• 0

Goedkoopste stellingkasten

Hai!

 

Wij gaan voor onze webwinkel een beperkte periode zelf de bestellingen etc doen (en daarna hopelijk snel uitbesteden). Ik ben nu begonnen met het bestellen van artikelen en het begint hier al een beetje op een dozenfestijn te lijken.

 

Ik wil daarom een aantal simpele, goedkope stellingkasten ofzo neerzetten met planken voor de 'leg artikelen'. Voor de kleine artikelen ga ik bakjes ofzo op de planken zetten zodat ik die uit de bak kan graaien ;). Ze hoeven maar kort mee te gaan dus kwaliteit is niet zo belangrijk. Als er iets bestaat waardoor ze steviger staan zonder dat ik gaten in de muur hoef te boren, ben ik wel heel blij ;D

 

Heeft er iemand ervaring hiermee?

 

Groeten, Manon

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens mij kun je bij de GAMMA stelling kasten krijgen met volgens mij een deel geperst hout en een metalen raamwerk die 450KG per plank kunnen dragen, veel goedkoper kun je ze denk ik niet krijgen voor de kwaliteit die je krijgt. Ik meen dat ze 20 of 30 euro per stuk kosten (is wel al weer 1-2 jaar geleden).

 

Na even zoeken kwam ik hier terecht, daar worden ze besproken: http://forum.fok.nl/topic/1117984

Link naar reactie
  • 0

Besef nu opeens dat mijn vraag niet zo groen is. Oeps.... :-[

Mmm, marktplaats is wel een groene optie natuurlijk, dan worden ze herbruikt en als ik ze dan daarna ook weer op marktplaats zet dan is dat geperste hout (eh hout met vieze lijmrommel) tenminste niet voor éénmalig gebruik ingezet.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Manon,

 

Grappig om te lezen dat jij een paar maanden geleden hetzelfde doormaakt als ik nu ;)

 

Wat betreft stellages, er zijn goede acties bij de gamma, bouwmaat etc...alleen daar hoor ik weer dat het nogal scherpe randen heeft, of in elkaar getimmerd moet worden (ipv geschroefd).

 

Ik zal eens goed die faillisementensites in de gaten houden voor stellages die in verschillende hoogte instelbaar zijn (heb producten van 20cm tot 80cm hoog), genoeg draaggewicht en niet gevaarlijk (met bijna levensbedreigende randen! zitten nog net geen tanden aan ;))

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.