Voor de website die ik aan het ontwikkelen ben ben ik aan het nadenken over hoe ik gebruikers en geïnteresseerden kan informeren over de laatste ontwikkelingen van mijn site en dienst. Er zijn verschillende manieren om zulke berichtjes, bijvoorbeeld RSS, een weblog, Twitter of een combinatie van verschillende methodes. Alle opties hebben zo hun voordelen en hun eigen stijl. Een twitter-berichtje is bijvoorbeeld maar 140 karakters en dus kort en bondig. Een blog vind ik meer een soort verhaaltjes met eventueel ook relevant ander nieuws en een RSS-feed is een soort blog, maar ook via externe programma's benaderbaar.
Welke manieren gebruiken jullie (als jullie er al een gebruiken) om je bezoekers geïnformeerd te houden? En wat zijn jullie ideeën over de verschillende mogelijkheden van informeren?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Jasper
www.xiblio.nl - online ledenadministratie
www.hardenoten.eu - Harde noten, partituren in beeld en geluid
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper
Jasper
Hallo allemaal,
Voor de website die ik aan het ontwikkelen ben ben ik aan het nadenken over hoe ik gebruikers en geïnteresseerden kan informeren over de laatste ontwikkelingen van mijn site en dienst. Er zijn verschillende manieren om zulke berichtjes, bijvoorbeeld RSS, een weblog, Twitter of een combinatie van verschillende methodes. Alle opties hebben zo hun voordelen en hun eigen stijl. Een twitter-berichtje is bijvoorbeeld maar 140 karakters en dus kort en bondig. Een blog vind ik meer een soort verhaaltjes met eventueel ook relevant ander nieuws en een RSS-feed is een soort blog, maar ook via externe programma's benaderbaar.
Welke manieren gebruiken jullie (als jullie er al een gebruiken) om je bezoekers geïnformeerd te houden? En wat zijn jullie ideeën over de verschillende mogelijkheden van informeren?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Jasper
www.xiblio.nl - online ledenadministratie
www.hardenoten.eu - Harde noten, partituren in beeld en geluid
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20053-nieuws-en-updates-op-je-site/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag