• 0

Graag jullie mening over mijn aangepaste website

Hallo,

Ik zou heel graag jullie mening willen over mijn website. http://www.hermantroost.nl

Belangrijk voor mij is dat de nieuwsgierigheid van potentiële klanten wordt geprikkeld.

Stel u zelf voor als iemand die zich wil laten fotograferen of u zoekt een fotograaf voor een bedrijfsreportage.

 

Ik heb de site pas vernieuwd. De vorige was prima, maar opgebouwd met frames. Naar het schijnt hebben zoekmachines daar een hekel aan, dus nu maar op deze wijze.

Ja, ik weet het, je kunt een site beter laten maken door een professional, maar daar is (nog) geen budget voor

 

Als domeinnaam gebruik ik mij eigen naam, wat veelal gebruikelijk is in de fotografie aangezien je als persoon een belangrijke schakel bent in het geheel.

 

Al vast hartelijk bedankt voor jullie inspanning

 

Groeten

Herman

 

eigenwijze fotografie op eigen wijze www.hermantroost.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind de website in eerste instantie vrij druk en overzichtelijk ogen.

 

Mijn gevoel zegt niet gelijk waar ik precies heen wil/moet.

 

Het drukke en onoverzichtelijke wordt voor mij benadrukt door het gebruik van veel verschillende kleuren cq. lettertypen.

 

Ook wordt de lay-out van de website weer compleet anders indien ik op een menu druk. Mooi zou zijn om één vaste lay out te hebben en alles aan de hand daarvan in te delen.

 

- Je logo valt bij mij voor een deel weg (Firefox);

- Wel hoofdletters, geen hoofdletters, wel punten, geen punten, trek één lijn;

- Bij contact enkel gegevens, maak een formulier. Maak de drempel laag voor mensen om een aanvraag te doen;

- De 'terug-knop' zit elke keer op een andere plek, ik moet gaan zoeken;

- Gebruik wat meer rustige en neutrale kleuren;.

 

Verder mooi werk (fotografie), probeer hier nog meer de nadruk op te leggen. Daar komt men immers voor.

Link naar reactie
  • 0

Beste Herman,

 

Ik vind het een leuke site! Niet zozeer vanuit mijn vakgebied gezien maar gewoon de inhoud. Je ziet echt jouw verhaal, jouw werk terugkomen. Dat vind ik een absolute kracht aan je site die ook voor je doelgroep het goed doet denk ik!

 

De technische uitwerking vind ik minder maar ik weet niet precies wat de situatie is: Heb je deze site zelf ontwikkeld of heb je deze laten ontwikkelen? Zoja: Bij een bedrijf of bij een vriend/kennis die websites kan ontwikkelen?

 

Wat ik je wel echt wil meegeven wat je wel structureer zou moeten veranderen:

Plaats altijd de menubalk bovenaan en zorg dat die op elke pagina staat. Dat is vanuit de gebruiker essentieel. Je zal zien dat bezoekers langer blijven hangen hierdoor omdat ze overzicht hebben op de structuur van de site.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Herman,

erg mooie site, ik vind dat je kunt zien dat je er veel aandacht aan hebt besteed en de foto's zijn ook erg mooi.

Zoals eerder al genoemd mis ik wel wat structuur in je site: soms een verschillend lettertype of -grootte en de "terugknop" die op verschillende plaatsen zit.

Bij "vrij werk"kun je foto's bestellen en er staat dat je het nummer na hert streepje moet invullen bij de bestelling, maar ik zie nergens een streepje ?

Verder zou ik weinig veranderen.

 

Succes.

 

Chris.

 

www.klussenbedrijf-kcc.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik vindt de paginastructuur nogal onsamenhangend. Wanneer ik bijv. op "Bedrijfspresentatie" onderaan klik wordt er een nieuw venster geopend met een soort Powerpoint-sheet + een bezoekersteller. De helft van de links geeft een pagina die te sterk afwijkt van het stramien van de hoofdpagina.

Ook is de resolutie van de foto's onvoldoende als ik kijk naar bijv. de link "bedrijf/product". De eerste foto met schoolmeubelen vervormt de rechte lijnen van de beeldschermen en toetsenborden.

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Heb een groot deel van jullie tips overgenomen en de site aangepast, en inderdaad, het ziet er veel beter uit.

Hier en daar nog wat performance foutjes, dat komt door die weerbarstige tabellen in Frontpage, daar ga ik nog even aan werken.

groeten

Herman

eigenwijze fotografie op eigen wijze www.hermantroost.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik zou heel graag jullie mening willen over mijn website. http://www.hermantroost.nl

Belangrijk voor mij is dat de nieuwsgierigheid van potentiële klanten wordt geprikkeld.

Stel u zelf voor als iemand die zich wil laten fotograferen of u zoekt een fotograaf voor een bedrijfsreportage

 

Nieuwsgierigheid van potentiële klanten wordt geprikkeld:

a. portfolio met mooie foto's (eigen werk is IMO het mooiste)

b. positieve testimonials van klanten

c. duidelijkheid in wat je een klant kan bieden (kort en krachtig)

 

Vervolgens moet je ze ook omturnen: Biedt ze een gratis proefopname aan. Moet niet zoveel kosten. Je zal hiervoor altijd eerst contact op moeten nemen met ze en dan heb je gelijk een sales moment.

 

Verder:

1. Gebruik 1 lettertype in plaats van de huidige drie. Maakt het stuk rustiger.

2. Leg de nadruk op de belangrijke elementen. Eerst wat mij nu opvalt is de onderste balk met de blauwe links.

3. Witruimte boven logo. Staat nu een beetje half in de pagina.

4. De balk met woorden onder het logo zal wel voor Google zijn. Zet deze onderaan en de navigatie boven (dat is standaard en waar men het ook verwacht).

5. De drie blokken bevatten geen link dieper in de website. Gemiste kans. Nu moeten mensen gaan zoeken waar ze moeten klikken als ze meer willen weten over ..

6. Ben je lid van de NFID? Logo groter plaatsen. Wekt vertrouwen.

7. Tien links is veel. Standaard is maximaal zeven, meer maakt het moeilijk voor bezoekers om overzicht te houden. Contact en locatie samenvoegen & bedrijfspresentatie en profiel samenvoegen. Servicepagina uit navigatie halen. Is alleen interessant voor klanten, maak hier een knop van.

8. Zou niet weten wat ik onder bedrijf/product zal vinden. Als ik erop klik is het mij nog helemaal duidelijk.

9. Maak een kop diensten. Laat hier zien per paragraaf wat je kan leveren.

10. Qua fotografie spreekt het vrije werk voor mij het meeste. Mooie foto's.

 

Succes!

Martsmedia - Website analyse, Internet Strategie & Marketing voor het MKB
Link naar reactie
  • 0

Beste Henk,

 

Allereerst complimenten dat je überhaupt zelf bent begonnen aan het bouwen van je website.

Qua tekst en indeling ziet het er overzichtelijk en duidelijk uit.

Aandachtspunt is naar mijn idee een banner en een logo waarmee je jouw uitstraling positief kan beïnvloeden. Op dit moment is dat witte vlak bovenaan een beetje jammer. Vervolgens kan je je dan afvragen of de zwarte achtergrond voor jouw site het beste is.

Heb je een logo? Dan kan die in principe gedownload worden in je banner.

Ben je nog op zoek naar iemand die een logo voor je kan ontwerpen, dan kan ik je daar wellicht mee van dienst zijn (creatieve opleiding o.a. grafische vormgeving als achtergrond).

 

Ik hoop je met deze reactie van dienst te zijn geweest.

Succes met je bedrijf!

 

Hartelijke groet,

Gladys Daniel www.thedancercoaching.nl (ook nog volop in ontwikkeling :) )

Link naar reactie
  • 0

Hallo Gladys,

dank voor je aanbod en natuurlijk voor je compliment ;D

maar....... zoals zoveel fotografen wil ik mijn site graag alten schitteren door eenvoed, en zoveel mogelijk aandacht uit laten gaan naar de foto's. de naam en de naam van de studio gescheiden door het balkje, is dus dan ook m'n logo.

Ik zie dat dat bij jouw site anders ligt, ziet er mooi uit en past goed bij jouw ding.

succes

Herman

 

eigenwijze fotografie op eigen wijze www.hermantroost.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.