• 0

Chat

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben inderdaad aan het zoeken geweest, maar dit is nu dus helemaal niet meer mogelijk? Ik zie namelijk veel positieve reacties in oudere berichten van een chatfunctie.

 

De chat zou dan meer bedoeld kunnen worden als HL "kroeg".... Dus naast het serieuze een beetje dom ouwehoeren...

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
  • 0

Tijdens de 'hype' kwam het voor dat er daadwerkelijk mensen 'in de chat zaten'. Daarna stond bovenaan de site continue '0 chatters'. Je zou dan dus eerst iemand moeten uitnodigen (via pm / mail) om te kunnen chatten. Dan is de telefoon / msn sneller, zeker omdat je een pm meestal pas later ziet.

 

Optie zou kunnen zijn dat je iemand die online is een pm kunt sturen die direct als popup te zien is. Weet niet of ik daar op zit te wachten.

 

En dom ouwehoeren??? Dit is toch een serieus forum ;D ;)

Link naar reactie
  • 0

Dit is inderdaad een serieus forum, daarom wil ik ook niet gaan ouwehoeren in dit forum.... Kost me Karma :'(

 

Wat me opvalt is dat er gemiddels toch wel 15/20 mensen op HL online zijn, die zou je kunnen uitnodigen voor chat bijvoorbeeld.

 

Of toch een dom idee?

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
  • 0

Of toch een dom idee?

 

Geen dom idee. Maar er is of geen behoefte of de manier waarop het aangeboden werd werkt niet.

 

Wat me opvalt is dat er gemiddels toch wel 15/20 mensen op HL online zijn, die zou je kunnen uitnodigen voor chat bijvoorbeeld.

Hoe wil je die personen uitnodigen?

 

Een tijd is er een geplande vrijdagmiddagborrel-chat geweest. Heeft een paar keer gewerkt.

Link naar reactie
  • 0

is mi niets mis mee. een vrijdagmiddagborrelchat, ieder op zijn eigen plek en samen de week afsluiten met een biertje, ik zeg, waarom niet?

ik weet wat de tijd en techniek toelaat maar idd er is niets mis om lekker te ouwehoeren en ff je ei kwijt te kunnen over die kl*te week die je zojuist achter de rug hebt en dat je collega hl ondernemer je tijdens dat eenzame biertje nog ff voor het weekend een hart onder de riem steekt.

ben je er en heb je zin doe je mee, ben je er en heb je geen zin, dan niet. doen we nu ook met Skype en msn en werkt hetzelfde toch?

ENFIN, het zal er voor vanavond niet meer van komen dus nu alvast proost voor de vrijdagavond borrel en mensen die een goede week hebben gehad, ga zo door en voor diegenen waar het ff tegen zat, Kop op, schouders eronder en gaan met die banaan. komt alles weer goed volgende week!

 

gr ronny (die nu eigenlijk al zin had in lekker slap te ouwehoeren...)

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.