• 0

graag uw mening over onze website

geachte leden,

 

graag zou ik van u meningen willen horen over

onze website www.liannesteakhuys.nl.

Graag even niet letten op de tekst in hoofdletters over de uitverkoop.

Ik zelf vind het een overzichtelijke site, maar toch krijg ik soms

van collega's te horen dat ze mijn site on overzichtelijk vinden.

Graag daarom van u een mening of advies voor verbetering.

 

mvg

michiel claus

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Michiel,

 

De website is erg druk en daardoor zullen je collega's het hebben gekoppeld aan onoverzichtelijk. Je moet veel scrollen, en dat doen niet veel mensen. Probeer dus te werken met minder tekst of met meer pagina's zodat er een betere structuur ontstaat. De tekst onderin dat op iedere pagina zichtbaar is zal voor de SEO zijn. Ik raad je eerder aan gebruik te maken van de meta of deze tekst summier te houden. Het maakt de website veelste lang zo, te veel tekst. Probeer de website op een dusdanige manier te positioneren dat de bezoeker in de watte wordt gelegd en zijn aandacht gevestigd blijft en hij alles ziet. Wellicht biedt een diavoorstelling, corporate video of een andere manier van visuele prikkels een uitkomst.

 

Een site die je aandacht weet vast te houden;

http://www.terraanticaflooring.com

Heeft wel als nadeel dat het volledig flash is en dus minder SEO, maar goed je moet soms compromissen maken en kiezen wat je belangrijker vindt, SEO --> veel mensen die je site kunnen gaan bezoeken of mensen die je website bezoeken overhalen tot aankoop...

 

Groeten,

 

Rémon

REYA Consultancy, improve your business

REYA Design, imagination becomes reality

Follow me @ twitter, REYA_Consultant

 

http://nl.linkedin.com/in/remonvanommen

Link naar reactie
  • 0

Beste Michiel,

 

fijne site met drie snelle opmerkingen:

- de 'wat is teak?' tekst zou ik op een losse pagina zetten, niet op de index

- de houtnerf links is verticaal georiënteerd, terwijl tekst- en overige elementen van de website horizontaal liggen. Ik zou een balk met houtnerf voor een rustig beeld dan ook horizontaal plaatsen.

- de pagina's zijn erg lang (veel scrollen)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Lianne steakhuys, ik las het dus ook steak i.p.v. teak.

 

Een voorganger op het forum die ook in de teak zat had een hele goede informatie pagina over teak.

Ik voelde me altijd flink bescheten omdat er bij ons achter een teakset staat van toen bijna 4.500 euro en je tegenwoordig zoiets bij de bouwmarkt voor 500 euro koopt maar door zijn informatie weet ik nu dat er 3 soorten kwaliteiten teakhout zijn.

Op deze wijze kan je eenvoudig de veel goedkopere concurrent aan de kant zetten.

 

Misschien toch eens kijken voor een andere sitenaam als doorlink.

Link naar reactie
  • 0

Ook ik dacht bij een steakhouse terecht te komen ;D

Je hebt ook de site teakvoordeel.nl. Ik zou daar wat meer mee doen.

 

De tekst over teak inderdaad op een aparte pagina zetten, de linken erin klikbaar maken en wat meer aan opmaak doen

De foto's verschillen nogal van kleur, de witbalans is niet constant. Ik zou daar meer aandacht aan besteden. Dat maakt de boel ook wat rustiger.

 

Ook zou ik bij > 6 producten een paginaverdeling maken ( pag 1 van xxx ) zodat je niet zover naar beneden hoeft te scrollen.

Link naar reactie
  • 0

Waarom staat 'wat is teak?'zo heimelijk en slecht leesbaar onderaan? Waarom maak je er geen apart 'hoofdstuk' van? Op deze manier lees ik namelijk niet (te grijs, te lang, geen tussenkoppen, etc) terwijl het onderwerp best interessant lijkt. Teak staat nogal ter discussie en het lijkt me goed om bezoekers te informeren over feiten en wetenswaardigheden. Daarnaast scoren dat soort artikelen natuurlijk goed in zoekmachines, maar dat terzijde.

 

Over de navigatie:

Ik vind het vervelend om te moeten kiezen tussen middelgrote kasten en kleine kasten. Dat zegt me namelijk helemaal niks. Ik wil een buffetkast! Ook hier geldt dat een menu-item 'kleine kast' niks doet in de zoekresultaten omdat het betekenisloos. Het woord 'buffetkast' scoort daarentegen wel. Laat het woord 'teak' in je menu weg en richt je op de subcategorie.

 

Let ook op je productteksten:

Buffetkast | lm-112

Een mooie buffet kast. Deze buffet kast met fraaie koplijst is voorzien van zes deuren en vijf laden. Deze buffet kast heeft een hoogte van 230 cm, is 150 cm breed en kent een diepte van 50 cm.

 

Hier staat eigenlijk niks. Mooie buffetkast? Tja, dat zul jij als verkoper wel vinden. lm-112? Zegt me niks. De rest gaat over afmetingen. Is er niet iets te bedenken over de maker? De constructie? Het gebruik? Een reactie van een (eerdere) koper? Maak er wat meer van dan een saaie catalogus, dat past bij de aard van je producten en de prijzen.

 

Ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen hebt. Veel succes met je zaak in ieder geval!

 

 

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Michiel,

 

Een aantal kleine puntjes:

 

- Maak het NOG duidelijker dat bezoekers op de site teak kunnen kopen.

- Maak het lettertype wat groter. Ook ouderen zullen je site bezoeken. Tenminste, zijn zij onderdeel van je doelgroep.

- Maak de contactpagina wat persoonlijker. Er zijn altijd mensen die willen weten wie er achter de website zitten. Vetrouwen is op internet een belangrijk goed.

- Als je de bezoeker de kans geeft om een foto te vergroten en de foto ziet er goed uit dan zal dit je verkopen verhogen. Mooie foto's op websites zorgen voor meer conversie.

- Zet je telefoonnummer in plaats van links ergens onderin, duidelijk bovenin. Dat schept wederom vertrouwen.

- 1 aspect aan gebruikersvriendelijkheid van websites is dat het logo links bovenin altijd klikbaar moet zijn. Dit logo heeft dan dezelfde functie als de "home" link.

 

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.

seo en linkbuilding door Qonvert
Link naar reactie
  • 0

heb veel goede punten al voorbij zien komen. Het lijkt mij een goed idee om te investeren in een goede product fotograaf. Teak heeft een mooie uitstraling maar dat zie ik niet terugkomen op de foto's. wat is het doel van je site? wil je mensen naar je winkel toelokken of wil je daadwerkelijk internetverkopen stimuleren?

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Tja,...ok ik las steak. Is toch misschien een punt om eens over na te denken hoe je deze verwarring uit je domeinnaam kunt halen.

Daarnaast erg veel tekst en informatie.

Probeer hier een duidelijke selectie in te maken. Immers, teveel informatie is ook niet goed. Mensen gaan hiervan afhaken en komen niet meer terug op je website.

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een nette site, maar kan me vinden in de opmerkingen hierboven.

 

De naam 'liannesteakhuys' zag ik al eerder ergens op het forum voorbij komen. Ik dacht ook inderdaad aan steak. Maar misschien is dat mannen eigen ;D.

 

Kleinigheidje bij de telefoonnummers: waarom is lianne niet met een hoofdletter geschreven en Michiel wel?

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor al uw reacties.

ik ga hier zeker wat meedoen.

de domein naam veranderen is geen optie gemiddeld vind 50 tot 100 mensen ons op onze naam.

waarom michiel met hoofdletter is weet ik niet zal het de web beheerder even vragen.

de tekst onderaan is eigenlijk alleen maar voor de zoekmachines.

toch vinden klanten onze site wel intressant van de gemiddeld 500 bezoekers weigert er maar 10% of minder.

Het moeilijke vind ik toch onze doelgroep dit is namelijk tussen de 20 en 100 jaar maar vind maar is een passende tekst die doelgericht is en seo geschikt.

 

mvg

michiel claus

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond Michiel,

 

altijd moeilijk om een dergelijke naam met leestekens ', - (spatie) en letter y in een URL te vatten, maar hier op HL kun je misschien een streepje tussen liannes en teakhuys zetten? Voor een domeinnaam lijkt me dat ook geen gekke schrijfwijze overigens. Liannes.nl is trouwens ook nog vrij. Levert de schrijfwijze van jullie bedrijfsnaam geen brede praktische problemen op?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

hallo highio,

 

Liannes-teakhuys hebben we een tijdje gehad maar op een ofandere manier vergaten ze het streepje zodoende de volledige naam achter elkaar.

teakvoordeel is ook in ons bezit maar dit wordt een volledig nieuw concept die

van start gaat zo gauw wij in ons nieuwe winkelpand zitten.

 

mvg

michiel claus

Link naar reactie
  • 0

Hallo Michiel,

 

dan gok ik dat dat door de constructie met een domain forward of jullie e-mailadressen komt (kwam) en dat de naam aan elkaar in favorietenlijstjes komt of geknipt en geplakt wordt. Ik zou ze naast elkaar aanhouden, volgens mij werkt dat niet in jullie nadeel.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Twee dingen vallen me direct op:

[*]Het topmenu heeft geen handige items: plaats daar i.p.v. de voorwaarden en een "Over ons", liever pagina's die de gemiddelde bezoeker wél bekijkt. Het topmenu is immers het menu waar men als eerste zal kijken.

[*]Wat een meeegaaaa lap tekst!!! Valt dat niet te minimaliseren tot één pakkende alinea?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 280 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.