• 0

Sitecheck StartingBusiness.nl

Goedendag,

 

Ik heb een nieuwe website laten ontwerpen namelijk; www.startingbusiness.nl

 

Wij bieden een totaalpakket aan diensten voor de startende ondernemer zodat een starter binnen 1 dag alle zaken geregeld kan hebben en morgen kan beginnen met geld verdienen.

 

Ik zou graag reacties willen ontvangen over:

- Usability

- Zoekmachine optimalisatie

- Algemeen ordeel

- Marketing

 

Marketing heb ik de volgende opties op de website:

- SEO

- Affiliate Marketing (nog niet actief)

- Virale marketing (Goldcard Actie)

- Email marketing (ontvang gratis ebook, ebooks nog in productie)

 

Ik sta open voor opbouwende kritiek of ideeen.

 

Alvast bedankt.

 

Danny Verhoeven

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn eerste indrukken (zonder alles echt te lezen) is dat ik niet zou willen blijven plakken. Waarom niet? Ik vind het zo ongelovelijk druk op de webpagina, dat ik niet er even lekker voor ga zitten om het te lezen.

 

In het drukwerkpakketten heb je van die vink-boxjes en dan de tekst, dat kun je lijkt me wel mooier uitlijnen, dit vind ik namelijk erg slordig staan.

 

Je hebt een forum, maar nog geen content. Wellicht een idee om hier toch wat content in te plaatsen, bijv. een wekelijkse column of iets derglijks. Daarnaast staat hier overal nog test in. Staat niet echt netjes, zeker niet nu deze website word opgepakt in Google.

 

En wat mij ook opvalt is dat bij nieuws nog de lorem ipsum taal word gebruikt. Staat ook slordig. Haal dan liever deze artikelen weg...

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste indrukken (zonder alles echt te lezen) is dat ik niet zou willen blijven plakken. Waarom niet? Ik vind het zo ongelovelijk druk op de webpagina, dat ik niet er even lekker voor ga zitten om het te lezen.

 

In het drukwerkpakketten heb je van die vink-boxjes en dan de tekst, dat kun je lijkt me wel mooier uitlijnen, dit vind ik namelijk erg slordig staan.

 

Je hebt een forum, maar nog geen content. Wellicht een idee om hier toch wat content in te plaatsen, bijv. een wekelijkse column of iets derglijks. Daarnaast staat hier overal nog test in. Staat niet echt netjes, zeker niet nu deze website word opgepakt in Google.

 

En wat mij ook opvalt is dat bij nieuws nog de lorem ipsum taal word gebruikt. Staat ook slordig. Haal dan liever deze artikelen weg...

 

Inderdaad, haal de "Welcome to Joo!BB BY Joo!BB Administrator ON maandag, 13.augustus 2007 22:00 " Weg bijvoorbeeld, En bovenaan staat Coldcard ipv. Goldcard. Ontvang gratis e-book... waar?

 

Daarnaast vind ik bijvoorbeeld het logo leuk! En zou mooi zijn als de linkjes "greep uit ons totaalpakket" ook gewoon de rode kleur heeft/ alle links! En voor contact zou ik zelf wat anders doen, kijk is naar bijvoorbeeld RSformPro of RedForm. Dan heb je wat anders dan de standaard...

 

Daarnaast nog 1 ding. Waarom zou ik mezelf registreren?

 

 

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.