• 0

Webshops ontwikkelen

Ik zit me al enige tijd te verbazen hoeveel webshops er de grond uit schieten. Nog meer zit ik me te verbazen over de hoeveelheid discussies hier op HL over welke software te gebruiken en hoe dat allemaal te regelen.

 

Wat ik me dan afvraag: Ik snap dat er niet 1 goede software oplossing is, elke shop is anders. Maar ligt het hoge aantal discussie hierover aan de leveranciers (dus de webshop-bouwers) of aan de software zelf? Komen opgeleverde producten in dit segment niet overeen met de wensen van de webshop eigenaar? Of ligt het heel ergens anders?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat de klanten van mijn leverancier gaan steigeren ligt zeer in de verwachting.

Ik heb er ook lang over nagedacht om dit te gaan doen, maar wie op de wereld houd mij tegen om voor mezelf te beginnen in een markt waar ik zeer goed in thuis ben.

Ik doe alles voor eigen risico en er word me niks kado gedaan. Ik heb alle foto's zelf moeten maken, teksten zelf moeten schrijven. ik ga de zelfde inkoop prijs betalen als iedere andere klant, alleen nu is het voordeel dat ik geen voorraad ga houden en de distributie uit handen geef (tegen betaling van de werkelijke vezend kosten.)

Iedereen had dat kunnen gaan doen, maar niemand doet het.

Link naar reactie
  • 0

Dat de klanten van mijn leverancier gaan steigeren ligt zeer in de verwachting.

Ik heb er ook lang over nagedacht om dit te gaan doen, maar wie op de wereld houd mij tegen om voor mezelf te beginnen in een markt waar ik zeer goed in thuis ben.

Ik doe alles voor eigen risico en er word me niks kado gedaan. Ik heb alle foto's zelf moeten maken, teksten zelf moeten schrijven. ik ga de zelfde inkoop prijs betalen als iedere andere klant, alleen nu is het voordeel dat ik geen voorraad ga houden en de distributie uit handen geef (tegen betaling van de werkelijke vezend kosten.)

Iedereen had dat kunnen gaan doen, maar niemand doet het.

Je hebt dus een goeie dropshipper gevonden eigenlijk? Zoals je het nu uitlegd is het al een stuk beter en zou geen probleem mogen zijn.

 

Het moeilijke is ook om een goed product/leveranciers te vinden. Ik zit zelf al weken te denken wat ik nog zou kunnen verkopen, ik wil namelijk een groter volume pakketjes per dag halen om zo betere contracten met TNT af te kunnen spreken, maar er is niet echt een product dat ik ken dat niet direct mode gevoelig is (en dus over x tijd niets meer waard is, zit je met je voorraad), net groot genoeg is om via pakketpost te moeten, maar niet te groot dat de opslag een probleem wordt en qua inkoopprijs niet al te hoog ligt, zodat het niet direct een kapitaal kost om een voorraad op te bouwen... Ik ben aan het bazelen, maar dat heb ik wel vaker, handige uitlaatklep, zo'n forum :)

Link naar reactie
  • 0

Iedereen had dat kunnen gaan doen, maar niemand doet het.

 

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet waar. Het kost je tot nu toe vrijwel geen geld om te starten omdat je geen voorraad gaat houden maar zelf in het magazijn van de leverancier mag rondlopen en de spullen pakken die je verkocht hebt. Dat is een concurrentievoordeel die een ander niet zomaar heeft.

In deze constructie kan je gewoon niet spreken van een dropshipper omdat je alleen de werkelijke verzendkosten betaald (en zelfs daarin meelift op het contract van je leverancier in plaats van een eigen, duurder, contract te nemen).

Je betaald niet voor inpakken en opslag.

Een mooie positie om met zeer weinig kosten te beginnen en daardoor ook risicoloos. Het blijft in mijn ogen wel een vorm van concurrentievervalsing tegenover de afnemers van je "leverancier".

Daar staat tegenover dat steeds meer distributeurs, groothandelaren en importeurs uit steeds meer branches zelf rechtstreeks gaan verkopen met een webshop.

 

Anyway, je hebt een bevoorrechte positie en weet die goed te gebruiken. Succes er mee!

Link naar reactie
  • 0

Bepaalde leveranciers begrijpen dat niet helemaal...

Ik ben zelf momenteel druk bezig om een vervanger voor een bepaalde leverancier te zoeken.

Waarom?

40 a 50% van hun assortiment leveren ze mij tegen inkoop prijzen van zeg maar even 10 euro terwijl ze het in hun eigen consumenten shop verkopen voor prijzen van 11 tot 13 euro (inclusief btw) en dat ook als advies verkoop prijs aan hun groothandels klanten geven.

 

Hun verhaal is: ja het zijn wat oudere producten, daarom hebben we de prijzen in de shop laten zakken, maar de productie kosten zijn nog wel hoog dus daarom bij de groothandel de inkoop prijzen niet laten zakken.

 

Om dus mijn gewenste marges te kunnen behalen moet ik soms wel dubbel zo duur in mijn shop verkopen als dat mijn leverancier dat in hun eigen shop doet..

 

Dan dus maar opzoek naar een leverancier die niet zijn eigen klanten zo beconcureerd.

Link naar reactie
  • 0

40 a 50% van hun assortiment leveren ze mij tegen inkoop prijzen van zeg maar even 10 euro terwijl ze het in hun eigen consumenten shop verkopen voor prijzen van 11 tot 13 euro (inclusief btw) en dat ook als advies verkoop prijs aan hun groothandels klanten geven.

Die knakkers zitten ook in mijn branche. Ik doe er geen zaken mee. Dan maar een iets minder uitgebreid assortiment.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Oplossing is een betere, klantvriendelijkere webshop ontwikkelen met dito contactmogelijkheden, verzendvoorwaarden en service dan de concurrent die hogerop in de bedrijfskolom zit. Die financiële ruimte is er niet altijd, maar ik bedoel dus concentreren op consumentenverkoop. Bijvoorbeeld in de vorm van talen of attributen aan items toevoegen, zoals jullie bezig lijken te zijn.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

wat mijn ervaring is dat je eerste site toch niet voldoet. Een website maken cw laten maken is ook een vak

dus naast je vak als "j produkt"moet je er een vak bijleeren "website"bouwen

 

vooral de goede zoekwoorden vinden is erug belangrijk

je mag me mailen voor vragen

 

Patrick remkes

systeemplafond webshop www.systeemplafond.nu

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag mij af in hoeverre de klant naar het uiterlijk van de webshop kijkt, tegenwoordig is iedereen toch tevreden met de goedkoopste leverancier? Zolang er maar een aantal recensies op het internet staan van de winkel dat hij zijn afspraken nakomt ben ik meestal om.

Als het makkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Link naar reactie
  • 0

Dat ligt natuurlijk erg aan de producten. Als je producten hebt die je bijvoorbeeld op prijs op bestelgemak koopt: Ja. Als het echter over leuke dingetjes gaat zoals autootjes, dingen voor in huis etc. dan werkt dat niet altijd zo.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hier wil ik even aan toevoegen dat je een webwinkel in feite niet anders moet zien dan een fysieke winkel.

 

Sommige (de meeste) consumenten hechten ook erg veel waarde aan advies over een product. En vergeet ook het "kasswandje" niet. Uit onderzoek is gebleken dat 65% van de klanten bij het afronden van een bestelling (zie dit als: in de rij voor de kassa staan) nog een extra aangeboden product meenemen. Dit gaat natuurlijk enkel op als het product dat voor het afrekenen nog aan hen wordt aangeboden complementair is aan datgene wat zij al kopen.

http://www.dellamar.nl Marketing voor het midden en klein bedrijf.
Link naar reactie
  • 0

Ik ben van mening dat een fabrikant of groothandel zijn advies verkoopprijs altijd een beetje aan de hoge kant moet houden.

Zo komen handelaren niet in het nouw dat ze niks kunnen verdienen omdat de lage prijs gewoon op straat ligt.

En zelfs de fabrikant brengt zijn eigen product om zeep omdat er niemand meer is die het wil verkopen.

Ik weet dat dit niet altijd opgaat. Als er veel van de zelfde soort producten op de markt zijn haalt de concurent de prijs wel naar beneden. Als je dan niet meegaat blijf je er weer mee zitten.

 

Wanneer de groothandel een goede advies verkoopprijs meegeeft aan zijn producten kan de handelaar ook een keer wat korting geven aan zijn goede vaste klanten of een tijdelijke aktie.

Link naar reactie
  • 0

Maakt wel degelijk uit als de prijs in mijn shop 2 keer zo hoog is als bij de consumenten shop van de groothandel.

 

Stel dat een klant via internet aan het vergelijken is en via b.v. google de prijs in mijn shop ziet en de prijs in de consumenten shop van de groothandel... dan beschouwd die mijn shop dus gelijk als extreem duur en zal hij ook voor andere producten niet meer in mijn shop komen kijken terwijl ik daarvoor misschien wel juist goedkoop ben.

Ik moet met bepaalde producten gewoon 2 keer zoduur zijn als bij de consumenten shop van de groothandel, daar kan je geen toegevoegde waarde meer tegenover zetten. dat kan wel bij kleine verschillen van een paar procent maar niet als het om 10 of soms wel 30 euro gaat.

Link naar reactie
  • 0

Ok top, dus je bevestigd inderdaad waarmee ik de intentie had om dit topic te starten:

De juiste begeleiding in het begin van het traject is niet aanwezig in veel gevallen.

 

Hier ben ik het mee eens, maar goed: die begeleiding kost ook geld en wellicht nog wel meer dan de uurprijs van een webbouwer.

 

 

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Ok top, dus je bevestigd inderdaad waarmee ik de intentie had om dit topic te starten:

De juiste begeleiding in het begin van het traject is niet aanwezig in veel gevallen.

 

Hier ben ik het mee eens, maar goed: die begeleiding kost ook geld en wellicht nog wel meer dan de uurprijs van een webbouwer.

 

 

 

Het begin van dit topic gemist hebbende, dit is toch ook logisch? Je kunt een stratenmaker ook niet meteen je muur laten metselen toch?

http://www.dellamar.nl Marketing voor het midden en klein bedrijf.
Link naar reactie
  • 0

Wellicht verstandig je dan toch even in te lezen in het topic m.b.t context :P

 

Om je vergelijking verder te trekken: Het topic gaat juist over een muur die je gratis kan neerzetten. Als je daar een raam in wilt moet je opeens betalen voor een metselaar. Iemand stelt dat je dan vooraf je maar had moeten laten adviseren door een architect, die weet wel waar je een gratis muur mét raam kan halen. Mijn reactie is vervolgens: Alsof die architect het gratis doet....

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Ok top, dus je bevestigd inderdaad waarmee ik de intentie had om dit topic te starten:

De juiste begeleiding in het begin van het traject is niet aanwezig in veel gevallen.

 

Hier ben ik het mee eens, maar goed: die begeleiding kost ook geld en wellicht nog wel meer dan de uurprijs van een webbouwer.

Zeker meer dan een webbouwer ja, dit moet iemand zijn die je business begrijpt. Terecht dat die duurder is! Maar dat is kosten redeneren. Het gaat er natuurlijk om wat het op gaat leveren als je dan een beter onderbouwde start maakt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik zit me al enige tijd te verbazen hoeveel webshops er de grond uit schieten. Nog meer zit ik me te verbazen over de hoeveelheid discussies hier op HL over welke software te gebruiken en hoe dat allemaal te regelen.

 

Wat ik me dan afvraag: Ik snap dat er niet 1 goede software oplossing is, elke shop is anders. Maar ligt het hoge aantal discussie hierover aan de leveranciers (dus de webshop-bouwers) of aan de software zelf? Komen opgeleverde producten in dit segment niet overeen met de wensen van de webshop eigenaar? Of ligt het heel ergens anders?

 

Eigenlijk ligt het aan beide: software en webshop-bouwers. Bij veel van die "uit de grond schietende webshops" is osCommerce favoriet. Helaas is osC standaard te beperkt en dien je de functionaliteit uit te breiden met verschillende addons. Helaas hebben de "newbee"-winkeliers geen idee welke functionaliteit ze nodig zouden hebben en dus welke addons geïnstalleerd moeten worden. Echter zijn er een aantal veel gebruikte addons die eigenlijk standaard aanwezig zouden moeten zijn. In dat geval zouden veel problemen vermeden kunnen worden en heeft men voldoende functionaliteit om een redelijk simpele webshop te draaien. Dit zou voor een paar tientjes geregeld kunnen worden. Echter zijn er ook leveranciers die hiervoor te hoge bedragen vragen of iedere keer het wiel opnieuw willen uitvinden.

Dan blijft er een deel winkeliers over met te specifieke eisen en wensen qua functionaliteit en design. Hiervoor zal maatwerk nodig zijn.

Link naar reactie
  • 0

Oplossing is een betere, klantvriendelijkere webshop ontwikkelen met dito contactmogelijkheden, verzendvoorwaarden en service dan de concurrent die hogerop in de bedrijfskolom zit. Die financiële ruimte is er niet altijd, maar ik bedoel dus concentreren op consumentenverkoop. Bijvoorbeeld in de vorm van talen of attributen aan items toevoegen, zoals jullie bezig lijken te zijn.

 

Ik kan je bij deze uit eigen ervaring zeggen dat dit dus niet altijd zo werkt. Wij hebben onder andere toiletbrillen in ons assortiment waarvan het bijzondere is dat een kinderbril in het deksel zit. Er zijn in Nederland twee aanbieders van dergelijke brillen. Degene waar wij ingekocht hadden bied ze ook aan op zijn eigen website aan particulieren maar met verzendkosten van € 12,00. Bij ons koste de brillen evenveel maar dan met verzendkosten van € 5,95. De importeur verkocht duidelijk meer brillen dan wij. We konden ook zien dat er veel bezoekers van zijn website afkwamen vanwege de interesse voor de brillen maar de verkopen bleven uit.

Mensen hebben blijkbaar het idee dat kopen bij de bron ze het meeste voordeel oplevert, dit terwijl ze duurder uit zijn. We hebben de brillen in de uitverkoop gedaan en afscheid genomen van de leverancier omdat hij de verkoop aan particulieren niet wil staken.

Link naar reactie
  • 0

Beste Astron,

 

ik durf mijn eerdere stelling nog steeds te verdedigen, al zijn er nog veel meer factoren:

- nabijheid van de webshop voor koper

- betaalmogelijkheden (achteraf)

- assortiment

etc.

 

Van meer (product)informatie, talen en betaalmogelijkheden wordt een webshop in het algemeen niet slechter, als dit allemaal goed ingericht is. Je hebt gelijk voor wat betreft perceptie van betrouwbaarheid en allicht prijsvoering van grotere partijen, maar ik weet niet of dit de bepalende factoren zijn in de toiletbrillencase.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

[...]

 

Eigenlijk ligt het aan beide: software en webshop-bouwers. Bij veel van die "uit de grond schietende webshops" is osCommerce favoriet. Helaas is osC standaard te beperkt en dien je de functionaliteit uit te breiden met verschillende addons. Helaas hebben de "newbee"-winkeliers geen idee welke functionaliteit ze nodig zouden hebben en dus welke addons geïnstalleerd moeten worden. Echter zijn er een aantal veel gebruikte addons die eigenlijk standaard aanwezig zouden moeten zijn. In dat geval zouden veel problemen vermeden kunnen worden en heeft men voldoende functionaliteit om een redelijk simpele webshop te draaien. Dit zou voor een paar tientjes geregeld kunnen worden. Echter zijn er ook leveranciers die hiervoor te hoge bedragen vragen of iedere keer het wiel opnieuw willen uitvinden.

Dan blijft er een deel winkeliers over met te specifieke eisen en wensen qua functionaliteit en design. Hiervoor zal maatwerk nodig zijn.

Kan het niet liggen aan de klant?

 

Wat er gebeurt: Een klant wil een web-project starten. Dat is zijn keuze, laat dat duidelijk zijn. Waarom moet die webwinkelier dan niet capabel zijn om te snappen wat dit eigenlijk inhoudt en hoe hij dat moet managen? Dat is toch in alle branches zo?

 

Stel: Ik wil een fabriek starten die fietsen maakt. Ik hoef dan zelf niet te weten hoe ik die machines moet bedienen wellicht maar ik moet wel weten hoe ik de mensen aan moet sturen die dat doen. Het is een essentieel deel in mijn bedrijfsvoering.

 

Veel (ja ik weet dat er ook top-webshop-ondernemers zijn!) webshop ondernemers snappen één van de belangrijkste onderdelen van hun business niet: de webshop. Daarnaast snappen ze ook niet (hebben ze niet het overzicht) hoe ze de mensen die dat voor ze kunnen realiseren moeten aansturen. Voorbeeld: Ze denken dat als je een site online zet er dan vanzelf bezoekers gaan komen...

 

Maar het ligt dus aan de webbouwers en de software?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

Kan het niet liggen aan de klant?

 

Wat er gebeurt: Een klant wil een web-project starten. Dat is zijn keuze, laat dat duidelijk zijn. Waarom moet die webwinkelier dan niet capabel zijn om te snappen wat dit eigenlijk inhoudt en hoe hij dat moet managen? Dat is toch in alle branches zo?

 

Stel: Ik wil een fabriek starten die fietsen maakt. Ik hoef dan zelf niet te weten hoe ik die machines moet bedienen wellicht maar ik moet wel weten hoe ik de mensen aan moet sturen die dat doen. Het is een essentieel deel in mijn bedrijfsvoering.

 

Veel (ja ik weet dat er ook top-webshop-ondernemers zijn!) webshop ondernemers snappen één van de belangrijkste onderdelen van hun business niet: de webshop. Daarnaast snappen ze ook niet (hebben ze niet het overzicht) hoe ze de mensen die dat voor ze kunnen realiseren moeten aansturen. Voorbeeld: Ze denken dat als je een site online zet er dan vanzelf bezoekers gaan komen...

 

Maar het ligt dus aan de webbouwers en de software?

 

De vergelijking met die fietsfabriek gaat niet helemaal op. Je hebt het dan niet meer over een "simpel eenmaanszaakje".

Misschien is de beste parallel te trekken met autorijden. Ook dan hoef je nauwelijks verstand te hebben van de techniek maar dien je wel te weten hoe de auto te bedienen (lees: hoe werkt mijn webshop) en je weg te vinden (lees: hoe kom ik aan klanten en verkoop ik) .

Wat dat betreft heb je gelijk met je retorische vraag of het niet aan de klant kan liggen. Echter wanneer ik een (goedkope) nieuwe auto koop dan weet ik dat ik een rijdend product koop dat voldoet aan een aantal eisen zonder dat ik daarop hoef te letten. Ik heb dan een product dat mij kan brengen van A naar B. Heb ik dan nog extra eisen (grote kofferruimte o.i.d.) dan had ik daarbij moeten opletten bij de aanschaf.

Bij de webshops werkt dit in het budgetsegment voor een groot deel anders. In principe kan een ieder zich webbouwer noemen en een webshop opleveren zonder om zich om die minimale eisen te bekommeren. (Hetzelfde doet zich voor bij webhosting alleen daar heb je nog, voor wat het waard is, enige houvast aan een aantal referentiesites)

Ik kan je een link geven van een gerespecteerde webshopbouwer die € 250 vraagt voor relatief basic osC-shop. De SEO-module wordt alleen in de duurste versie geleverd.

Aan de andere kant mag je het de softwarebouwer verwijten dat er zoveel functionaliteit ontbreekt in zijn systeem. osC had m.i. allang een aantal succesvolle addons standaard moeten inbouwen in hun software (noem het osC+). Overigens is zo'n versie elders wel te koop voor $50, of kan men kiezen uit een aantal afsplitsingen van osC zoals Zen Cart, osCMax of Cre Loaded. Het huidige succes van Magento is m.i., naast hun PR, te danken aan het feit dat men een systeem oplevert met veel standaard functionaliteit. Mocht je dan nog wensen hebben dan ben je m.i. al het stadium ontgroeit van beginner.

 

Dus m.i. kun je als eerste het de software verwijten dat men in de huidige tijd nog een incompleet systeem oplevert. Vervolgens de webbouwer dat men niet diezelfde basisfunctionaliteit standaard aanbiedt (tegen redelijke prijzen). Dan pas kun je volgens mij tegen zo'n beginnende klant zeggen: RTFM! (of ingeval van osC; koop een goed boek ;D)

Link naar reactie
  • 0

Het klopt niet: Als die persoon die de auto koopt daadwerkelijk gewoon een willekeurige auto wil hebben die rijdt gaat dat prima. In het geval van de webshop ziet een klant dat echter als zijn kindje en verwacht dat er van alles inzit wat niet redelijkerwijs te verwachten is. Dat lijkt me meer de situatie die van toepassing is?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Het klopt niet: Als die persoon die de auto koopt daadwerkelijk gewoon een willekeurige auto wil hebben die rijdt gaat dat prima. In het geval van de webshop ziet een klant dat echter als zijn kindje en verwacht dat er van alles inzit wat niet redelijkerwijs te verwachten is. Dat lijkt me meer de situatie die van toepassing is?

 

Daar verschillen we dan van mening. M.i. mag men heden ten dage wel verwachten dat veel van die functionaliteit er standaard in zit. Waarom biedt bijv. Magento dit wel standaard en osC niet. Een webbouwer zou als startpunt een standaardlijstje moeten hanteren op basis waarvan hij in gesprek met de klant kan gaan.

 

Overigens worden de meeste auto's ook als een kindje gezien ;)

Link naar reactie
  • 0

Het probleem is met b.v. oscommerce dat de shop met elke aanpassing die je doet (elke module die je b.v. inbouwd) de basis van de shop slechter wordt.

 

Oscommerce is echter zo verschikkelijk slecht dat er niet eens standaard een wachtwoord op de admin zit.

En doordat veel webshop eigenaren/bouwers onkundig zijn zit er bij veel live webshops nog steeds geen wachtwoord op de admin waardoor iedereen zo kan inloggen op het beheer systeem (in het verleden genoeg van dergelijke shops tegen gekomen).

 

Ik ben van mening dat de webshop eigenaren zichzelf heel wat beter zouden moeten voorbereiden als ze een webshop starten, maar als die de hulp van een bouwer inschakellen zou die ook wel wat meer op punten moeten wijzen waaraan de klant moet denken en wat van belang is.

 

Ik denk dat een website zoals ik die eerder beschreven heb een zeer goed startpunt zou zijn en veel problemen zou kunnen verkomen.

Jammer dat ik geen tijd heb anders zou ik het zelf opzetten, zitten ook nog eens goede commerciele mogelijkheden in.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.