• 0

Nieuwe site. Zouden jullie hier gebruik van willen maken?

Goedemorgen ondernemers,

 

In navolging van werkgevergezocht.nl , dank voor de opmerkingen, heb ik nog een vraag over www.bedrijfsberichten.nl

 

Stel, er is een bedrijfsnieuwtje te melden, nieuw produkt, dienst, andere locatie of wat dan ook, zien jullie er muziek in om op bedrijfsberichten.nl een link te hebben naar jullie eigen website-nieuwspagina?

 

Ik ben van plan dit te realiseren tegen een zeer betaalbare administratieve vergoeding maar in deze fase heb ik liever kritiek.

 

Om daarvoor wat terug te doen, plaats ik jullie nieuwtje, gelinkt naar de nieuwsbladzije of anders geef ik die ruimte.., nu gratis.

 

Hoe kijken jullie tegen het idee aan? Is het wat of helemaal niks?

 

Vriendelijke groet,

 

André

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor mij zou het niet interessant zijn. Ik geloof niet in één overkoepelende site voor bedrijfsnieuws, omdat ik denk dat een bedrijf via persoonlijke mailing zijn klanten in moet lichten over belangrijk nieuws, voor prospects de website van de ondernemer een functie heeft en en voor algemeen nieuws al talloze websites zijn. Dat laatste is anders dan jouw concept, maar ik zie geen toegevoegde waarde.

 

Misschien dat jouw idee voor andere bedrijven wel waardevol is en ik wens je verder ook veel succes toe.

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me ook sterk af wat de toegevoegde waarde is van deze website. Er bestaan al tal van websites hiervoor, denkend aan deondernemer.nl of b2bcontact.nl zijn 2 voorbeelden van waar je bedrijfsnieuwtjes kunt vertellen. Daarnaast zijn er natuurlijk al ondernemerswebsites waar je kunt bloggen en daar dus je nieuwsberichten kunt bloggen. Voorbeelden hiervan zijn het kvk-netwerk of in groningen groninc.nl.

 

Ik denk dan ook, als ik het idee al zie, van "alweer de zoveelste initiatief voor iets wat al is achterhaald". Wellicht kun je je meer storten op het verbeteren van bijv. netwerken en mensen daarin ondersteuning te geven als consultant. Wellicht is dat een interessantere markt.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties zover. Zal nog even wachten voor antwoord terug. volgt..

 

 

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen ondernemers,

 

In navolging van werkgevergezocht.nl , dank voor de opmerkingen, heb ik nog een vraag over www.bedrijfsberichten.nl

 

Stel, er is een bedrijfsnieuwtje te melden, nieuw produkt, dienst, andere locatie of wat dan ook, zien jullie er muziek in om op bedrijfsberichten.nl een link te hebben naar jullie eigen website-nieuwspagina?

 

Ik ben van plan dit te realiseren tegen een zeer betaalbare administratieve vergoeding maar in deze fase heb ik liever kritiek.

 

Om daarvoor wat terug te doen, plaats ik jullie nieuwtje, gelinkt naar de nieuwsbladzije of anders geef ik die ruimte.., nu gratis.

 

Hoe kijken jullie tegen het idee aan? Is het wat of helemaal niks?

 

Vriendelijke groet,

 

André

 

An zich denk ik dat het weinig meerwaarde gaat hebben, de site is net zoals de vorige verre van aantrekkelijk opgebouwd en er zitten nog allerlei quirks/bugjes in. Het enige waar ik het voor zou gebruiken is om een backlink te krijgen van een site met PageRank 2 in google. Je moet dus nog eens goed nadenken over wat het voordeel is voor de bedrijven die een vermelding op je site plaatsen, anders dan mijn genoemde voorbeeld kan ik namelijk niets bedenken.

Link naar reactie
  • 0

Beste André,

 

1. Denk aan de spelfouten. Links naar onTroerend goed en delfTstoffenwinning, werken op de lachspieren, maar niet op de koopbehoefte.

2. Zorg voor massa. Alleen als jouw site een belangrijke bron wordt voor redacties oid, zal het de moeite lonen om berichten te plaatsen.

 

Veel succes!

Henk

 

 

Hallo Henk,

Heel stom van mij!!!

 

 

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Heb ervan geleerd om eerst maar eens goed de tekst na te lopen alvorens iets op het net te zetten...

 

Tot zover begrijp ik dat dit concept niet veel is dus.

 

Ik had zoiets van : hier moeten wel duizenden zoniet tienduizenden bezoekers op afkomen maar dat is te optimistisch.

 

Wat wel zo is, en dan kan het mogelijk interessant zijn, ik beheer zeer veel portals waar gemiddeld elke dag wel bezoek langs trekt, dit voor andere doeleinden, en mischien is het dan wel wat waard om zoiets als bedrijfsberichten.nl een speciaal plekje te geven?

 

Blijf erover doordenken.

 

Volgt.

 

Ps,

De site, hoe die is opgebouwd, wordt nog wel anders, meer geautomatiseerd. Mischien is er wel iemand onder de hl die hier iets mee kan?

 

 

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je dan beter kunt investeren in je bestaande portals, omdat deze een specifieke doelgroep hebben (net als Higherlevel de doelgroep heeft innovatieve ondernemers). Als er dan toevallig andere bezoekers komen is dat fijn, maar voor alsnog, denk ik dat het een zoveelste website is zonder enige meerwaarde. Heb je bijvoorbeeld al wel een marktonderzoek gedaan of ondernemers er behoefte aan hebben? Een concurrentieanalyse? Wat maakt je onderscheidend? (USP's)

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je dan beter kunt investeren in je bestaande portals, omdat deze een specifieke doelgroep hebben (net als Higherlevel de doelgroep heeft innovatieve ondernemers). Als er dan toevallig andere bezoekers komen is dat fijn, maar voor alsnog, denk ik dat het een zoveelste website is zonder enige meerwaarde. Heb je bijvoorbeeld al wel een marktonderzoek gedaan of ondernemers er behoefte aan hebben? Een concurrentieanalyse? Wat maakt je onderscheidend? (USP's)

 

Beste Romano, dank voor je inbreng. Hou jullie op de hoogte van het vervolg hierover.

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Sancho vraagt zich af hoeveel ballonnen André gaat oplaten.. Sancho denkt daarbij dat André, als hij meer aandacht aan zijn plannen zou besteden, best 10 websites in de lucht kan brengen, waarvan er minstens één succesvol wordt.

 

 

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.