Ronald Kleverlaan Geplaatst: 24 juli 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 24 juli 2003 Wat vinden jullie hiervan: http://www.gsmcash.nl Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 24 juli 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 24 juli 2003 Dit bedrijf ken ik wel.. ze staan in het algemeen wel bekend als betrouwbare adverteerders, vroeger maakten ze altijd deals voor een vast bedrag per periode op een website. Als je veel traffic hebt, en liefst an het soort dat interesse heeft in gsm's enzo, lijkt me het een club waar je leuk aan kunt verdienen. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 24 juli 2003 Over welke bedragen praat je dan? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 24 juli 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 24 juli 2003 Je bent flexibel in je manier van promotie daar, dus je als je je best doet met reclame zou je wellicht 2% clickrate kunnen halen, komt dus neer op 20 x 0.05 = 1 euro CPM. Als je zeg 50.000 bezoekers per dag hebt, doet het 50 euro per dag ofwel 1500 per maand. Het is dus alleen interessant als je VEEL traffic hebt. De deals die ze eerder maakten kwamen volgens mij grofweg op hetzelfde neer qua verdiensten. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen