• 0

Blog: het allerbeste voor je kind en milieu!

Hai!!

 

Ik maak me op voor jullie strenge kritieken en goede adviezen. Heb zojuist een mail de deur uitgedaan naar circa 100 mensen om te melden dat mijn blog online is.

 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Heb het nu in Wordpress gedaan en ben niet helemaal happy met bepaalde dingen. Zodra de webwinkel software klaar is, komt er eigen blog software ;D.

 

Dit is de link naar de About us: http://greenjump.wordpress.com/about/

 

Groetjes, Manon

 

(Lengte van de titel wat aangepast - hij viel soms weg, EW)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Lekker fris!

 

Ik vraag me heel vaak af of wij niet allemaal dezelfde fout maken ; "toen ik zwanger was van mijn dochtertje" je bent toch in verwachting van je dochter/zoon en zwanger van je man, vriend, buurman of minnaar? ;D

 

Overigens ben ik absoluut geen taalpurist

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ai... dat is lastig. Kritisch zijn op de weblog van één van de meest graag geziene leden van HL.

 

In het achterhoofd houdend dat je met alleen complimenten geen verbeteringen kunt doorvoeren...

 

Het concept vind ik erg leuk. Mocht de tijd rijp zijn over een aantal jaren zou ik de weblog zeker in de gaten houden.

 

Het oogt wel wat rommelig. Hoewel ik eerst niet echt kon aanwijzen waaraan het ligt, wordt het nu langzaam duidelijk.

 

Je hebt schreeuwerige TITELS aan beide kanten van de tekst. (nieuwste blogs en meest gelezen blogs)

Ik zou de hoofdtekst in het midden er iets meer uit laten springen. Of de hiervoor genoemde stukken verplaatsen naar één kant.

 

Bovenin naast je logo heb je nog veel ruimte over. Kun je dat vullen?

 

Voor wat betreft metatags en dergelijke kunnen anderen je vast beter helpen.

 

Succes!

 

Groet,

 

JM

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
  • 0

Hi Manon,

 

Ziet er goed uit! heb nu een paar artikelen gelezen en je schrijft prettig. Toch twee kleine kritiekpuntjes: probeer eenheid te creeeren in de manier waarop je je afbeeldingen post. Dit komt rustiger over en geeft een professionelere indruk. De combi tussen het groen en de blauwe teksten lijkt goed te werken alleen voer je dit niet door in je header, beeld is makkelijker dan woorden dus dit bedoel ik:

 

greenjump.jpg

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou al vast het logo van green jump en een korte introductie zetten op greenjump.nl met verwijzingen naar je blog. Op de blog vermeld je de url greenjump.nl (in het emailadres, maar toch) maar op greenjump.nl staat zo'n standaard landingspagina. Persoonlijk ga ik dan twijfelen over de bereikbaarheid van het emailadres, gezien het domein "niet in gebruik" is.

 

 

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Hi Manon,

 

Complimenten voor het logo. Ook de blog zelf ziet er fris en green uit.

 

Ik denk dat JM een goed punt heeft wat betreft de schreeuwerige titels. Die maken het geheel weer onrustig. Verder zou je misschien boven alle tussenkopjes in je blog nog een extra regel wit kunnen laten, zodat ook de tekst makkelijker is te scannen en rustig oogt. Daarnaast zie ik dat je in de tekst vrij vaak dikgedrukte woorden of zinsdelen hebt, misschien net iets teveel. Hierdoor verdwijnt de kracht van de woorden die dikgedrukt zijn, omdat zij in de 'massa' van dikgedrukte woorden opgaan.

 

Verder is het lastig om verbeterpuntjes te vinden :)

 

 

Succes met je blog en je shop!

 

Nick

 

P.S. Maak je emailadres onderaan je blog onklikbaar door bijvoorbeeld neer te zetten: manon [@ ] greenjump [.] nl. Anders loop je het risico dat jouw emailadres terecht komt op de lijst van een spammer.

 

Link naar reactie
  • 0

 

P.S. Maak je emailadres onderaan je blog onklikbaar door bijvoorbeeld neer te zetten: manon [@ ] greenjump [.] nl. Anders loop je het risico dat jouw emailadres terecht komt op de lijst van een spammer.

 

 

Dit blijft altijd een afweging, wil je de usability behouden of wil je geen (of niet zo veel) spam ontvangen.

Mijns inziens is het wel een meerwaarde om je usabilitiy te behouden en een goed spam filter te hebben.

Link naar reactie
  • 0

 

P.S. Maak je emailadres onderaan je blog onklikbaar door bijvoorbeeld neer te zetten: manon [@ ] greenjump [.] nl. Anders loop je het risico dat jouw emailadres terecht komt op de lijst van een spammer.

 

 

Dit blijft altijd een afweging, wil je de usability behouden of wil je geen (of niet zo veel) spam ontvangen.

Mijns inziens is het wel een meerwaarde om je usabilitiy te behouden en een goed spam filter te hebben.

 

Daar zit iets in. Je zou het ook kunnen laten staan en op het moment dat de webshop online is, op deze plaats linken naar je contactpagina met e-mailformulier:)

Link naar reactie
  • 0

Klein technisch puntje:

 

De eerste kop van een artikel op de pagina is niet helemaal klikbaar in Firefox. Het blauwe gedeelte in onderstaand plaatje laat het niet klikbare gedeelte zien. Zeker omdat je geen 'lees meer' link in de overzichten hebt (zou ik ook toevoegen eventueel als vervanging van de [..] achter de preview stukjes) is het wat onduidelijk hoe je verder kunt.

 

[techneuten mode]

De oorzaak van het probleem is de div 'header-overlay' (zorgt voor dat grijze balkje als achtergrond voor rss en zoek) deze overlapt met de kop van de artikelen. Deze div wordt met een negative z-index naar achter gedrukt. Dit werkt in Internet Explorer maar Firefox houdt niet van negatieve z-indexen.

 

Mogelijk kan je developer in de template een div met 'position: relative' rond de div 'pagewrapper' zetten. 'Pagewrapper' vervolgens 'position: absolute' en dan een z-index > 0.

[/techneuten mode]

greenjump.thumb.gif.c49460307b22705228161637aa722486.gif

Link naar reactie
  • 0

Abracadabra voor mij! Maar voor Goran niet gelukkig. Ik weet niet wat er mogelijk is qua aanpassingen want het is nu gewoon een blog in de standaard Wordpress versie. Ik kom erop terug!

 

Klein technisch puntje:

 

De eerste kop van een artikel op de pagina is niet helemaal klikbaar in Firefox. Het blauwe gedeelte in onderstaand plaatje laat het niet klikbare gedeelte zien. Zeker omdat je geen 'lees meer' link in de overzichten hebt (zou ik ook toevoegen eventueel als vervanging van de [..] achter de preview stukjes) is het wat onduidelijk hoe je verder kunt.

 

[techneuten mode]

De oorzaak van het probleem is de div 'header-overlay' (zorgt voor dat grijze balkje als achtergrond voor rss en zoek) deze overlapt met de kop van de artikelen. Deze div wordt met een negative z-index naar achter gedrukt. Dit werkt in Internet Explorer maar Firefox houdt niet van negatieve z-indexen.

 

Mogelijk kan je developer in de template een div met 'position: relative' rond de div 'pagewrapper' zetten. 'Pagewrapper' vervolgens 'position: absolute' en dan een z-index > 0.

[/techneuten mode]

Link naar reactie
  • 0

@Iwan: ben het met je eens ook al ben je geen taalpurist.

 

@Shopjerot: nu geen rekening mee gehouden, als iemand er om vraagt, zal ik het onmiddellijk verwijderen.

 

@Minter, thanks, ik ga kijken en foto's vervangen.

 

@Minter & Nick: usability first, ik werk met popfile en die doet het erg goed, krijg zelden spam in mijn Outlook binnen.

 

@ Mr Bitaktus

Je hebt schreeuwerige TITELS aan beide kanten van de tekst. (nieuwste blogs en meest gelezen blogs)

Ik zou de hoofdtekst in het midden er iets meer uit laten springen. Of de hiervoor genoemde stukken verplaatsen naar één kant.

 

Bovenin naast je logo heb je nog veel ruimte over. Kun je dat vullen?

 

Ik ben beperkt (op dit moment) door de template van Wordpress. Dit was absoluut de meest geschikte template (keuze uit zeven templates met drie kolommen en slechts drie geloof ik met fixed width en customizable header).

 

Schreeuwerige titels links en rechts kan ik qua lay out niet aanpassen. Ik kan wel dingen van links nr recht verplaatsen en verwijderen. Ik heb wel bewust gekozen voor deze indeling. Links staan dingen van mij (categorieën en nieuwste blogs) en rechts staan dingen die afkomstig zijn van lezers (reacties en meest gelezen).

 

Ik wil inderdaad ook graag de hoofdtekst eruit laten springen, bijv met een groene achtergrond ofzo. Helaas kan ik daar niks aan doen. Andere optie is om de blog tekst links te zetten en de andere twee kolommen rechts. Echter geen geschikte template voor gevonden die ook verder passend was.

 

Een idee was dus om de titels met CAPS te doen. Ik vind namelijk de caps ook lelijk, maar het idee was dus om 1. de tekst eruit te laten springen en 2. als je op de voorpagina komt dan staan alle blogs onder elkaar en ook daar wilde ik graag een duidelijke aanduiding naar een nieuw blog.

Jullie zijn zo eensgezind ;D Was dus een bewuste keuze, maar ga ik nu de CAPS onmiddellijk aanpassen.

 

Header kan ik meer vullen, moet even tijd maken voor lay out en is niet mijn sterkste punt. Uiteindelijk zou het leuk zijn om daar producten te zetten die ook aan te klikken zijn, is nu echter niet mogelijk :(. Header ga ik dus aanpassen zodra ik tijd heb.

 

@Seb

Toch twee kleine kritiekpuntjes: probeer eenheid te creeeren in de manier waarop je je afbeeldingen post. Dit komt rustiger over en geeft een professionelere indruk. De combi tussen het groen en de blauwe teksten lijkt goed te werken alleen voer je dit niet door in je header,

 

Bedoel je met eenheid dat alles hetzelfde formaat moet hebben en altijd links of rechts moet staan? Ik heb nu hier voor gekozen voor het speelse effect maar heb ook overwegen het gestructureerd te doen. Ben benieuwd naar wat jij bedoelt met eenheid, dan ga ik het uitproberen.

 

Logo in header is het logo van de webwinkel, dat wil ik niet veranderen voor het blog. Combi tussen blauwe en groene teksten komt voort uit de template. Ik vind het zelf ook wel mooi, maar is dus niet op basis van logo.

 

@Eijkb

Ik zou al vast het logo van green jump en een korte introductie zetten op greenjump.nl met verwijzingen naar je blog. Op de blog vermeld je de url greenjump.nl (in het emailadres, maar toch) maar op greenjump.nl staat zo'n standaard landingspagina. Persoonlijk ga ik dan twijfelen over de bereikbaarheid van het emailadres, gezien het domein "niet in gebruik" is.

Verzoek bij Goran ingediend ;D . Ben het helemaal met je eens. It crossed my mind en ik ben het vergeten.

 

@Nick

Verder zou je misschien boven alle tussenkopjes in je blog nog een extra regel wit kunnen laten, zodat ook de tekst makkelijker is te scannen en rustig oogt. Daarnaast zie ik dat je in de tekst vrij vaak dikgedrukte woorden of zinsdelen hebt, misschien net iets teveel. Hierdoor verdwijnt de kracht van de woorden die dikgedrukt zijn, omdat zij in de 'massa' van dikgedrukte woorden opgaan

 

Tussenkopjes heb je gelijk in. Is op de blogs wel goed en in de about us ben ik het vergeten. Aangepast en ook wat bold teksten aangepast.

 

@Willem Joosten

 

We kunnen niet in de html van de template en kunnen dit dus niet aanpassen. Ik ga de komende dagen wel even kijken op wat voor manier we toch eigen software kunnen gebruiken en me iets meer verdiepen in de betaald versie van Wordpress want het moet in FIrefox natuurlijk ook goed werken. Enne......Goran zei: dan ben je echt een css firefox expert als je dit zo ff intikt ;D

Link naar reactie
  • 0
We kunnen niet in de html van de template en kunnen dit dus niet aanpassen. Ik ga de komende dagen wel even kijken op wat voor manier we toch eigen software kunnen gebruiken en me iets meer verdiepen in de betaald versie van Wordpress want het moet in FIrefox natuurlijk ook goed werken. Enne......Goran zei: dan ben je echt een css firefox expert als je dit zo ff intikt ;D

 

Het is maar een klein probleem; ik had binnen een seconde door dat ik er wel op de kop kon klikken als ik m'n muis een paar pixels naar beneden bewoog. Daarnaast zie ik op mijn blog maar circa 15% firefox gebruikers. Dus het is misschien 1% van je bezoekers die hier last van heeft cq. je site verlaat terwijl ze eigenlijk meer wilden lezen. Zou bij mij niet op bovenaan m'n prioriteiten lijstje staan. Een 'lees meer' linkje aan het einde van de tekst lijkt me een oplossing die sneller / effectiever is.

 

Leuk compliment :-) Dank. Mocht Goran het nog niet kennen: firebug beste tool om snel CSS problemen op te sporen en fixen.

Link naar reactie
  • 0

We kunnen niet in de html van de template en kunnen dit dus niet aanpassen. Ik ga de komende dagen wel even kijken op wat voor manier we toch eigen software kunnen gebruiken en me iets meer verdiepen in de betaald versie van Wordpress want het moet in FIrefox natuurlijk ook goed werken. Enne......Goran zei: dan ben je echt een css firefox expert als je dit zo ff intikt ;D

 

Het is maar een klein probleem; ik had binnen een seconde door dat ik er wel op de kop kon klikken als ik m'n muis een paar pixels naar beneden bewoog. Daarnaast zie ik op mijn blog maar circa 15% firefox gebruikers. Dus het is misschien 1% van je bezoekers die hier last van heeft cq. je site verlaat terwijl ze eigenlijk meer wilden lezen. Zou bij mij niet op bovenaan m'n prioriteiten lijstje staan. Een 'lees meer' linkje aan het einde van de tekst lijkt me een oplossing die sneller / effectiever is.

 

Leuk compliment :-) Dank. Mocht Goran het nog niet kennen: firebug beste tool om snel CSS problemen op te sporen en fixen.

 

Firefox 3 populairder dan IE7 in Europa

http://www.telegraaf.nl/digitaal/3616047/__Firefox_3_populairder_dan_IE7_in_Europa__.html?p=18,2

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

We kunnen niet in de html van de template en kunnen dit dus niet aanpassen. Ik ga de komende dagen wel even kijken op wat voor manier we toch eigen software kunnen gebruiken en me iets meer verdiepen in de betaald versie van Wordpress want het moet in FIrefox natuurlijk ook goed werken. Enne......Goran zei: dan ben je echt een css firefox expert als je dit zo ff intikt ;D

 

Het is maar een klein probleem; ik had binnen een seconde door dat ik er wel op de kop kon klikken als ik m'n muis een paar pixels naar beneden bewoog. Daarnaast zie ik op mijn blog maar circa 15% firefox gebruikers. Dus het is misschien 1% van je bezoekers die hier last van heeft cq. je site verlaat terwijl ze eigenlijk meer wilden lezen. Zou bij mij niet op bovenaan m'n prioriteiten lijstje staan. Een 'lees meer' linkje aan het einde van de tekst lijkt me een oplossing die sneller / effectiever is.

 

Leuk compliment :-) Dank. Mocht Goran het nog niet kennen: firebug beste tool om snel CSS problemen op te sporen en fixen.

 

Ja je denk dat die Lees meer optie makkelijk is haha. Dat kan dus niet ;D

Link naar reactie
  • 0

met eenheid bedoel ik de afbeeldingen op een vaste manier presenteren, ik vind het nu wat geknipt en geplakt overkomen en dus enigzins rommelig. probeer de volgende dingen eens uit: vast formaat, vaste positie binnen een blog en zelfde effect om de afbeelding weer te geven (schaduwrandje, kader)

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

met eenheid bedoel ik de afbeeldingen op een vaste manier presenteren, ik vind het nu wat geknipt en geplakt overkomen en dus enigzins rommelig. probeer de volgende dingen eens uit: vast formaat, vaste positie binnen een blog en zelfde effect om de afbeelding weer te geven (schaduwrandje, kader)

 

Vast formaat is me duidelijk.

Vast effect ook.

Vaste positie in blog niet. Bedoel je dan altijd links of rechts of bedoel je altijd naast de 1e alinea? Het eerste kan ik me wel in vinden, het tweede lijkt me onhandig omdat ik het soms ook als uitleg gebruik (heb jij wel eens een angorageit gezien??).

Link naar reactie
  • 0

heb lang in angorageitenwol gehandeld dus ken de beestjes een beetje. vooral de vrouwtjes zijn erg nukkig. Vaste positie is m.i minder belangrijk dan de andere 2 al kan het bijvoorbeeld wel interessant zijn om steeds linksboven je blog een afbeelding te zetten. Meeste blogs behandelen vaak 1 onderwerp tegelijk dus dan is dat een goede oplossing.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind hem te 'Viva'. Al op de eerste pagina staat het woord 'leuke' vetgedrukt en dan wordt het snel te 'tululuu' .

 

Nu vraag je je natuurlijk af: wat in hemelsnaam is 'tululuu'. Wel, dit is een uitdrukking die mijn zoon verzonnen heeft en verder nergens op slaat. Toch merk ik dat wij deze term veel gebruiken in ons huishouden en zo is de uitdrukking 'tululuu-vrouwtje' ontstaan. Een tululuu-vrouwtje is een beetje een huppeltrutje die van kledingwinkel naar kledingwinkel rent en zich verschrikkelijk zit aan te stellen in een restaurant. En alles is leuk en hip en éééenig!

 

Nu weet ik dat Manon geen tululuu-vrouwtje is maar van de blog krijg ik al snel wel zo'n gevoel. Hier en daar komt het over alsof je voor de klas staat en je leerlingen vertelt over de grote boze buitenwereld.

 

Ik ben ook ouder en ik kies al gezonde produkten voor mijn kind. Daarnaast eten wij eigenlijk alles ook zoveel mogelijk biologisch of direct van de boeren uit de omgeving (er bestaat ook nog zoiets als 'food-miles'). Daarnaast is er nog een kind in de maak dus ik behoor wel tot je doelgroep (ook al ben ik een oude cynische knorrepot volgens mijn vrouw)

 

En houd nu eens rekening met autisten bij het ontwerpen van jullie sites! Al die klik-dingetjes en fröbeltjes aan de zijkant! Ik kan er niet meer tegen!

 

O ja, het absolute wegklik moment: oproepen om Greenpeace of Milieudefensie te steunen. Greenpeace is zelf al een multinational geworden die zich bediend van onfrisse praktijken om maar zijn zin te krijgen. Milieudefensie zijn een stelletje werkschuw gesubsidieerd tuig.

 

Dus, minder tululuu en meer keiharde meningen de wereld inslingeren. De informatie wat directer maken en die vetgedrukte tekstdelen weghalen, het maakt de tekst erg druk en vermoeiend om te lezen.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben ook ouder en ik kies al gezonde produkten voor mijn kind. Daarnaast eten wij eigenlijk alles ook zoveel mogelijk biologisch of direct van de boeren uit de omgeving (er bestaat ook nog zoiets als 'food-miles'). Daarnaast is er nog een kind in de maak dus ik behoor wel tot je doelgroep (ook al ben ik een oude cynische knorrepot volgens mijn vrouw)

 

En houd nu eens rekening met autisten bij het ontwerpen van jullie sites! Al die klik-dingetjes en fröbeltjes aan de zijkant! Ik kan er niet meer tegen!

 

O ja, het absolute wegklik moment: oproepen om Greenpeace of Milieudefensie te steunen. Greenpeace is zelf al een multinational geworden die zich bediend van onfrisse praktijken om maar zijn zin te krijgen. Milieudefensie zijn een stelletje werkschuw gesubsidieerd tuig.

 

Dus, minder tululuu en meer keiharde meningen de wereld inslingeren. De informatie wat directer maken en die vetgedrukte tekstdelen weghalen, het maakt de tekst erg druk en vermoeiend om te lezen.

 

 

Hai Zeemeeuw!!

 

Thanks voor je uitgebreide reactie, het interesseert me absoluut wat het blog voor gedachten oproept.

 

Qua vorm: ik heb nu een aantal dingen links en rechts staan die gebruikelijk zijn bij een blog, namelijk nieuwste blogs, meestgelezen blogs, laatste reacties en categorieën. Dit helpt in het selecteren van wat je wilt lezen.

 

Qua inhoud: de meningen zullen zeker volgen, maar ik wil dit bewust rustig opbouwen. Ik kan wel meteen hard erin gaan maar ik wil graag eerst publiek opbouwen en kijken wat hen interesseert.

 

Wat betreft het 'belerende'. Ik heb er vooraf heel veel aandacht aan besteed om ervoor te zorgen dat ik niet zo overkom.

Jammer dit bij jou alsnog zo is. Ik ben wel benieuwd of jij iets nieuws hebt gelezen tot zover of dat je alles al wist?

Ik ga er in mijn blog vanuit dat een groot deel van de ouders nog niet zoveel weet van deze dingen en die wil ik inderdaad heel graag dingen vertellen in de hoop dat er meer bekendheid komt over dit soort onderwerpen.

 

Over Greenpeace en Milieudefensie. Ik waardeer het bijvoorbeeld van Milieudefensie dat zij de site www.weetwatjeeet.nl in de lucht hebben gezet. Zijhebben het voor elkaar gekregen dat de onderzoeken van de Voedsel en Warenautoriteit over gif in supermarkt fruit en groente openbaar zijn geworden. Het is toch belachelijk dat dit niet openbaar is.

 

Doordat Greenpeace zo groot is, kunnen zij interessante onderzoeken doen zoals bijvoorbeeld het onderzoek naar bloed uit navelstrengen wat zij hebben getest op giftige stoffen. Uit dit onderzoek blijkt dat ongeboren kindjes al bepaalde gifstoffen in hun bloed hebben die bijvoorbeeld komen vanuit de parfum die mama gebruikt.

 

En last but not least: ik wil het zelf graag zo goed mogelijk doen voor mijn dochtertje en ik wil daarbij doen wat voor mij mogelijk is. Ik hou van leuke spullen ;D en ik hou ook van gemak. Vandaar dat dit ook een onderwerp is waar ik me mee bezig hou. Graag gezonde, verantwoorde, leuke dingen voor mijn kind die niet al te moeilijk te regelen zijn ;D

 

P.S. Iemand vertelde me gisteren dat 'biologisch eten' vies klonk en dat hij altijd koos voor het niet biologische omdat dat er lekkerder uitzag (potje jam ging het over). Zo zie je dat er heel veel meningen zijn over het onderwerp. Mijn blog is de mijne :). Enne, zodra mijn eerste shockerende berichtje de lucht in gaat, laat ik het je weten ;D

Link naar reactie
  • 0
Ja je denk dat die Lees meer optie makkelijk is haha. Dat kan dus niet ;D

 

Ben denk ik een beetje verwend met movabletype op m'n eigen server voor m'n blog. Ik kan alles aanpassen :)

 

Ik ga de komende dagen wel even kijken op wat voor manier we toch eigen software kunnen gebruiken en me iets meer verdiepen in de betaald versie van Wordpress want het moet in FIrefox natuurlijk ook goed werken

 

Je weet dat je op wordpress.org dezelfde software (gratis) kunt downloaden die je nu gebruikt en deze op je eigen server kunt zetten? Heeft wat voor- en nadelen, zie hier. Heb zelf geen ervaring met Wordpress maar op hun site zeggen ze: "With our famous 5-minute installation, setting up WordPress for the first time is simple.".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.