Ik ben bezig met een nieuwe site en daarop wil het laatste nieuws met betrekking tot de retail opzetten.
Nu kan ik het laatste nieuws met betrekking tot de detailhandel van een paar sites halen maar hoe maak ik een link dat ook werkeijk het nieuws zichtbaar wordt en het geen link wordt naar de betreffende nieuwssite?
Is hier iets van RSS voor o.i.d.?
Bijvoorbeeld; het nieuws van de site van Elsevier Retail wil ik automatisch dagelijks zetten op mijn site zonder zelf daarvoor dagelijks mee aan de slag te moeten.
Betreffende de toestemming van betreffende sites, daar ben ik mee bezig.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
retail
retail
Ik ben bezig met een nieuwe site en daarop wil het laatste nieuws met betrekking tot de retail opzetten.
Nu kan ik het laatste nieuws met betrekking tot de detailhandel van een paar sites halen maar hoe maak ik een link dat ook werkeijk het nieuws zichtbaar wordt en het geen link wordt naar de betreffende nieuwssite?
Is hier iets van RSS voor o.i.d.?
Bijvoorbeeld; het nieuws van de site van Elsevier Retail wil ik automatisch dagelijks zetten op mijn site zonder zelf daarvoor dagelijks mee aan de slag te moeten.
Betreffende de toestemming van betreffende sites, daar ben ik mee bezig.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20111-hoe-een-koppeling-maken-naar-nieuws-op-je-site/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag