Nu wil mijn Vriend er mee stoppen en aftreden als bestuurder en aandeelhouder
Hij heeft nog meerdere bedrijven en die dreigen over de kop te gaan.
Privé ook omdat hij zijn woning in die andere B.V s heeft borg gesteld in die B. V.s
Nu wil die aftreden uit de beheer BV om dat het nu kan zegt die. ( en ik moet em uit kopen voor een bedrag)
Als ik dit doe kunnen ze dan niet als nog bij mij komen.
( omdat hij ook nog meer privé schulden heeft ben ik wel van plan om dit te doen maar ik weet niet hoe nog ik kreeg het vanavond pas te horen)
Hij heeft het erover het hoeft niet via een notaris maar via een notulen vergadering ( naar de kamer van koophandel en hij is afgetreden kan dat zomaar is hier geen notaris voor nodig)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NAKIE
NAKIE
Hallo Allemaal
Kan je zomaar als bestuurder van een B.V aftreden
Ik zit voor 50 % in een beheer b.v en mijn Vriend
met daaronder 2 werkmaatschappijen
Nu wil mijn Vriend er mee stoppen en aftreden als bestuurder en aandeelhouder
Hij heeft nog meerdere bedrijven en die dreigen over de kop te gaan.
Privé ook omdat hij zijn woning in die andere B.V s heeft borg gesteld in die B. V.s
Nu wil die aftreden uit de beheer BV om dat het nu kan zegt die. ( en ik moet em uit kopen voor een bedrag)
Als ik dit doe kunnen ze dan niet als nog bij mij komen.
( omdat hij ook nog meer privé schulden heeft ben ik wel van plan om dit te doen maar ik weet niet hoe nog ik kreeg het vanavond pas te horen)
Hij heeft het erover het hoeft niet via een notaris maar via een notulen vergadering ( naar de kamer van koophandel en hij is afgetreden kan dat zomaar is hier geen notaris voor nodig)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20066-aftreden-als-bestuurder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag