• 0

!!!!! StevenK in het ziekenhuis na fietsongeluk

Alle Higherlevel-leden,

 

Ik kreeg gisterenavond laat het bericht dat ons gewaardeerde HigherLevel-lid, advocaat, nerd en vervent mountainbiker Steven Kroesbergen in het ziekenhuis is opgenomen met een gebroken heup. Bij een fietstochtje heeft hij een boomstronk over het hoofd gezien en is over de kop geslagen. Met drie stalen pennen in zijn heup moet hij nu rust houden en er staat hem waarschijnlijk een stevige revalidatieperiode te wachten.

 

Een beetje advocaat en nerd heeft zelfs dan zijn Blackberry in de buurt, dus hij kan email ontvangen. Ik denk dat hij een overload aan steunbetuigingen van zijn HL-vrienden wel kan waarderen... laat_steven_lachen@rubenvandenoord.nl

 

(Alle email wordt direct doorgestuurd, voorlopig laat ik dit email adres een dag of drie staan.)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik kreeg zoveel HL emails, dat mijn vrouw mijn eee pc heeft meegebracht, zodat ik op HL kon kijken.

 

Er zitten dus drie schroeven in het schijnt dat het erg belangrijk is dat die kop aan het dijbeen vast zit... Morgen mag ik naar huis en over een maandje of drie kan ik weer autorijden.

Link naar reactie
  • 0

Bij een fietstochtje heeft hij een boomstronk over het hoofd gezien en is over de kop geslagen. Met drie stalen pennen in zijn heup moet hij nu rust houden en er staat hem waarschijnlijk een stevige revalidatieperiode te wachten.

En daarom ben ik gaan vissen ;)

 

Heel veel beterschap en sterkte gewenst. Ook aan je vrouw overigens die er nu waarschijnlijk een zware taak bij krijgt..

 

groet.

ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Hé Steven, alle sterkte toegewenst !

 

You fell DOWN, now you've got to get UP !

 

Eén geluk voor je HL collega's : de komende drie maanden kun je ons gewoon dag en nacht bijstaan met je juridische adviezen !

 

En, zoals gezegd, ook alle sterkte voor je partner....

 

Toen ik in het ziekenhuis lag (10 weken) had ik ook PC's, 3 mobiele telefoons en al mijn ordners daar staan. Mijn vrouw sjouwde zich de pleuris, en kreeg nog eens op d'r donder van het verplegend personeel ook..... Want ook tijdens het "dokterrondje" ging ik door met werken en bellen....

 

Kop op en succes met revalideren !

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.