Ik wil u een vraag stellen als u tijd voor mij heeft?
ik heb vorig jaar in maart mijn bv en aandelen verkocht, de bv had een rekening courant bij de abnamro wij hebben ook na de overname naar de bank gegaan en rekening overgezet dus de zakelijke rekening is ook overgenomen dus de nieuwe eigenaar heeft bank pasjes gehad van de rekening en hij is verder gegaan met de bv na een jaar kreeg ik een brief van de bank dat ik de openstaande krediet moeten betalen van de bv die vorig jaar verkocht is. de bv is niet failiet. ik vraag mij af wat de nieuwe eigenaar gedaan heeft,sterker nog waroom heeft de bank dat niet tijdens de overname naar voren heeft gebracht.de nieuwe eigenaar heeft een jaar lang gebruik van gemaakt van de bv en de zakelijke rekening.
kunt u mij helpen met uw ervaring hoe ik dat moet oplossen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sahin
sahin
Ik wil u een vraag stellen als u tijd voor mij heeft?
ik heb vorig jaar in maart mijn bv en aandelen verkocht, de bv had een rekening courant bij de abnamro wij hebben ook na de overname naar de bank gegaan en rekening overgezet dus de zakelijke rekening is ook overgenomen dus de nieuwe eigenaar heeft bank pasjes gehad van de rekening en hij is verder gegaan met de bv na een jaar kreeg ik een brief van de bank dat ik de openstaande krediet moeten betalen van de bv die vorig jaar verkocht is. de bv is niet failiet. ik vraag mij af wat de nieuwe eigenaar gedaan heeft,sterker nog waroom heeft de bank dat niet tijdens de overname naar voren heeft gebracht.de nieuwe eigenaar heeft een jaar lang gebruik van gemaakt van de bv en de zakelijke rekening.
kunt u mij helpen met uw ervaring hoe ik dat moet oplossen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19915-rekening-courrant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag