Aanbevolen berichten

Voor iedereen die niet aanwezig was, New Venture is een ondernemers wedstrijd voor iedereen met innovatieve ideeën.

 

Afgelopen donderdag (28 maart) was de tweede ronde en het was zeker de moeite waard. Ik moet zeggen dat ik alleen maar interessante mensen heb ontmoet  ;)

 

Als je met een idee zit en je weet nog niet precies hoe je verder moet, dan raad ik je zeker aan om volgend jaar met New Venture mee te doen.

 

Als je nu een businessplan hebt, dan kan je nog gewoon mee doen met de derde ronde (dus ook als je de eerste twee rondes niet hebt meegedaan). De deadline voor de derde ronde is 16 mei 2002.

 

Groeten aan iedereen die ik daar ontmoet heb!

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Ha Dennis,

 

Even een overbodige bijdrage mijnerzijds. Ik ben groot fan van New Venture, zie ook mijn logotje hiernaast. Een recente enquete onder deelnemers en oud deelnemers bracht aan het licht dat 98% van de deelnemers tevreden is over New Venture en het van harte zou aanbevelen aan collega ondernemers. 98%!!!! 8) Dat soort percentages haal ik op geen stukken na bij mijn klanten. Vooral over de kwaliteit van de coaching (iemere deelnemer kan een coach krijgen en de meesten maken daar ook gebruik van) en van de feedback op de plannen zijn de deelnemers zeer te spreken.

 

Dus, zit je in de plannenfase met je bedrijf, laat je helpen door New Venture en doe mee aan de wedstrijd. Als je er de gelegenheid voor hebt is het zeker de moeite waard. (nee, ik heb geen aandelen in New Venture en wordt niet door hen betaald voor dit soort testemonials ;D)

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Beste Kleverlaan,

 

Mijn relatie met New Venture is dat ik in de jury zit en een aantal mensen ken die er aan mee doen (klanten van me) die een behoorlijke versnelling doormaken als ze goed opletten.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.