• 0

de CIA! (nieuwe dienst)

Beste mede ondernemers,

 

gezien mijn werkgebied op dit moment een beetje in stil water verkeerd heb ik een nieuwe dienst op gezet

 

de CIA! Creatief Innovatie Assistent

 

ik wil dus andere bedrijven (MKB) gaan assisteren om te innoveren. Dit is niet iets wat ik net uit mijn mouw schud maar ik hem gemerkt dat ik in dit proces heel erg gedreven en niet echt slecht ben, ik heb het alleen nog nooit zo op de markt gezet, eigenlijk enkel toegepast bij product ontwikkeling.

 

hier is het stukje promo tekst (ter info)

****************

 

De CIA!™Een nieuwe service die er voor zorgt dat uw bedrijf innoveert.

 

Na aanleiding van MKB ontmoet 09 in Terneuzen zijn wij een nieuwe dienst gestart: CIA!™

 

Creatieve Innovatie Assistent!

 

De wereld verandert en bedrijven kunnen niet achterblijven, de CIA!™ zorgt er voor dat bedrijven de nieuwe wereld van de 21e eeuw aan kunnen. De dienst kan worden ingezet op vrijwel elk type onderneming, of dit nou een horeca bedrijf, een accountantskantoor of een productie fabriek is. De unieke methode die gebruikt wordt door CIA!™ is overal toepasbaar.

 

Voorbeelden:

Enkele voorbeelden zijn reductie van de levertijd van prototypes met 95%, kostprijs reductie voor kleine productie series met 80%, Een nieuwe vergadermethode waarbij tijd en kosten drastisch worden bespaard! En dit zonder dure investeringen.

 

Horeca

Zelf een oplossing voor de problematiek in de horeca is een van de aspecten waar de CIA!™ raad mee weet. Welke oplossing we hebben?; innoveren!

 

Assistent vs adviseur

Van adviseurs zitten er 13 in een dozijn, CIA’s zijn zeer zeldzaam zij rijden geen dure auto en hebben geen grote villa, zij zijn creatief en passen hun creatieve filosofie toe bij elk probleem of elke situatie. U krijgt unieke en innovatie oplossingen specifiek voor uw situatie waar u werkelijk wat aan heeft. Hun creativiteit gecombineerd met uw kennis van uw bedrijf is gegarandeerd succes.

 

Het maakt niet uit in welke branche u zit of hoe groot uw bedrijf is, de CIA!™ is het juiste gereedschap voor de toekomst.

 

Meer informatie is te vinden op de website: www.we-de.nl via e-mail hallo@we-de.nl of per telefoon: 0031 61 3463247

 

******************

 

maar wat ik me eigenlijk afvraag, wat vinden jullie hiervan? heeft het levens mogelijkheid etc.

 

uiteraard is kritiek ook van harte welkom! ;)

 

alvast bedankt voor jullie reacties!

 

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het idee lijkt me zeker niet slecht, wel heb ik wat kanttekeningen:

 

- er staan veel taalfouten in de tekst, laat er iemand naar kijken (ook op je site!)

- CIA is leuke woordspeling, maar je dienst heeft niets te maken met de taken van de echte CIA. Leuk is wel leuk, maar niet persé overtuigend naar je potentiele klanten. Misschien zelfs het tegendeel. Persoonlijk ben ik niet zo gediend van een 'leuke' benadering.

- jezelf assistent noemen is niet bepaald sexy. In het onderbewuste van een klant wordt je meteen op één lijn gezet met administratieve assistenten, secretaresses etc en die staan niet bekend om hun bedrijfsbrede innovatief vermogen, hoe goed ze ook zijn in hun werk. Je zet jezelf meteen op achterstand.

- je legt de methode(s) die je toepast niet uit. Is het zo makkelijk te kopieren door anderen? Zelf gebruik ik bijvoorbeeld veel vanuit de Theory of Constraints, en daar maak ik geen geheim van, integendeel.

- je schrijft: 'gegarandeerd succes'. Hoe ziet die garantie er uit? No cure, no pay? Of zelfs: betaal maar uit de extra winst die je maakt door de innovatie?

- 'wa kosttut?' Waar moet ik aan denken als ik bijv een productiebedrijf heb met 5 medewerkers? 100 EUR, 1000, 10000, meer?

- innoveer je op elk gebied, of bijv voornamelijk op productie, effectief samenwerken, of een ander gebied? Kun je ook de marketing en verkoop innoveren?

 

Als je aantoonbare resultaten kunt laten zien kom je al een stuk verder. Maar nogmaals, het idee spreekt me zeker aan.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 292 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.