• 0

Reserveringssysteem voor ondernemers

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Mattijs Naus, ik ben web developer en ik ben een aantal jaren geleden naar Thailand verhuist. Ik ben nu bezig met een product voor de Nederlandse markt en ik ben erg benieuwd naar de meningen van Higherlevel.nl leden.

 

Snaphour.nl is een volledig geautomatiseerd reserveringssysteem voor zelfstandige ondernemers uit de dienstensector (kapsalons, schoonheidspecialisten, consultants, accounts, sportscholen, therapeuten, fotografen, etc). Met Snaphour kunnen deze ondernemers hun klanten, online en 24 uur per dag, een dienst laten reserveren.

 

 

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op het ogenblik bieden we "reserveer nu" knoppen die ondernemers op hun website kunnen plaatsen. Echte intergratie kun je het uiteraard niet noemen, maar het is een begin.

 

We zijn nog wel van plan om het mogelijk te maken om werkelijk de agenda op een website te integreren. De uitdaging hier is om het technisch zo eenvoudig mogelijk te maken en inderdaad de drempel laag genoeg te houden.

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie
  • 0

Dit bestaat al lang, ik werk al 4 jaar met een online reserveringssysteem op mijn websites en ben daar heel tevreden over. Voordeel dat het volledig te integreren is in je website zodat de klant niet ziet dat hij naar een online reserveringssysteem toegaat.

 

Het reserveringssysteem waar ik mee werk heet i-reserve, www.i-reserve.nl van Teqa Automatisering.

 

Groet, Martin

Link naar reactie
  • 0

 

...

Is het voor een ondernemer ook mogelijk om eea te integreren in z'n eigen site?

...

 

Zo te zien wel:

 

"U kunt uw klanten aangeven dat zij op uw http://uwnaam.snaphour.nl een afspraak kunnen maken óf u kunt uw eigen site linken met uw Snaphour mini site door één van onze "reserveer nu"-knoppen op uw eigen site te plaatsen. "

 

Of bedoel je een soort API die helemaal integreert met je eigen look & feel?

 

Leuk idee trouwens! Wel struikel ik ergens over de woorden 'kleine ondernemer'. Dat klinkt denigrerend.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Echte integratie is het inderdaad niet; het is er meer opgericht dat ondernemers met een bestaande site bezoekers door kunnen sturen naar hun publieke agenda. Het concept is op deze manier ook geschikt voor ondernemers die (nog) niet over een eigen site beschikken en al wel gebruik willen maken van online reserveringen. Werkelijke integratie staat zeker wel op het programma voor nabije toekomst.

 

Fred, we zullen "kleine ondernemer" vandaag of morgen veranderen naar "ondernemer". Bedankt voor je input!

 

Martin, er bestaan inderdaad al vergelijkbare concepten. Ik denk echter dat wij ons op een aantal belangrijke punten kunnen onderscheiden (oa. lagere drempel, duidelijk prijzenbeleid, lagere prijzen, SMS mogelijkheden). Bedankt voor je input!

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie
  • 0

Helemaal mee eens!

 

Heb je misschien suggesties? Op het ogenblik kijken we binnen ons eigen netwerk van vrienden en kennissen en nemen we polshoogte via enkele websites zoals Higherlevel.nl.

 

Zodra we het gevoel hebben dat het product ver genoeg willen een persbericht uitgeven en weblogs, kranten en magazines benaderen.

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je suggesties!

 

Wanneer reserveringen over de telefoon ook in Snaphour worden ingegeven, is er geen probleem (ondernemers kunnen uiteraard zelf ook resreveringen ingeven). Wanneer er met een apart systeem wordt gewerkt voor telefonische reserveringen kan het uiteraard wel voorkomen dat er dubbel wordt gereserveerd.

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie
  • 0

mooie grafische site, als ik de site scan (dus niet lees) vallen mij twee dingen op. door de keuze voor pasteltinten vallen de teksten zeer slecht op. sterker nog als ik dan ga lezen zak ik weg omdat het contrast te klein is mijn ogen worden niet naar de teksten/koppen geleid met als gevolg dat je mijn aandacht kwijt bent. In dat geval ben je niet alleen mijn aandacht kwijt maar ben ik ook zo weer doorgesurfd naar een andere site.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat iemand die bijvoorbeeld kleurenblind is of een oogafwijking heeft zeer moeilijk de teksten kan lezen. een hoger contrast tussen de tekst en de achtergrond kan hier een heleboel verschil in maken

 

Daarnaast valt het mij op dat het een heel eind scrollen is om op de bodem te komen. In de praktijk blijkt dat mensen het niet zo op scrollen hebben en dus afhaken. misschien een iets andere pagina indeling?

 

bij het prijsoverzicht ga je van uitgebreid naar uitgekleed, mensen onthouden over het algemeen het laatste wat ze zien, in dit geval dus gratis, maar het lijkt mij de bedoeling dat je hoopt dat iedereen het premiumpakket neemt. Ik zou dit omdraaien.

 

In de videos viel mij het woord duratie en de tijdsweergave in minutes op, is het systeem vertaald uit het engels? ik zou hier proberen hier tijdsduur en minuten voor gebruiken. probeer in het taalgebruik een lijn te trekken. Je hebt duidelijk tijd en geld in de site gestoken. Wellicht is het het overwegen waard om wat energie te steken in het laten inspreken van de videos door iemand met wat meer ervaring. op deze manier doet het voor mij wat afbreuk aan je boodschap.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Site ziet er super uit, maar de tekst mag er inderdaad meer uit springen. Datzelfde geldt voor de zogenaamde "calls-to-action": de "Lees meer"-knoppen, en natuurlijk vooral de "Gratis proberen"-knoppen. En wat heeft jouw dienst, wat bijvoorbeeld www.factuurdesk.nl niet heeft?

 

Overigens vraag ik me af in hoeverre dit werkelijk een vraag om feedback is, en in hoeverre het je hier te doen is om een paar extra Nederlandse klanten. Dit aangezien je allang een werkende Engelse variant online hebt staan... www.snaphour.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Michiel,

 

Bedankt voor je input! We zullen kijken of bepaalde elementen er wat meer uit kunnen laten springen.

 

Mbt www.factuurdesk.nl, ik heb nog niet eerder van ze gehoord maar het lijkt erop dat deze applicatie intern de uren bijhoudt voor een organizatie. Snaphour.nl is meer gericht op de link tussen de klant en het bedrijf.

 

Als deze post niet werkelijk een vraag om feedback zou zijn, zou ik ook niet de moeite nemen om op vrijwel elke reactie te reageren. Snaphour.com staat net zo lang online als Snaphour.nl en is bij lange na niet zover ontwikkeld als de Nederlandse versie.

 

Nogmaals bedankt voor input!

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.