• 0

Het helpen van starters

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om mezelf nu ervaren te noemen is wellicht iets te voorbarig, maar ik help graag andere starters. Er is inderdaad wel een verschil in de tijd die ik er in wil steken. Als het een volledig uit de lucht gegrepen idee is dan zal ik er niet veel tijd in willen steken, maar wanneer de ondernemer(s) enthousiast zijn en een goed plan hebben, dan steek ik er zeker tijd in. Dan kijk ik er echt niet naar of ze iets voor me kunnen betekenen.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ook in het geval van een minder goed idee of een slecht business model help ik graag om dit idee verder uit te werken of het business model aan te passen. Het zou immers jammer zijn als een enthousiaste starter door minder kennis van ondernemen hierdoor een valse start maakt of zelfs onderuit gaat.

 

Techno-starters vergeten vaak de marketing kant en juist daar kan ik ze bij helpen.

 

Link naar reactie
  • 0

Eigenlijk zouden ondernemers die langer dan 2 jaar bezig zijn 'startershelpaftrek' moeten krijgen, een aantal uren onbelast helpen van prille starters. Volgens mij krijg je zo veel meer kennis vrij, wordt het interessanter om ook je tijd te besteden aan het helpen van starters want hoewel het erg leuk is (vertel mij wat 8)) consumeert het ook erg veel tijd!

Misschien middels een aanmelding en reacties op een forum aannemelijk maken dat je dit ook inderdaad doen, en EZ heeft er weer een ' raakvlak' bij met ondernemers en het adviseren hiervan.

Ervaringsdeskundigen!

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.