• 0

Starten online campagne

Beste heren en dames,

 

Ik ben nieuw hier qua posten, maar heb hier de afgelopen tijd al veel goede dingen gezien en gelezen. Daarvoor alvast bedankt!

 

Ik heb nu echter zelf een vraag, waar jullie mij misschien wel mee kunnen helpen. Ik ben gevraagd om te kijken naar online campagne mogelijkheden voor een Self Storage bedrijf in Venlo. Deze opslagruimte is zowel voor de particuliere als de zakelijk markt bedoeld. Het is de bedoeling dat er enkele banners/buttons geplaatst worden op bepaalde websites die met wonen etc. te maken hebben.

 

Hierbij heb ik al voorbeelden van sites doorgekregen, waaronder: www.funda.nl, www.moviq.nl en www.marktplaats.nl. Daarnaast ben ik ook in gesprek met Media Groep Limburg over mogelijkheden.

 

Mijn vraag aan jullie: Hoe kan ik het beste uitzoeken welke websites het meest doeltreffend zijn voor deze campagne en in welke richting moet ik zoeken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Self storage voor bedrijven?

 

slightly off topic mode on

 

Heb niet direct de sites voor je, maar wel een overweging:

 

Een van de eerste dingen die bedrijven extern opslaan zijn hun archiefstukken, en dan met name de stukken die ouder zijn dan een jaar of 2.

Waarom breid je je aanbod niet uit van het ter beschikking stellen van sec een kale ruimte naar een stukje extra dienstverlening?

Er is denk ik nog een redelijke markt voor kleinschalige archiefopslag waarbij de dienstverlener op regelmatige termijn de archieven komt ophalen, zelf de dozen in de rekken zet. Op verzoek dozen retourneert of inscant en als PDF ter beschikking stelt, vernietigt of laat vernietigen.

 

Let wel, de uitwerking is wat gecompliceerder dan dat, maar je kunt je wel onderscheiden van al die andere self-storagebedrijven en op die manier wat meer bestaansrecht verwerven.

 

slightly off topic mode off

 

Oh ja, http://opslag.startpagina.nl/ is nog een linkje voor je

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Frans, allereerst bedankt voor je reactie.

 

Het is echter niet aan mij om het aanbod uit te breiden aangezien het hier om een externe opdrachtgever gaat. Er is mij puur gevraagd om deze, redelijk nieuwe, opslag aan te ''prijzen'' via een online campagne. Maar hierbij vind ik het vrij moeilijk om erachter te komen wat hiervoor goede websites kunnen zijn.

Link naar reactie
  • 0

Frans, allereerst bedankt voor je reactie.

 

Het is echter niet aan mij om het aanbod uit te breiden aangezien het hier om een externe opdrachtgever gaat. Er is mij puur gevraagd om deze, redelijk nieuwe, opslag aan te ''prijzen'' via een online campagne. Maar hierbij vind ik het vrij moeilijk om erachter te komen wat hiervoor goede websites kunnen zijn.

 

Waarom hebben je jou dan gevraagd?

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Dan heeft die opdrachtgever toch maar mooi de verkeerde aan je is mijn eerste gedachte. Afhankelijk van het budget zou ik voor een beperkt aantal lokale nieuwssites of communities gaan.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Is dat alles?

 

Wellicht in deze link eens volgen en kijken welke zoekresultaten niet je concurrenten zijn, maar verzamelsites waar je evt banners kunt plaatsen.

 

Vergeet trouwens de goudengids niet voor wat het waard is.

 

Daarnaast kun je je als venlonaar ook nog richten op Duitsland en België aangezien die vaak vergeten worden als mogelijke klanten.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Het klopt inderdaad dat dit normaal niet mijn werkzaamheden zijn, allereerst ben ik slechts een student (nee dit is geen huiswerk) en ben ik normaal meer thuis op marketing/communicatie gebied in vrijwel alle andere vormen behalve het internet... Ik ben gewoon gevraagd door mijn baas hier onderzoek naar te doen aangezien hij dit normaal doet. Ik kwam hier niet om concrete websites te krijgen, maar puur om te horen hoe ik dit het beste zou kunnen aanpakken.

Link naar reactie
  • 0

mijn baas is ook niet de externe opdrachtgever... dat is het bedrijf met de opslagmogelijk. Ik ben zelf geen ondernemer, maar iemand die startende is... heb ook niet gezien dat echt noodzakelijk is om ondernemer te zijn :-[

 

-edit: niet echt goed gekeken aangezien dit toch echt een ondernemersforum is... ik heb deze vraag puur gesteld aan de hand van soorten vragen die ik eerder tegenkwam in andere topics.

 

Mijn welgemeende excuses als ik verkeerd zou zitten!

Link naar reactie
  • 0

Uitleg en excuses zijn netjes, maar het blijft een taak in loondienst, of je daarnaast starter bent of niet. Moderators moeten maar bepalen of het in algemene zin een interessante vraagstelling is voor ondernemers.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Jeroen,

 

Voordat de topic gesloten gaat worden of juist niet, een paar kleine tips.

 

www.nolensplein.nl

 

www.venlomarkt.nl

 

www.venlo.digicity.nl

 

www.kioskvenlo.nl

 

 

Dit had jezelf ook kunnen zoeken via google kleine moeite probeer maar eens.

 

Succes !

MKB Cursussen is de ideale partner voor al uw Trainingen en Cursussen op gebied van Verkoop, Retail en Sales. Betaalbaar en goede kwaliteit !

 

Wij geven oa : Verkooptraining, Klantvriendelijkheidstraining, Telefonische verkoop, Winkeldiefstalpreventie.

 

www.mkbcursussen.nl

Link naar reactie
  • 1

Volgens mij zijn we er dan wel met de hulp aan de werknemer ;). Niet denigrerend bedoeld, maar de sitevoorwaarden zijn helder. Dit is geen ondernemersvraag en we waken er als HL gewoon voor dat het board niet volloopt met vragen van werknemers, studenten, mensen in echtscheiding en particuliere vragen over IB aangifte, etc.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.