• 0

KVK voor Reseller

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat helpt zeker.. en die hele 'mikmak' heb je ook in een uurtje geregeld hoor. Je gaat bij de kvk zitten met een bakkie koffie, neemt het een en ander aan gegevens door, en staat meestal na een half uur weer buiten met een uittreksel en formulier voor de belasting.

 

Afgezien van de verplichting tot inschrijven, heb je die gegevens waarschijnlijk sowieso nodig om reseller te worden.

Link naar reactie
  • 0

Dat laatste kun je wel doen maar dat betekent dan ook automatisch dat die persoon EN verantwoordelijk is EN eigenaar is. Eigenlijk zou die persoon jou dan weer in dienst moeten nemen. Maar misschien wil 1 van je ouders dat wel doen en kun je daar afspraken mee maken.

 

Waarom wordt je overigens reseller, wat wil je bereiken?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Hoe vind jij klanten en hoe betalen jouw huidige klanten en hoe betaal je jouw facturen?

 

Je doet het niet voor het geld zeg je, maar er komt wel geld bij kijken waardoor je bepaalde zaken -helaas- wel moet regelen om later geen problemen te krijgen.

 

Om een eigen server te kunnen betalen moet je aardig wat klanten hebben want de kosten zijn vrij hoog aangezien je niet alleen voor de hardware moet betalen, maar ook voor de software en onderhoud. Het is natuurlijk een goed streven, maar vele resellers zullen dat stadium gewoonweg nooit bereiken. Daarvoor zijn er te veel aanbieders in de markt en de meeste organisaties zijn al voorzien.

 

Ik wil je niet alle plezier ontnemen hoor, dat niet, maar ik wil je wel wijzen op de punten die van belang zijn.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Klanten vindt je onder andere door mond-op-mond reclame,mits je goede hosting verleend. Ook advertenties willen wel eens helpen. Mijn huidige klanten betalen mij gewoon via de bank, en ik betaal mijn "moederbedrijf" het bedrag dat ze van me krijgen. Ik heb ook nog geen server, maar een resellerpakket. Ik denk dat je bedoelt voor later, en dat is gewoon flink investeren. Ik wil eerst zorgen dat ik een KvK en BTW nummer heb. Ja,is een KvK nummer hetzelfde als BTW, zo nee hoe krijg je dan een BTW nummer en kost dat iets?

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.