Ik heb in Spanje twee bedrijven (BVs oftewel SLs) die beide, deels door de crisis situatie, deels door mijn onervarenheid met ondernemen in Spanje, zeer slecht gaan. Mijn restaurant lijkt niet meer te redden, mijn sportzaak kan met een goede zomer overleven.
Ik ben resident in Spanje maar heb mijn huis nog in NL en wil weer hier komen wonen en me hier terug inschrijven.
Kan iemand mij vertellen wat het faillissement van mijn restaurant zou betekenen voor mijn situatie in NL?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Malibu
Malibu
Ik heb in Spanje twee bedrijven (BVs oftewel SLs) die beide, deels door de crisis situatie, deels door mijn onervarenheid met ondernemen in Spanje, zeer slecht gaan. Mijn restaurant lijkt niet meer te redden, mijn sportzaak kan met een goede zomer overleven.
Ik ben resident in Spanje maar heb mijn huis nog in NL en wil weer hier komen wonen en me hier terug inschrijven.
Kan iemand mij vertellen wat het faillissement van mijn restaurant zou betekenen voor mijn situatie in NL?
Heeft iemand ervaring met iets dergelijks?
Bedankt, Frans
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20280-gevolgen-faiilissement-van-mijn-spaans-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag