loading
Ga naar inhoud
epmkuipers
Verberg

Wat vinden jullie van onze website?

vraag

Hallo,

 

Sinds 1 maart zijn we gestart met ons eigen adviesbureau. Ik ben benieuwd wat jullie van onze site vinden en of jullie nog tips hebben.

 

www.leanconsultancygroup.nl

 

We zijn als adviesbureau gespecialiseerd in het toepassen van Lean in administratieve en dienstverlenende processen. Het doel van de website is om klanten te informeren over onze dienstverlening en onze ervaring. De bedoeling is dat potentiële klanten met name ná een gesprek met ons op onze website meer over ons en ons bedrijf kunnen lezen. Hij is dus minder gericht op het genereren van directe leads via de website, omdat wij van mening zijn dat persoonlijk contact daarvoor essentieel is in de advieswereld.

 

Met vriendelijke groet,

 

Eppo Kuipers

Lean Consultancy group


www.leanconsultancygroup.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Nette keurige website

 

Home knopje was bij mij niet meteen duidelijk...

 

Misschien wel iets te keurig, er is geen call to action... de bezoeker weet niet wat hij nou moet gaan doen...

 

Je maakt geen gebruik van de

voor zoekmachines erg belangrijk, daarnaast wordt er ook geen gebruik gemaakt van de verschilende kopteksten

etc..

 

Daarnaast vind ik een © onderaan altijd erg overdreven...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Mis je adresgegevens/vestigingsplaats.

Heb nu alleen een mobiel nummer, en dat wekt bij mij weinig vertrouwen

 

Verder ben je denk ik enthousiast over wat je doet, maar je weet het in je teksten niet over te brengen.

Neem de ervaring die je beschrijft. Naar mijn mening een droog verhaal. Laat de manager van je klant het eens beschrijven wellicht dat dat interessanter wordt.

 

ik bedoel dit soort teksten

Bij een afdeling verantwoordelijk voor het beheer van systeemdata blijkt na analyse dat de capaciteit grotendeels wordt besteed aan controles en herstelwerkzaamheden. Door noodzaak van controles te herzien en bronoorzaken van herstelwerkzaamheden aan te pakken wordt een tijdsbesparing gerealiseerd van bijna 50% op deze activiteiten. Cruciaal hierbij was het opstellen en realiseren van een gezamenlijk afdelingstarget.

 

Waarom zou een klant zich hierdoor aangesproken voelen en denken: dat wil ik ook

 

Verder mis ik een call-to-action (even googelen)

 

En in je code definieer je h1 maar maak je er geen gebruik van ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Beste Eppo,

 

kun je een profiel van jouw bedrijf en doelstellingen van de website aan het eerste bericht toevoegen?

 

Groet,

 

Highio


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Je site vind ik erg netjes, zakelijk en overzichtelijk. Contact knop links onderin vind ik ook goed gevonden en kan denk ik ook erg nuttig zijn.

 

Nadat ik had gelezen over het home knopje merkte ik het zelf pas op, wellicht kun je dat duidelijker of gewoon met tekst er neer zetten zoals de rest ook is gedaan.

 

Dan kom ik aan bij de contact pagina, een 06 nummer wekt vaak negatieve gevoelens op. Waarom geen VOIP nummer, voor ik dacht €6.50 euro heb je al een lokaal nummer welke kan doorschakelen naar je 06 of als je op de zaak bent naar je VOIP toestel. Het is dan ook mogelijk om een menu structuur erin te maken, voor een paar tientjes laat je het al prof. inspreken.

 

Hoop dat je er wat aan hebt, succes ermee!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

. Contact knop links onderin vind ik ook goed gevonden en kan denk ik ook erg nuttig zijn.

 

Verder mis ik een call-to-action (even googelen)

 

Er is dus wel een call to action, maar hij is mij dus absoluut niet opgevallen. Wat zegt dat over de knop? (of over mij?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Eppo, bedankt voor de gevraagde aanvulling! Ik vind het profiel en de doelstellingen hier op HL duidelijker gesteld dan wat ik lees in de teksten op jullie website. Verbetering van administratieve en dienstverlenende processen, dat is klare taal. Fris ontwerp, maar belangrijke bedrijfsgegevens ontbreken en het beeldmateriaal is niet altijd passend. Drie springende kinderen bij Onze mensen? Herhaal daar jullie e-mailadressen en nummers...onder contact kan dan de algemene en complete bedrijfsinformatie.

 

De contactknop zou ik rechtsbovenin nog eens GROOT herhalen. LEAN filosofie of werkwijze is niet uitgewerkt. Zijn er bijvoorbeeld geen aansprekende Nederlandse of Europese voorbeelden te noemen, buiten de automotive?

 

Groet,

 

Highio


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Het zijn allemaal springende kinderen op die foto's dan zou je eerder denken aan de LEAP consultancy group ;D

 

Ik vind het een interessant bedrijf, maar wel veel concurrentie van de bestaande adviesbureaus die dit soort trajecten al jaren doen en allemaal master black belts in dienst hebben.

Wat onderscheidt jou van de grote jongens. In elk geval helaas niet het taalgebruik! Net zoals de grote jongens ga je van je eigen diensten uit en spreek je de problemen van de klant niet goed aan.

(hierbij moet ik wel zeggen dat ik bovenstaande zelf ook moeilijk vind en ook nog helemaal niet goed geregeld heb, het is altijd makkelijker om een ander ergens op te wijzen dan het zelf goed te doen :-[)


 

http://www.analyzethat.nl -> Reporting, Data Integratie, Geavanceerde analytics, Data en Process mining

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Ziet er lekker overzichtelijk uit, geeft rust en verteld wat het wil vertellen. in mijn opinie.

 

Vanaf de buitenkant tenmiinste.. maar inside, style niet in een css geplaatst maar in de pagina zelf. Ik zie het zovaak.. toch jammer.


www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Er vall een paar dingen op.

 

1) De site lijkt op een template waarvan enkel de text is aangepast, er straalt geen eigen identiteit van af met enkel niets zeggende plaatjes en geen logo's.

2) Er zijn geen KVK inschrijving, BTW Nummer en adres gegevens vermeld op de site, dit geeft niet echt een professionele indruk en zou minimaal op de contact pagina vermeld moeten worden.

3) Als je je mensen gaat voorstellen, doe dat dan met foto en eventueel een mooie quote die ook visueel aanspreekt (in een oogopslag te lezen)

4) De site is erg summier qua informatie, een paar kleine pagina's met het minimale aan text, etc.

5) Wie/wat is Draftworks, het bedrijf dat schijnbaar copyright heeft op alles van je site?

6) Je Meta Keywords en discription zijn gelijk voor elke pagina; dat is niet echt slim vanuit SEO oogpunt.

7) Je Title meta tag is leeg?

8) Er wordt gebruik gemaakt van Style sheets en in-line styles, waarom? Scheelt dataverkeer als je dat in een css bestand opslaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • -1
  • Waardeer dit antwoord

Met een website van dit kaliber en voor deze doelgroep moet je je toch niet druk maken om die paar extra bytjes van inline styles.

 

@ de kneusgever: als dit niet inhoudelijk reageren is wat is dan wel inhoudelijk reageren?

Hier zou ik zeer graag antwoord op willen hebben! nkcss zijn argument slaat nergens op, het is een theorie die niet in alle gevallen opgaat. Het zou je sieren dat je een reactie op mijn comment geeft in plaats van een kneus met een uitgekotste opmerking over inhoudelijk reageren. Weet je eigenlijk zelf wel wat dat is. Of ben je zo iemand die twee regels HTML en drie regels CSS kent en dan verstand denkt te hebben van webdesign? :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Maar het is niet lean! ;)

 

Een reactie van de ts is misschien ook weer aardig, ik ben benieuwd wat hij van de commentaren gaat oppakken.

 

Groet,

 

Highio


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Wij vinden dat Draftworks een mooi stukje werk heeft geleverd en er een mooie basis is gelegd. We nemen jullie opmerkingen zeker mee om de site vanaf nu verder te verbeteren.

 

De technische opmerkingen zullen we met de bouwer doornemen.

 

Erg mooi dat jullie even de tijd nemen om twee collega-ondernemers op weg te helpen.

 

Groet,

 

Eppo


www.leanconsultancygroup.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Welke idioot zit hier in hemelsnaam allerlei ongefundeerde kneuzen uit te delen? Dit slaat echt nergens meer op. Wat mij betreft mag dit forumonderdeel geheel verwijderd worden.

[edit]Zou je deze discussie buiten het topic willen voeren in overleg me de mods als je echt denkt dat dit zo is aangezien dit offtopic is?[/edit]

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Met een website van dit kaliber en voor deze doelgroep moet je je toch niet druk maken om die paar extra bytjes van inline styles.

 

Als je kijkt naar hoe zichtbaar de foto's laden met een vertraging, dan denk ik meteen: webserver die al redelijk druk is of beperkte bandbreedte heeft, dus alles zo klein mogelijk maken. Alle extra bytes schelen. Daarnaast kan een paar KB op jaar basis, zeker als de site drukker bezocht gaat worden toch leuk optellen. Het is ook niet echt super belangrijk, maar aangezien ik het idee had dat de TS betaald heeft voor de website, dan zou ik ook verwachten dat alles tot in de puntjes verzorgd wordt, dus elk aandachts puntje, hoe klein ook, zou ik persoonlijk dan blij mee zijn.

 

Die kneus die je hebt gekregen was volgens mij niet nodig, aangezien het wel een inhoudelijke reactie was, maar goed, dat is iets tussen jou en de gene die 'm gegeven heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Website ziet er oke uit qua vormgeving. Beetje saai. De tekst zou ik zelf zwart maken, nu is alles wel erg groen. Als je het zwart maakt valt deze ook direct een stuk beter op tussen al het groene geweld.

 

Navigeren kan ik alleen maar via de menubalk. Plaats links in de pagina's, maakt het voor een bezoeker gelijk een compleet verhaal ipv losse pagina's. Over de het huisje als home was al gesproken.

 

Maakt de contact knop rood of geel. Lekker tegenstrijdig valt direct op. Zie je ook in veel webwinkels. Grote rode knoppen, niet te missen. Nu kijk ik er inderdaad overheen, en zie je het wel dan krijg ik niet de melding dat ik erop kan klikken. Doe het stiekem uiteindelijk wel, want je weet maar nooit: "Klik hier" of een betere tekst doet wonderen!

 

Foto's zijn leuk, maar ik zie geen gezichten. Gezichten spreken! Vrolijke blije mensen of te wel klanten. Geeft bezoekers gelijk een beeld van wat jullie als bedrijf kunnen bereiken, nu zijn de afbeeldingen alleen een metafoor voor iets: ze springen, maar is dit vanuit blijdschap?

 

Opmerkingen over de teksten was al reeds gezegd. Tekstschrijver erop zetten (hoeft niet veel te kosten) en klaar ben je.

 

Wat ik ook leuk vind is de afdeling "Onze mensen" alsof het bedrijf uit meerdere mensen bestaat dan de twee oprichters. Begrijp het idee wel, website is reeds ingericht voor de toekomst. Geeft wel een beetje raar beeld. "Wie zijn wij" zou ik sprekender vinden. Pasfoto erbij en klaar.

 

Als je toch in de "onze" stroom wilt blijven maak dan een kopje "onze klanten" waarin je je klanten aan het woord laat. Duidelijker kan je het niet maken.

 


Martsmedia - Website analyse, Internet Strategie & Marketing voor het MKB
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Wie is er online?

    Er zijn 2 leden online en 82 gasten

    Bekijk volledige lijst    
  • Ook interessant:

  • Ondernemersplein



NL

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké