Belangrijk voor mij is dat de nieuwsgierigheid van potentiële klanten wordt geprikkeld.
Stel u zelf voor als iemand die zich wil laten fotograferen of u zoekt een fotograaf voor een bedrijfsreportage.
Ik heb de site pas vernieuwd. De vorige was prima, maar opgebouwd met frames. Naar het schijnt hebben zoekmachines daar een hekel aan, dus nu maar op deze wijze.
Ja, ik weet het, je kunt een site beter laten maken door een professional, maar daar is (nog) geen budget voor
Als domeinnaam gebruik ik mij eigen naam, wat veelal gebruikelijk is in de fotografie aangezien je als persoon een belangrijke schakel bent in het geheel.
Al vast hartelijk bedankt voor jullie inspanning
Groeten
Herman
eigenwijze fotografie op eigen wijze www.hermantroost.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
herman troost
herman troost
Hallo,
Ik zou heel graag jullie mening willen over mijn website. http://www.hermantroost.nl
Belangrijk voor mij is dat de nieuwsgierigheid van potentiële klanten wordt geprikkeld.
Stel u zelf voor als iemand die zich wil laten fotograferen of u zoekt een fotograaf voor een bedrijfsreportage.
Ik heb de site pas vernieuwd. De vorige was prima, maar opgebouwd met frames. Naar het schijnt hebben zoekmachines daar een hekel aan, dus nu maar op deze wijze.
Ja, ik weet het, je kunt een site beter laten maken door een professional, maar daar is (nog) geen budget voor
Als domeinnaam gebruik ik mij eigen naam, wat veelal gebruikelijk is in de fotografie aangezien je als persoon een belangrijke schakel bent in het geheel.
Al vast hartelijk bedankt voor jullie inspanning
Groeten
Herman
eigenwijze fotografie op eigen wijze www.hermantroost.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20104-graag-jullie-mening-over-mijn-aangepaste-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag