• 0

Nieuwe website af....graag jullie mening

Na hard werken mijn nieuwe website eindelijk af! www.aguamundo.nl

 

Wat vinden jullie ervan? Doel van de website is verder contact via email of telefoon.

 

[*]Wat voor een gevoel krijg je bij de website?

[*]Is alles duidelijk?

[*]Zijn er dingen storend?

[*]Andere punten van kritiek?

 

 

Mijn dank is groot ;)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je vraagt onze mening dus ik zal ook heel eerlijk reageren:

 

Ik vind de website persoonlijk erg druk en dus onoverzichtelijk.

 

Waarom?

 

- Verschillende soorten lettertypen;

- Onderdelen links, rechts, gecentreerd, etc;

- Ook bij het doorklikken naar een onderdeel van keuze geeft weer een drukke weergave.

 

Op het moment dat ik op portfolio klik 'schilpaddeneiland' kom ik op een andere lay-out van je website die m.i. veel meer rust brengt en daarmee meer overzicht.

 

P.S. je spreekt op de website over 'ons' en bij contact spreek je over 'email/bel mij'.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt VML, een eerlijke mening kan ik alleen maar waarderen!

 

Ja, het is inderdaad wat druk. heb de site even veranderd terug naar de oude. Ga vanmiddag de rust van de oude site mixen met wat ik wil overbrengen op de nieuwe site...

 

Wat vinden jullie trouwens van de oude site(die nu online is)? Ik ben er niet geheel tevreden mee. maar misschien is dit wel onterecht!

 

 

Link naar reactie
  • 0

De zwarte tekst in het zwarte kader vind ik met mijn schermresolutie moeilijk leesbaar, en als ik bij de diensten kijk staat er alleen nog dat er aan gewerkt wordt (misschien handig om die pagina's pas beschikbaar te maken als er ook echt content op staat).

 

Je teller staat nog 'open' dus iedereen kan jouw bezoekersaantalleen en dergelijke gewoon bekijken, dat lijkt me niet de bedoeling dus kun je het beste eentje nemen die onzichtbaar in je site verwerkt is. (Overigens hadden wij deze fout in het verleden ook gemaakt, en werken nu met statcounter)

 

edit: als ik naar het 'schildpaddeneiland' stukje ga loopt de tekst her en der volledig uit het kader, kijk eens of je de uitlijning goed krijgt.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Geen idee welke versie ik voorgeschoteld krijg, zal even kort beschreven:

 

Pagina 1: Bovenkant wit, logo met luchtbellen

Pagina 2 en verder: Grijs met witte kaders

 

Is dat de nieuwe of de oude?

 

In ieder geval: Een website moet vooral een doel hebben. Dat doel kan bereikt worden door huisvlijt of door een hip bureau in te schakelen om een "web 2.0 social crossover youtube embedded ajax" te produceren. Dit lijkt meer op huisvlijt :D Nu heeft dat mijn inziens zeker zijn charme.

 

Kritiek:

- Wat is het doel van de opsplitsing particuleren / bedrijven? Onderliggende sites zijn hetzelfde.

- Opmaak en layout is redelijk 1998, niet erg maar af en toe slordigheidjes (foto's die niet passen e.d.)

- Geen directe "trechter" naar je doel: verder contact via e-mail of telefoon. Ik zou daar meer nadruk op leggen en zeker ook duidelijker vertellen waarom ze jou moeten bellen cq. e-mailen.

 

 

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

 

Je teller staat nog 'open' dus iedereen kan jouw bezoekersaantalleen en dergelijke gewoon bekijken, dat lijkt me niet de bedoeling dus kun je het beste eentje nemen die onzichtbaar in je site verwerkt is. (Overigens hadden wij deze fout in het verleden ook gemaakt, en werken nu met statcounter)

 

Gewoon google analytics installeren geeft je nog wat meer info dan alleen de hier getoonde stats

Link naar reactie
  • 1

Heel erg bedankt voor alle feedback! Die stats waren nog van de oude site. heb de nieuwe site nu geheel upgeload en nog wat aanpassingen gedaan. Heb alle onderwerpen wat meer verspreid over verschillende pagina`s. Wat vinden jullie ervan?

Link naar reactie
  • 1

Er is een hoop dat er aangepast verbeterd kan worden.

 

1) Gebruik je ronde logo als favicon, leuke extra touch

2) Zorg dat er geen blauwe rand is aan de bovenkant van je scherm

3) Zorg dat je een margin gebruikt voor je text elementen/containers zodat het wat minder op elkaar gepropt lijkt.

4) Zorg dat de zwarte text die je over afbeeldingen heen legt een semi-transparante overlay krijgen zodat het altijd goed leesbaar blijft. Een goed voorbeeld hiervan is een bedden webshop die een paar dagen geleden gepost is (even zoeken op het forum), daarbij ook er voor zorgen dat je op de afbeelding zelf ook kan klikken.

5) Probeer foto's van een betere resolutie te gebruiken, liefst met ook wat meer kleur, ziet er allemaal low detail en grauw/grijs uit.

6) Overal waar je een e-mail adres neer zet even een linkje van maken (info@aguamundo.nl.

7) Probeer er een menu structuur in aan te brengen die op elke pagina terug komt. Dan heb je meteen ook een mooie ingang vanaf elke pagina om je adres en andere informatie over je bedrijf te tonen.

8) 06 nummers op zakelijke websites als enige vorm van telefonisch contact ziet er minder professioneel uit. Probeer eens een "Bel mij terug" functie op je website te maken, of neem gebruik een telefoondienst met een lokaal nummer, dan krijg je een sms-je/e-mail als er iemand voor je gebeld heeft en kun je zelf terugbellen. Dit kun je op je vaste lijn laten leggen, ze zullen dan automatisch naar X keer overgaan voor je opnemen (soort van doorschakel functie).

9) Het deel van de groene bol rechts onder staat nu een beetje storend. Als je hem als achtergrond voor je site, ipv het blauw zou gebruiken komt ie wellicht wat beter tot zijn recht.

10) Je weblog pagina is auto-sizing met de images. Op grote monitoren zul je zien dat je laatste image zich gaat herhalen zonder afsplitsing, dit staat niet helemaal mooi.

 

 

Veel succes alvast iig, er is nog een lange weg te gaan.

Link naar reactie
  • 0

Beste frans,

 

Er is vanacht iets verkeerd gegaan met het uploaden van mijn site. Daarom heb ik vanochtend de site aangepast en net opnieuw opgeload. Daarom moet ik helaas 2 keer jullie reactie vragen. Als het goed is kan je gewoon op de teksten klikken. maar zal er voor zorgen dat op het gehele vlak te klikken is en niet alleen de tekst als link.

 

Richard

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi AguaMundo,

 

Ik ben het met veel punten van VML eens. Door het gebruik van de verschillende lettertypen en grotes is de site niet erg uitnodigend. Ook de kleurkeuze vind ik wat storend (het wit op het donkerblauw) maar dit is persoonlijk. Op de subpagina's vind ik de titel naar je logo ook niet zo mooi, deze zou ik eerder onder het logo zetten of het logo een andere plaats geven. Verder zou ik ook nog ergens een route / contact pagina maken, of is het niet de bedoeling dat mense je komen opzoeken?

 

Succes met het opleuken van je website!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.