, jawel failliet! En ik heb natuurlijk een vordering en
ben m'n geld kwijt.
Natuurlijk heb ik in mijn voorwaarden eigendomsvoorbehoud staan, maar hoe werkt
dat in de praktijk? Wij leveren op factuur bedragen van 100,- tot 5.000,-
In bovengenoemde gevallen ben ik weer even snel 1.500 kwijtgeraakt.
De AV wordt dor de vertegenwoordiger ook niet altijd uitgereikt, ik kan dat ook niet
checken. Moet ik die dan aangetekend versturen?
Dit risico gaat de komende tijd meer regel dan uitzondering worden en ik vraag mij
af hoe je je hier goed tegen kunt beschermen.
Wat moet ik hebben om de curator mijn spullen terug te laten sturen? Heeft iemand ervaring
met het eigendomsvoorbehoud uit je AV en hoe werkt dat in de praktijk? Moeten de klant
de AV tekenen of is achterop je offerte voldoende. Trekt een curator zich daar eigenlijk iets
van aan?
Ik hoop dat er iets is wat dit probleem helpt te voorkomen want je bent dubbel aan de beurt,
klant kwijt maar ook spullen kwijt. Dan in ieder geval je spullen terug.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag