• 0

Website in de lucht... Graag jullie feedback!

Goedemiddag beste HL'ers,

 

Gisteravond 22.30uur, is mijn website de lucht in gegaan! :) www.MMmediasales.nl

Voor mij een heerlijk YES-moment, en samen met mijn compagnon een fles champage opengetrokken.

 

Maar mijn verzoek aan jullie om je mening te geven over de website.

Ik sta open voor alle feedback, en hoop mede door jullie tips/aanmerkingen de website te verbeteren (waar nodig is).

 

De website is bedoeld voor potentiële opdrachtgevers. In de praktijk zullen we niet rechtstreeks via de website nieuwe opdrachten binnenhalen, maar het geeft een eerste indruk van het bedrijf.

 

Nogmaals, graag jullie reactie! Sta open voor alle feedback...

 

Bij voorbaat dank!

 

Groet Marcus

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ok, het gaat dus om de eerste indruk.

 

Mijn eerste indruk is:

[*]Professioneel

[*]Saai

 

 

Dus professionele indruk heb je al. Dat is goed, dat wil toch elke zelfrespecterende onderneming.

Maar het is toch ietswat saai, Een leuke foto van een mooie beursstand of zoiets zou al veel doen.

 

Link naar reactie
  • 0

Het hotmail adres van de designer staat nogal onprofessioneel, daar zou ik niet zo blij mee zijn.

 

Op de contact pagina zou ik het adres dat onder aan al genoemd wordt gewoon nog eens vermelden (nu met de gewone letters en niet in laag contrast) met eventueel een google map erbij o.i.d.

 

Verder kort, bondig en doet wat het moet doen.

Link naar reactie
  • 0

Strak, professioneel, rustig, georganiseerd.

 

Paar tekstuele opmerkingen:

Bij 'over ons' en 'werkwijze' gebruik je het woord hedendaags. Is misschien smaak, maar het klinkt voor mij oubollig.

 

Over ons: tikfoutje wilt:

2: Elke congresorganisator wilt ook succes onderaan de streep.

 

Contact: tikfoutje goed ontvangst:

uitnodiging voor het congres en een goed ontvangst!

 

Misschien kun je de zwarte balk iets kleiner maken. Ik ben niet zo visueel ingesteld dus ik kijk er helemaal niet naar en ik vind het dus alleen maar zonde van de ruimte. Maar ik denk dat je hetzelfde kunt overbrengen als je m iets smaller maakt waardoor minder mensen hoeven te scrollen om de tekst eronder te lezen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de site ook strak en gemakkelijk overkomen. Wel vind ik de begin pagina te somber en te weinig kleur.

 

De beginpagina is net als in de realiteit de eerste indruk, zoals je zelf al aangeeft, en die moet goed zijn en dat vind ik bij jou site niet het geval. ( persoonlijk natuurlijk )

 

Dan nog even een opmerking over de reden van je site: Ik ben van mening dat een site ook je visitekaartje zou moeten zijn en zou kunnen dienen als een brochure. Maar is toch zonde als je er niet verder mee gaat bedoel de site kan ook als marketing ingezet worden e.d. Je hebt de site nu je hebt er voor betaald nu moet je ook doorzetten vind ik er en ook leads o.i.d uit halen zodat je inkomsten via verschillende wegen kunnen binnenkomen. Anders is het toch zonde??

 

Succes ermee !

 

 

 

MKB Cursussen is de ideale partner voor al uw Trainingen en Cursussen op gebied van Verkoop, Retail en Sales. Betaalbaar en goede kwaliteit !

 

Wij geven oa : Verkooptraining, Klantvriendelijkheidstraining, Telefonische verkoop, Winkeldiefstalpreventie.

 

www.mkbcursussen.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi Marcus

 

De zwarte balk in mijn beeldscherm is wel erg dominant aanwezig. De boodschap, hoewel niet origineel, is helder, maar het kan best wat vrolijker.

 

Daarnaast is de 'over ons' wel erg summier. Vaak is het interessant om te lezen waar iemand zijn sporen verdiend heeft, referenties en wat iemans persoonlijke drijfveren zijn. Jullie zijn met twee, dus ieder een eigen tekst met foto zou leuk zijn.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Marcus,

 

Ik ken Mark en ik heb reeds contact met hem gehad over de website, hoewel ik het een erge nette en strakke website vond en vind ben ik het ook zeker eens met de opbouwende kritiek van de voorgangers hier.

 

Succes met de website en de zaken!

Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit!

 

Wat kleine puntjes;

- Titelbalk op de homepage, is nu je URL...

- Denk na over een call 2 action onderaan je teksten (op alle pagina's)

- Toch maar aan je webdesigner vragen om of een professioneel adres of geen adres (dit kan echt niet)..

- ALT teksten toevoegen op je afbeeldingen, zoveel zijn het er niet..

 

Mijn complimenten, dit is een van de weinige Joomla sites die er niet uit ziet als een Joomla site.

Link naar reactie
  • 0

Excuus, maar als je hier een fles champagne bij opentrekt....

 

De website bestaat uit 4 pagina's, zonder (zichtbare) variabele content. Ziet er strak en verzorgd uit. De informatie is helder, goed uitgelijnd en dus prima leesbaar. Met een vooropgesteld idee is dit 2 uur werk.

 

Toch heb je de champagne verdient :D Als je Joomla zo weet uit te kleden ben je wel heel wat langer dan 2 uur bezig geweest. Met andere woorden: Als dit het eindresultaat is, is het onder de streep zonde van de tijd geweest om hier Joomla voor in te zetten.

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Congressen en beurzen gaan voor de standhouder en de organisator om presentatie, exposure, opvallen, aandacht trekken, bezoekersaantallen, leadgeneratie, doelgroepen selecteren etc. etc.

 

Beurzen en congressen moeten zo georganiseerd worden dat de bezoekers nog meer krijgen dan ze verwachten.

 

Dit zie ik helaas niet terug in je site. Ik krijg niet het gevoel dat je weet hoe de markt in elkaar zit, althans: je laat dat niet zien, en ik krijg zeker niet meer, maar veel minder dan ik zou verwachten

 

Waar zijn de projecten, de foto's, de beschrijvingen wat je voor je klant hebt gedaan en wat het resultaat was?

 

Welke congressen heb je georganiseerd, welke sprekers /aansprekende namen, hoe waren de bezoekersaantallen en wat was de waardering. Heb je speciale locaties uitgezocht die bij de doelgroep passen of die verrassend zijn?

 

Voordat ik contact met je opneem (waarom staat je adres er niet op) moet je me eerst voor 75% overtuigen dat je een goede partij zou zijn. Helaas doe je dat (nog) niet.

 

Stap in de auto en ga je beste klanten langs. Interview ze over het traject dat je met ze doorlopen hebt en gooi het (met hun toestemming uiteraard) op je site.

 

Succes met de verdere uitwerking.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste HL'ers,

 

Allereerst bedankt voor al jullie reacties.

Heb alle reacties ook aan mijn compagnon laten zien en we gaan de punten die jullie genoemd hebben nog eens goed bekijken.

 

Het hotmailadres gaan we sowieso laten aanpassen. En nogmaals, ook alle andere punten gaan we allemaal (her)overwegen. Daarom bedankt voor al jullie feedback.

 

Groet Marcus

 

Link naar reactie
  • 0

Door het gebruik van uitroeptekens bij de kreten in de zwarte balk, komen deze kreten ongeloofwaardig over.

 

De gekozen kleuren en uitlijning van 'Home' vind ik zelf erg prettig. Deze uitlijning en opbouw ga ik zelf gebruiken als inspiratie bij mijn eigen site die ik aan het ontwikkelen ben.

Als kritiekpuntje: Jammer dat de pagina's 'Over ons', 'Werkwijze' en 'Contact' een andere opmaak hebben dan het 'Home'. Het lijkt hierdoor dat je compleet naar een andere site gaat. Deze zwarte balk kan je vrij eenvoudig gebruiken ter ondersteuning van je tekst bij de andere pagina's.

 

Misschien een idee om de zwarte balk op te vullen met actie-foto's van jullie, waardoor de site een persoonlijke kant krijgt. Afbeeldingen worden makkelijker onthouden, dan woorden dus probeer hier gebruik van te maken.

 

 

 

 

 

 

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.