• 0

exact compact

Een vraag omtrent het gebruik van exact compact.

 

Kan iemand mij uitleggen hoe je bij boekingen in het kasboek ook de btw ingeboekt krijgt. Als ik nu een boeking invoer, staat in het grootboek alleen kas en debiteuren.

 

Van de geintegreerde help-functie wordt ik niet wijzer helaas..

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een vraag omtrent het gebruik van exact compact.

 

Kan iemand mij uitleggen hoe je bij boekingen in het kasboek ook de btw ingeboekt krijgt. Als ik nu een boeking invoer, staat in het grootboek alleen kas en debiteuren.

 

Van de geintegreerde help-functie wordt ik niet wijzer helaas..

 

Bij voorbaat dank!

Als je het via een dealer hebt gekocht hebben ze vaak een eigen helpdesk die je kunt bellen en anders kun je gewoon met de helpdesk van Exact contact opnemen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ze kunnen je bij de Exact helpdesk ook vertellen bij welke partij je pakket in onderhoud is. Maar vaak zijn ze zo aardig om simpele dingen direct met je op te lossen.

Link naar reactie
  • 0

Misschien kun je het onderhoud grootboekrekeningen aanpassen. Wij werken al jaren niet meer met Exact, dat scheelt een hele hoop hoofdpijn.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
  • 0

In het kasboek heb je de mogelijkheid om kolommen te defïnëren. Hier heb je de mogelijkheid om het BTW bedrag en grondslag aan te vinken. Zie bijlage.

 

m.v.g. Ronald Verstappen

 

EDIT MOD: geen verwijzing naar eigen sites in je post svp. Zie sitevoorwaarden. Ook de afbeelding is aangepast zodat deze wat beter past.

exact_kasboek_kolommen.thumb.gif.21a668bf12482d03e0e0f4e45eea0a58.gif

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.