Behoort een higherlevel.be tot de mogelijkheden?

Aanbevolen berichten

Beste,

 

gereeds geruime tijd zijn we heel tevreden met alle informatie die we vinden op Higherlevel. nl en zijn onze Nederlandse collega's dan ook uiterst dankbaar voor hun innovatieve ideeën.

Hopelijk kunnen we de nodige mensen achter Higherlevel motiveren een Higherlevel.be op te zetten en die zich iets nadrukkelijker op de Belgische markt kan richten. ;)

 

Vriendelijke groet,

 

Descamps Gino

www.nigo.be

Link naar reactie

Beste,

 

van harte bedankt voor uw reactie.

 

Ik dacht dat met mijn oproep mijn eerste steentje was bijgedragen en aangezien we ook de boodschap uitdragen, denk ik dat dit reeds een tweede, maar een heel belangrijk steentje is. Ik blijf ondertussen Higherlevel.nl promoten, misschien is dat wel het allerbelangrijkste!

 

Met respect,

 

Descamps Gino

Link naar reactie

Sancho denkt dat er alleen grenzen zijn waar ze gedacht worden.

 

Er zijn best verschillen tussen de Belgen en de Nederlanders, maar niets weerhoudt ons om het samen te doen. Of vergist Sancho zich daar?

 

Sancho

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie

Sancho denkt dat er alleen grenzen zijn waar ze gedacht worden.

 

Er zijn best verschillen tussen de Belgen en de Nederlanders, maar niets weerhoudt ons om het samen te doen. Of vergist Sancho zich daar?

 

Sancho

 

Het is alleen jammer dat de wetgeving en het belastingstelsel anders is anders was het geen probleem geweest.

Link naar reactie

Dank voor deze aanvulling.

 

Bij nader inzien denkt Sancho dat het niet mogelijk is om, gezien de verschillen in wetgeving en belastingstelsel, onze gesprekken te delen met Belgen. Of vergist Sancho zich nu weer??

 

Sancho

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie

Ik denk dat het domein niet zozeer het probleem is.

 

Als je er nu eens voor zou zorgen dat je, als dat van belang is, kunt aangeven met een icoontje in je bericht dat de discussie betrekking heeft op het belgische dan wel nederlandse belastingstelsel, dan hebben mensen direct een duidelijke visuele herkenning. Het probleem met een los forum is het zorgen dat mensen zich daar aanmelden/actief rondlopen, dat gaat veel makkelijker als je het in dit forum integreerd, dan kun je later, als de community in dat land groter wordt altijd de forums gaan splitsen als er wel genoeg draagvlak is.

Link naar reactie

Verzoeken voor subgroepen zijn van alle tijden. Gelukkig maar: het geeft aan dat een groep een bepaald onderwerp zo belangrijk vindt, dat het een aparte groep wil vormen rond dat onderwerp.

 

Hier balanceren we altijd een aantal belangen af : het voordeel van een dedicated subgroep met fanatieke aanhangers, die goede informatie delen versus de integriteit van het forum als geheel. Bij dat laatste zijn we vooral bezorgd als ons of anderen onduidelijk is waarom een subforum nodig is, respectievelijk of het subforum ooit gevuld gaat worden.

 

In dit geval : Gino, kan je ons vertellen waar de toegevoegde waarde voor jou ligt van een Belgische Higherlevel (of een subforum voor Belgen) hier op Higherlevel ? Uiteraard begrijp ik dat het "gezelliger" voelt met landgenoten, maar daar doel ik niet op.

Link naar reactie

Er zijn gemeenschappelijke zaken en verschillen. Voor de gemeenschappelijke zou je 1 forum kunnen maken (www.higherlevel.eu ?) en voor de landspecifieke info subforums.

 

Welke voertaal zou je dan willen gebruiken?

Nederlands, Frans, Engels?

 

Lijkt me dat HL dan onnodig gecompliceerd wordt en veel van zijn aantrekkelijkheid verliest.

 

Frans

Link naar reactie

 

Welke voertaal zou je dan willen gebruiken?

Nederlands, Frans, Engels?

 

Lijkt me dat HL dan onnodig gecompliceerd wordt en veel van zijn aantrekkelijkheid verliest.

 

Frans

 

Mijn persoonlijke voorkeur is om het NL te houden, en Vlaamse subfora voor bijv Belgische wetgeving. Dat deel wordt gelezen en gevuld door Vlaamstaligen.

 

Maar zoiets kan alleen als er genoeg Vlamingen zijn die dat opzetten en onderhouden.

 

Ik hoef zelf geen andere talen op HL. Als ik verder over de grenzen wil kijken zoek ik wel verwante platforms in bijv UK.

 

Het begint met een duidelijk Vlaamse behoefte, en de wil om een Vlaams subforum ook te onderhouden. Zonder dat is er geen reden wat mij betreft iets aan te passen in de huidige structuur.

 

Voor andere talen, ach ik denk niet dat veel Duitsers, Fransen en Engelsen veel op HL lezen. ;D

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Beste vrienden,

 

hartelijk bedankt voor de vele positieve reacties.

Eén zaak lijkt mij duidelijk, en dit niet alleen in dit forum, is dat wanneer er sprake is van Belgen en Nederlanders, dat niettegenstaande wij dezelfde taal spreken, er een hemelsbreed verschil is op vele vlakken en dit op een positieve manier bekeken.

Ik zal graag verder mijn steentje bijdragen als Belgisch ondernemer en in het uitdragen van een positieve boodschap.

Ik dank de mensen van Higherlevel.nl en zal mij graag verder blijven informeren via dit platform.

We kijken de toekomst binnen Europa met een brede glimlach tegemoet.

 

Vriendelijke groet,

 

Descamps Gino

www.nigo.be

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.