• 0

Wie gelooft er in corporate webvideo?

Beste ondernemers, uitvinders & communicatie adviseurs.

 

Waarom heeft nog niet ieder bedrijf webvideos op hun site? Deze webvideo's kunnen alle communicatie die nu via tekst ge-uit wordt vervangen. Door de massa's informatie die mensen tegenwoordig op hun af krijgen gevuurd word een tekst al snel niet meer gelezen, een pakkende, flitsende snelle video wel. Het ultieme voordeel is natuurlijk dat je in een korte tijd (bv. 60 seconden) een complex idee/probleem helder kan uitleggen.

 

Enkele voorbeelden:

- introductiefilm bedrijf

- (software)product presentaties

- klanten aan het woord over jou product

- intern nieuws-journaal

- vacaturefilm

 

Door de technische ontwikkelingen van de afgelopen 5 jaar is het mogelijk om veel goedkoper videoproducties te realiseren, ook het uitzenden wat voorheen veel op dvd gebeurde en wat veel geld koste word vervangen door het uitzenden op internet waarvan de koste super laag tot gratis zijn. Ook is de conversie veel groter met minder geld word veel meer resultaat geboekt.

 

Kortom: alleen maar voordelen voor corporate video op internet, is het de moeite waard om hier een videoproductie bedrijf voor te starten? Waarom zou jij wel of niet kiezen om een bedrijf als dit in te huren? De video's zijn uiteraard van hoog niveau denk niet aan het doorsnee youtube filmpje maar echt TV-uitzend kwaliteit.

 

 

Graag jullie reacties!!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Sorry, je post heeft een beetje de uitstraling van een spampost dat zul je inmiddels gemerkt hebben.

Als je iets verder kijkt zie je volgens mij dat jij alleen een paar voorbeelden van professionele beeldpresentaties naar voren haalt. Mijns inziens hebben corporate videos inderdaad een behoorlijk potentieel. De ontwikkelingen in flash, web 2.0 en gestegen internetbandbreedtes etc. helpen hier ook in mee. Ik heb er zelf ook een aantal in de maak, onder meer voor productpresentatie en instructie (voor een andere bedrijf van mij). De aangehaalde voorbeelden zijn in ieder geval erg erg mooi en geven een goed beeld van de mensen achter het bedrijf, danwel een strakke productpresentatie.Er hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan, zodat het niet direct voor iedereen weggelegd zal zijn.

 

Persoonlijk hoop ik altijd dat we "ooit" van bedrijven als Philips een website mogen verwachten welke een virtuele interactieve 3d presentatie van product en bedrijf zal geven. Die toekomst is wellicht nog ver weg.

 

EDIT: Er zijn inmiddels wat postings verwijderd door admin, vandaar dat de start van dit bericht niet meer 100% aansluit

 

 

Link naar reactie
  • 0

Terugkomend op het originele vraagstuk, of er markt voor is. Ik was vorige week bij mijn eigen productiebedrijf, die hebben handenvol werk! Uiteindelijk valt of staat het natuurlijk met de kwaliteit die je kunt leveren. Mocht je hierin willen starten, vergis je niet in de te maken investeringen (studio, professionele equipment etc)

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zelf al 3 jaar bezig met professionele corporate video productie maar dan in loondienst, in deze 3 jaar heb ik geleerd dat het concept achter het filmpje gewoon echt goed moet zijn. Het profesioneel uitvoeren kan ik zelf (camera / edit) verder kunnen er altijd nog freelancers ingehuurd worden. Apparatuur wil ik per project in gaan huren.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Aha, dan lijkt het er op dat jouw uitdaging voornamelijk ligt in acquisitie/ opdrachten genereren.

Je hebt wellicht in ieder geval een mooi portfolio opgebouwd, welke laat zien wat je kan. Ik zou zeggen maak een mooie film ervan ;) Flexibel starten is waarschijnlijk verstandig in jouw situatie inderdaad.

Heb je geen lastig concurrentiebeding in je contract?

Link naar reactie
  • 0

Misschien word het een samenwerking met mijn huidige bedrijf en inderdaad acquisitie/ opdrachten genereren is de grote uitdaging! Mijn idee daarover is het volgende:

 

VideoFormats maken met voorbeeld / prijs

 

Zoveel mogelijk afspraken maken met resellers: webbureaus - communicatiesbureaus - reclamebureaus maar ook gewone bedrijven, dan deze videoformats presenteren en eventueel met een kennismakingskorting het laten produceren. Ik denk zelf echt dat mijn prijs / kwaliteitsverhouding supergoed is en ze er daarom niet omheen kunnen.

 

Is het misschien ook een idee om een soort abonementskorting dienst aan te bieden, stel je betaald voor 4 filmpjes per jaar en ik maak er dan 5.?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Heel veel potentie.

 

Ik ben altijd aangenaam verrast als een bedrijf filmpjes heeft geplaatst op zijn website. Maar niet perse alleen het gefilmde, ook screencasts en animaties zijn erg belangrijk, of een combinatie van die drie.

 

Als je alles kan aanbieden lijkt het mij zeker de moeite waard. Wij zijn zelf ook bezig met het produceren van enkele filmpjes die binnen een minuut een veel duidelijker beeld scheppen van de diensten dan meerdere pagina's content (uiteraard blijft de content wel gewoon op de website).

 

Top-idee, maar dan wel van a-z.

Link naar reactie
  • 1

ja alleen dan op een hoger niveau, edotv is een beetje regiotv.

 

LOL!

 

je maakt mijn maandagochtend helemaal goed!!! dank hiervoor.

 

ben benieuwd wat er "regio-tv" is aan mijn formats.. please explain.

 

PS om antwoord te geven op je vraag, er is markt zat voor video op internet. Als je er in geloofd, doen!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ik geloof hier zeker in, echter niet in de prijs. Ik vind het vrij kostbaar.

 

Enige tijd geleden kwam ik op het idee om een flash film te maken over de diensten die wij aanbieden, wanneer je echter zelf het plot moet bedenken etc en dan nog kijkt wat het kost denk ik niet dat hier echt veel animo voor is. Maar goed ik wild dan ook een flitsende presentatie en geen ge******* over hoe goed we wel niet zijn etc.

Link naar reactie
  • 0

Hallo!

 

Wij geloven hier helemaal in en passen filmpresentaties toe voor het sollicitatieproces. Ook op onze site staan een paar films waarin we uitleggen hoe en wat en we hebben daar erg positieve reacties op gekregen. Wat ik wel merk is dat jongere generaties hier makkelijker over denken dan de ouderen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk !!!!), die zien vaak nog wel wat haken en ogen aan hoe het moet worden opgenomen, de manier van jezelf presenteren (beter voordoen of juist niet) dus daar valt nog wel wat te winnen mocht je wat gaan opstarten.

 

Succes!

Elsbeth

Link naar reactie
  • 0

Het moet in een duidelijke context worden geplaatst. M.i. zal het niet voor iedereen uitkomsten bieden, sommige websites (bedrijven) besteden een beperkt budget uit aan hun website daar de website in bepaalde branches weinig toegevoegde waarde levert (zijn hun van mening). Zo is het van belang om te achterhalen voor welke doelgroepen (segmenten) het maken van een corporate webvideo uitkomsten biedt en je hier op te focussen en zonodig een marketingstrategie formuleren om deze doelgroep te benaderen voor je acquisitie.

 

Goed voorbereid is beter dan lukraak de hele markt te gaan bedienen en niet wetende waar je moet beginnen.

Ikzelf ben ook van mening dat het ook uitkomsten biedt (nieuwe web tijdperk) en dan vooral voor dynamische bedrijven en multinationals (veel teksten).

 

Ik wens je in ieder geval veel succes!

 

groeten,

 

Rémon

REYA Consultancy, improve your business

REYA Design, imagination becomes reality

Follow me @ twitter, REYA_Consultant

 

http://nl.linkedin.com/in/remonvanommen

Link naar reactie
  • 0

Corporate film voor p&o heeft volgens mij absoluut heel veel waarde (Als het goed gedaan is natuurlijk). Geeft een potentiële werknemer een beeld van het bedrijf. Mooi voorbeeld is http://www.mckinsey.nl/ die het eigenlijk als centraal punt van hun gehele website hebben. Laten duidelijk zien in wat voor "spannende" wereld je terecht komt.

 

 

Martsmedia - Website analyse, Internet Strategie & Marketing voor het MKB
Link naar reactie
  • 0

Ik zou hem andersom willen stellen: als een plaatje meer waard is dan 1000 woorden, wie is dan niet voor (corporate) video?

 

AMEV had (lang geleden) zelfs een intern TV-programma : AMEV TV. O.a. Astrid Joosten was presentatrice daar, met nog een aantal VARA-coryfeeen. Waarschijnlijk peperduur om te maken toen, maar er werd goed naar gekeken.

 

Kosten lijken vooral de bottleneck. Die zijn natuurlijk sterk afgenomen, maar bedenken van het concept, een aansprekend verhaal maken wat boeit, editing e.d. : het kan oplopen.

 

Verder kan ik mij nog bedenken dat er nog veel executives zijn, die nog zo onder de indruk zijn van het medium TV, dat ze eisen dat het stijf gemaakt wordt. Dat betekent: heel erg veel iteraties, weinig humor en veel coordinatie-tijd kwijt. En dat is weer niet leuk voor de makers. Dan kan ik voorstellen dat niemand blij wordt van corporate videos.

 

Maar anders...go for it

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn eigen bedrijf was ik op zoek naar een GOED productiebedrijf tegen redelijke kosten. Ik verkoop complexe producten via internet die je nergens anders ziet. Video is dus het ideale medium om uit te leggen hoe mijn producten werken en waarom je ze moet kopen. In mijn zoektocht ben ik twee bedrijven tegen gekomen:

1. Productiebedrijven die een prima kwaliteit bieden, maar niet te betalen zijn met de opbrengsten van de video. Deze bedrijven komen uit de TV productie wereld of richten zich daar nog op. Daardoor kunnen ze simpelweg niet voor een scherpe prijs opereren. Voorbeeldje: als je vraagt of ze op locatie komen filmen, stellen ze voor met een vrachtwagen apparatuur en een 8 man sterk team te komen.

2. De productiebedrijven die zich richten op internet of het MKB leveren naar mijn mening echt te lage kwaliteit. Betaalbaar zijn ze zeker wel. Voorbeeldje: ik wil binnen mijn bedrijf een productdemonstratie filmen, dus ik vraag hoe ze het licht willen verzorgen. De meeste bedrijven denken dan met de cameralamp voldoende kwaliteit te kunnen leveren, studiolampen gebruiken ze niet.

 

Als ik nog tijd over had was ik al lang zelf een productiebedrijf begonnen, filmen gebeurt door één iemand. Goed uitgerust met een redelijke camera en met prima verlichting en geluid. Deze heeft geen hulp nodig, want de klant heeft ook handjes en anders kan er een tijdelijke kracht meewerken. Nabewerken gebeurt door iemand die je niet de kop kost. Als dit slim wordt opgezet, dan moet het mogelijk zijn om voor €100 per uur prima films te schieten.

Link naar reactie
  • 1

Voor mijn eigen bedrijf was ik op zoek naar een GOED productiebedrijf tegen redelijke kosten. Ik verkoop complexe producten via internet die je nergens anders ziet. Video is dus het ideale medium om uit te leggen hoe mijn producten werken en waarom je ze moet kopen. In mijn zoektocht ben ik twee bedrijven tegen gekomen:

1. Productiebedrijven die een prima kwaliteit bieden, maar niet te betalen zijn met de opbrengsten van de video. Deze bedrijven komen uit de TV productie wereld of richten zich daar nog op. Daardoor kunnen ze simpelweg niet voor een scherpe prijs opereren. Voorbeeldje: als je vraagt of ze op locatie komen filmen, stellen ze voor met een vrachtwagen apparatuur en een 8 man sterk team te komen.

2. De productiebedrijven die zich richten op internet of het MKB leveren naar mijn mening echt te lage kwaliteit. Betaalbaar zijn ze zeker wel. Voorbeeldje: ik wil binnen mijn bedrijf een productdemonstratie filmen, dus ik vraag hoe ze het licht willen verzorgen. De meeste bedrijven denken dan met de cameralamp voldoende kwaliteit te kunnen leveren, studiolampen gebruiken ze niet.

 

Als ik nog tijd over had was ik al lang zelf een productiebedrijf begonnen, filmen gebeurt door één iemand. Goed uitgerust met een redelijke camera en met prima verlichting en geluid. Deze heeft geen hulp nodig, want de klant heeft ook handjes en anders kan er een tijdelijke kracht meewerken. Nabewerken gebeurt door iemand die je niet de kop kost. Als dit slim wordt opgezet, dan moet het mogelijk zijn om voor €100 per uur prima films te schieten.

 

Eens!

ik citeer hieronder uit één van mijn weblogs:

 

Grofweg kan je de televisie- en videomarkt in drie soorten aanbieders verdelen:

1. TV-producenten

2. Video-producenten

3. Webvideo producenten.

 

Waarom is dit onderscheid van belang?

 

TV-producenten lijden aan wat ik het "televisie-syndroom" noem. Als ze een video voor je maken, komen ze met een grote vrachtauto met 30 man voorrijden. Licht, geluid, grime, make-up, een regisseur, mooie meiden en eigen catering. Kost je een 50 tot 100.000 per productie.

 

Het middensegment vormen de Video-producenten. Met een paar man/vrouw, meestal stagiaires van de media academie of vergelijkbaar, maken ze een bedrijfsreportage. Kost je tussen de 5 en 12.000 per video. Maar, heeft u wel eens een écht goede bedrijfsreportage gezien? Ik niet. Het blijft altijd een beetje matig....

 

Dan Webvideo. Low-profile, snel gemaakt. Interviewer, geluid, camerawerk, editing en montage in één persoon verenigd. Puur, authentiek en naturel.

Geen auto-cue, geen script, gewoon een gesprek van ondernemer tot ondernemer.

Resultaat? Gewoon een prima video met een écht mens en een échte boodschap.

Kosten? vanaf een paar honderd tot een paar duizend.

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

leuke discussie. Ik ben dus echt een voorstander van online video en dan vooral op het gebied van b2b. Je ziet heel veel UGC op het internet en sites als Youtube, msn video hebben miljoenen views per dag... maar waarom zien we dit dan inderdaad niet terug komen op bedrijfsniveau?

 

Wij merkten dat er vooral veel weerstand was/is omdat het inderdaad vaak veels te duur is. een concept wat wij hebben opgezet is Videomonday.nl, hiervoor was gedacht dat men snel zelf zou gaan filmen en video's zou plaatsen, dit bleek helaas totaal anders te zijn. Hierop zijn we dus begonnen met het produceren van video's echt alleen voor internet doeleinden, betaalbare producties die op zeer korte termijn geproduceerd kunnen worden. Internet is relatief goedkoop en in sommige gevallen gratis, dus waarom zou je dan duizenden euro's betalen voor een video productie.

 

Toch merk je ook veel weerstand in de markt en ziet niet iedereen het nut van video in. Ik zie werkelijk voor elk bedrijf een kans in het gebruik van internetvideo, maar de weerstand is behoorlijk groot. Soms zijn mensen naar mijn mening ook 'bang' om te laten zien; wie je bent...wat je doet...hoe je iets doet...etc. Maar om op de eerste vraag terug te komen...JA er is zeker markt voor, maar zorg ervoor dat je je prijzen laag houdt en je kwaliteit hoog! dan is er zeker kans van slagen.

 

Overigens is het belangrijk dat je mensen laat inzien dat het produceren voor het web TOTAAL anders is dan het produceren voor TV. Men denkt inderdaad dat je met twee vrachtwagens voor hun kantoor staat met alles erop en eraan, van runners tot een regisseur. Dit hoeft dus niet, sterker nog; is zwaar overbodig. Wel zaak om dit goed te communiceren, dus de manier van produceren is veranderd...althans bij ons! en hiermee dus ook de prijs.

 

grjts

 

 

Link naar reactie
  • 0

Overigens is het belangrijk dat je mensen laat inzien dat het produceren voor het web TOTAAL anders is dan het produceren voor TV. Men denkt inderdaad dat je met twee vrachtwagens voor hun kantoor staat met alles erop en eraan, van runners tot een regisseur. Dit hoeft dus niet, sterker nog; is zwaar overbodig. Wel zaak om dit goed te communiceren, dus de manier van produceren is veranderd...althans bij ons! en hiermee dus ook de prijs.

 

grjts

Mooie portfolio film op jouw website, leuk!

 

Wat gebruiken jullie op locatie? Consumenten HD camera's?? Nemen jullie nog zaken als kunstverlichting mee, of enkel een statief en een microfoon?

 

Binnen welke periode monteren jullie een film af?

Link naar reactie
  • 0

dank! nee gebruiken verschillende camera's, geen consumenten camera's. De sony pd170 gebruiken we vaak, maar ook de versies van bijv. Panasonic. Overigens is dit in sommige gevallen wel voldoende, afhankelijk van wat je wilt filmen en in welke kwaliteit je wilt streamen. Maar over het algemeen is het verstandiger het met een betere camera te schieten, want dan kan je het ook gebruiken voor bijv. beurzen, evt. regionale tv en in hoge kwaliteit streamen op internet (hier zitten trouwens nog wel wat haken en ogen aan i.v.m. de ontvanger/kijker...die kan vaak maar een beperkte hoeveelheid binnehalen/kijken en je wilt naar mijn mening nooit dat je film steeds moet laden) HD kwaliteit schieten voor internet zie je nog niet zo heel veel, zijn ook niet veel sites die dit ondersteunen en wordt vaak heel traag...wel in opkomst overigens en denk zeker dat de toekomst dit meer en meer gaat brengen.

 

hangt van de opdracht af, vaak werken we met een camera, statief en zender microfoon. we zetten bij sommige projecten ook extra licht in, een chroma key(green screen voor animaties), een dolly, etc.

 

In principe hanteren we vijf werkdagen voor de eerste montage en dan kan men aanpassingen doorgeven zoals bijv. beeld wat er niet in had gemoeten, of juist wel, geluid/muziek wat niet goed is, etc. en dan nog twee/drie werkdagen voor de uiteindelijke montage. overigens kan dit geheel in overleg en dus ook sneller als dit noodzakelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Dat ben ik helaas niet helemaal met je eens. Natuurlijk gaat het om het resultaat. Maar dragen camera, licht, geluid en montage daar juist niet aan bij? Natuurlijk, de boodschap is het belangrijkste. Maar een beetje aantrekkelijke verpakking kan geen kwaad. Je noemt het naturel, maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje makkelijk.

 

Iemand die in de camera spreekt, waarom opnemen met de cameramicrofoon in plaats van een clipmicrofoontje? Waarom de camera niet even 'witten' om het beeld niet te blauw of te geel te laten zijn? Ik vind het net als het weglaten van een eindredacteur waardoor een geschreven stuk van een journalist nog steeds stijl- en spelfouten bevat. Dat het stuk niet geredigeerd is kun je ook naturel noemen, maar velen zullen het storend vinden.

 

Ik zeg niet dat een productie alleen maar geslaagd kan zijn met dure camera's, grote crew en mooie meiden (hoewel, over dat laatste twijfel ik nog ;D). En ja, je kunt een fantastische lowbudget-productie maken. Mijn punt is dat de kwaliteit van de camera, geluid en montage weldegelijk van belang zijn. Als je er maar over nagedacht hebt WAT je er mee doet of juist niet.

 

Wel ben ik het eens met de stelling dat er veel matige bedrijfsvideo's zijn. Vaak van het soort dertien in een dozijn, oersaai, ongeïnspireerd (en vaak ook nog eens één grote 'wij-show').

 

Marco

Link naar reactie
  • 0

Ben ik het toch ook niet helemaal mee eens Edo. Het klopt inderdaad wat je zegt dat er per opdracht gekeken moet worden naar de wensen. Ik denk zeker dat bijv. montage een belangrijke rol speelt in het uiteindelijke resultaat. Met een goede montage kan een video beter neergezet worden en komt het professioneler over dan het 'huis-tuin en keuken' verhaal wat je vooral veel in UGC terug ziet. Door gebruik te maken van zwaardere camera's zorg je dat het materiaal ook te gebruiken is voor andere doeleinden (narrowcasting, beurzen, etc.). Ook is het zo dat als je met een betere camera werkt, het resultaat, ook op internet dus, een stuk beter is, ondanks dat de video's enorm gecomprimeerd worden overal.

 

waar het vaak misgaat is volgens mij het doel van de video... wat wil je ermee bereiken? en niet onbelangrijk...wie? Mensen doen vaak maar wat en denken niet na wat ze er nou precies mee willen. Als dit duidelijk is kan je er een passend en 'vlot' script voor schrijven, wat voor elke organisatie/bedrijf anders zal zijn. Ook denk ik, zeker omdat we nog in een begin stadium zitten van internet video (op corporate niveau), dat de video's een max. lengte van 2-3 min. moeten hebben, tenzijn je content heel gericht is.

 

het 'bestellen' van een video voor internet doeleinden moet eigenlijk net zo eenvoudig zijn (worden!) als het bestellen van bijv. promotie materiaal... gaat nog wel even duren vrees ik voordat iedereen dit door krijgt.

Link naar reactie
  • 0

Ben ik het toch ook niet helemaal mee eens Edo. Het klopt inderdaad wat je zegt dat er per opdracht gekeken moet worden naar de wensen. Ik denk zeker dat bijv. montage een belangrijke rol speelt in het uiteindelijke resultaat. Met een goede montage kan een video beter neergezet worden en komt het professioneler over dan het 'huis-tuin en keuken' verhaal wat je vooral veel in UGC terug ziet. Door gebruik te maken van zwaardere camera's zorg je dat het materiaal ook te gebruiken is voor andere doeleinden (narrowcasting, beurzen, etc.). Ook is het zo dat als je met een betere camera werkt, het resultaat, ook op internet dus, een stuk beter is, ondanks dat de video's enorm gecomprimeerd worden overal.

 

volgens mij praten we langs elkaar heen...

dan mag jij eens raden welke camera's, microfoons en montage hier gebruikt zijn:

voorbeeld 1: http://www.talkedo.tv/talkedo.video.wua.henk.klaas.kroezen.htm

voorbeeld 2: http://www.talkedo.tv/talkedo.video.coachboulevard.opening.htm

voorbeeld 3: http://www.talkedo.tv/talkedo.video.henk.keilman.deel.1.htm

voorbeeld 4: http://www.talkedo.tv/talkedo.video.flip.mino.hd.htm

 

publicatieformaat 960*540 pixels, 900kbps streaming video, 96kbps audio.

(mocht iemand dit spammen vinden, niet zo bedoeld. het gaat om de inhoudelijke discussie)

 

lengte van de video? je gaat voorbij aan de "long-tail". doordat mensen met een gerichte zoekopdracht bij de video terechtkomen, is het gauw relevante content. uit de statistieken kan ik aflezen dat lange video's net zo goed uitgekeken worden als korte video's.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net even de "opening van coach boulevard" bekeken. De website waarop de video staat leidde bij mij te veel de aandacht af. Web 1.0 op zijn best. De kwaliteit van het beeld is uitstekend. De inhoud sprak mij totaal niet aan. En dat voor professionele coaches die zich toch een beetje presenteren. Na 25 seconden had ik het echt wel gezien, maar toch uitgekeken voor het geval het beter zou worden. Helaas.

 

De video omtrent Henk en Klaas Kroezen sprak mij meer aan. De interviewer (Edo zelf?) vind ik afdoende tot goed. Juiste vragen, gesprek loopt. Maar ook hier snel uitgekeken. Met een beetje voorbereiding aan de kant van Henk en Klaas zou het stukken beter gaan. Spontane video is dus niet altijd de oplossing.

 

Wat bij beide video's stoort is dat kneuterige logo "Talk & Do TV". Mijn (persoonlijke) conclusie:

 

- goede beeld en geluidskwaliteit

- Inhoud, tja... wil niet weer over regio tv beginnen. Zal zeker leuk zijn voor de mensen zelf.

- Opmaak site / logo in beeld, zeg maar de omringende GFX: Was het budget op?

 

Ik loop er dus, na het zien van deze fragmenten niet warm voor. Beide video's lijken toch meer op reportages dan een geproduceerde webvideo en wellicht zijn ze ook niet bedoelt als corporate webvideo. Van techniek, camera's heb ik geen verstand maar wou tóch even reageren (zie mijn vraag boven de reply van Edo).

 

Kan iemand eens een voorbeeldje laten zien van bv. een budget produktpresentatie?

 

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 278 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.