Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mar8
Mar8
Mijn boekhouder vroeg Euro3000,- voor het doen van 1 jaar boekhouding dus besloot ik om voor een paar honderd euro exact compact te kopen...
Blijkt toch lastig te zijn voor me, maar wil het wel graag zelf kunnen doen dus nu even doorzetten. Graag zou ik van jullie expertise gebruik willen maken middels dit forum.
Ik heb een winkel met vele kleine producten. Gemiddeld heb ik zo'n 30 klanten per dag waarvan (zeg maar) de helft contant betaalt en de helft pint. Af en toe verkoop ik iets op bestelling waar ik dan een factuur voor verstuur, maar deze factuur gewoon met een bonnummer van het bonboekje die ik ook gebruik voor de contante verkopen.
Nu moet ik nog voor heel 2007 alle bonnen invoeren. Dat zijn 8 mappen vol met kleine bonnen............
Het is me duidelijk je hebt kas- en bankboek en in- en verkoopboek.. Is het ook mogelijk om alleen het kas- en bankboek te gebruiken, kasboek voor contante verkoop en bankboek voor pin transacties en overboekingen.
Tevens in het kasboek de (kleine) contante aankopen en in het bankboek de inkopen etc..
Of mag ik dit niet zo doen en moeten alle inkopen in het inkoopboek en alle verkopen in het verkoopboek welke dan verklaard worden in het kas- en bankboek? Dit zou dan betekenen dat ik alles dubbel moet invoeren?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag