• 0

Stoffen importen

Dag allemaal,

 

Wij willen binnenkort naar India voor het importeren van stoffen, voornamelijk stoffen voor gelegenheidskleding.

Heeft iemand misschien enig naar welke plaats we dan het beste kunnen gaan in India?

Heeft iemand ervaring hiermee?

Het gaat om stoffen die vaak met de hand bewerkt zijn maar ook bedrukte satijn enz. Weet iemand of dit ook te verkrijgen is in china? En is India de juiste keuze of zijn ook nog andere landen waar deze stoffen vandaan komen?

 

Alle info is zeer welkom!

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi! Wij hebben eerder voor een klant stoffen uit China gevonden. Dit waren voornamelijk speciale Chinese stoffen van etnische minderheden ( gewoven katoen). Ook veel zijde komt uit China en wordt geexporteerd naar EU en Amerika. Ik heb zelf weinig ervaring met India, maar ik hoor vaak dan het beter is om met een Chinees samen te werken dan met een persoon uit India. Als je serieus overweegt richting Azie te gaan voor verkenning, kan je altijd contact met me opnemen.

zakelijke gids, fulltime aanspreekpunt en assistentie direct vanuit China. Lokale medewerkers met Nederlands managementteam on-site. www.your-op.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo. Op dit moment ben ik in gesprek met iemand uit India, uit Rajasthan, Jaipur om precies te zijn. Erg betrouwbaar en reageert heel snel. Hebben binnen een week samples gemaakt van mijn producten. Ook wel met Chinezen gesproken, maar die willen vaak alleen zaken met je doen als je hele grote aantallen inkoopt. In Rajasthan hebben ze prachtige stoffen, rijk bewerkt. Heel veel verschillende mogelijkheden: borduurwerk met de hand, machine etc. Mocht je meer info willen over het bedrijf waarmee ik in gesprek ben, dan laat je het maar weten.

 

Veel succes, Patricia

Link naar reactie
  • 0

Beste stoffen,

 

Stoffen zijn inderdaad prima uit China te halen. Apart geweven / bedrukt meestal vanaf een meter of 500. Wel zijn stoffen erg lastig te selecteren vanaf internet. Je zal waarschijnlijk zelf de markt op moeten om erachter te komen wat je precies wil hebben.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

hallo,

 

ik weet niet precies naar welke stoffen je op zoek bent maar hier in marokko verkopen ze ook echt hele mooie bewerkte stoffen.als je takchita googeld zie je wat ik bedoel....en dat is een stuk dichterbij en goedkoper dan naar india dus als je alleen met kleine aantallen zou willen beginnen is dat mischien iets voor jou ..oorspronkelijk komt het volgens mij oook uit india of zo hoor....tis maar een ideetje misschien kun je er iets mee.

groetjes sandra

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en de moeite om het te verkrijgen is verspild.

Link naar reactie
  • 0

Hallo. Op dit moment ben ik in gesprek met iemand uit India, uit Rajasthan, Jaipur om precies te zijn. Erg betrouwbaar en reageert heel snel. Hebben binnen een week samples gemaakt van mijn producten. Ook wel met Chinezen gesproken, maar die willen vaak alleen zaken met je doen als je hele grote aantallen inkoopt. In Rajasthan hebben ze prachtige stoffen, rijk bewerkt. Heel veel verschillende mogelijkheden: borduurwerk met de hand, machine etc. Mocht je meer info willen over het bedrijf waarmee ik in gesprek ben, dan laat je het maar weten.

 

Veel succes, Patricia

 

Hallo Patricia,

 

Wat voor soort bedrijf is dit? Ook ik laat momenteel samples maken in India maar ben eigenlijk naar wat prijs/kwaliteit vergelijk op zoek......

 

Gr Anna

www.kikibags.nl

Link naar reactie
  • 0

Alles behalve Shanghai?

 

Probeer de wat kleinere steden die eromheen liggen. Ningbo, Hangzhou, Jiwu, Suzhou, enz.

Verder ben ik daar in de buurt niet zo heel bekend, maar in Guangzhou zou ik je wel kunnen helpen.

 

Gr

Mark

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zou Hangzhou en Suzhou zeker even opzoeken. Een paar Chinezen die ik ken verkopen daar wat meer traditionele stoffen. Ik woon zelf ook in Shanghai. Als je hulp nodig hebt of wat tips over de stad laat me maar weten ! Succes met de zoektocht. groeten, Ching Foe

zakelijke gids, fulltime aanspreekpunt en assistentie direct vanuit China. Lokale medewerkers met Nederlands managementteam on-site. www.your-op.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo. Op dit moment ben ik in gesprek met iemand uit India, uit Rajasthan, Jaipur om precies te zijn. Erg betrouwbaar en reageert heel snel. Hebben binnen een week samples gemaakt van mijn producten. Ook wel met Chinezen gesproken, maar die willen vaak alleen zaken met je doen als je hele grote aantallen inkoopt. In Rajasthan hebben ze prachtige stoffen, rijk bewerkt. Heel veel verschillende mogelijkheden: borduurwerk met de hand, machine etc. Mocht je meer info willen over het bedrijf waarmee ik in gesprek ben, dan laat je het maar weten.

 

Veel succes, Patricia

 

 

Hi Patrica,

 

Samen met een vriendin ben ik op zoek naar mooie stoffen om dameskleding te maken.

We zijn erg nieuwsgierig naar het bedrijf waar jij je stoffen inkoopt in India.

 

Groetjes, Joys

Link naar reactie
  • 0

Je reageert op een bericht uit 2009. Patricia heeft sinds dat jaar niet meer op deze site gepost.

Spot on, en in de tussentijd heeft HL ook besloten om dit soort "waar koop ik mijn spullen in" handelshuisvragen niet langer te ondersteunen, zie onze forumregels. Dit topic gaat daarom op slot.

 

Wel heb ik een goed alternatief voor je: het Fashion United Forum.

 

Groet en succes met ondernemen,

 

Norbert

 

HL Moderator

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.