Thuiswerk(centrale)

Aanbevolen berichten

Ik kan me voorstellen, wanneer men vindt dat dit niet op HL thuishoort, maar ik hoop op netwerk gegevens van HL-ers....

(daarom off topic geplaatst)

 

Het volgende :

 

Vroeger werd er door de "huisvrouwen" in onze familie veel thuiswerk gedaan. Men was thuis bij de kids, maar kon toch een centje bijverdienen. Ik heb wat voorbij zien komen : Kisten vol verschillende soorten snoep, waar snoepzakken van gemaakt moesten worden (één van die, één van die, één van die....) Zeep waat afgestoft moest worden en in luxe verpakkingen, lederen riemen stikken...noem maar op.

 

Aangezien ik nog behoorlijk "dolende" ben, wat nu te gaan doen straks, leek me dit een goede oplossing voor de financiën !

Maar...ik kan er geen meer vinden ! Ja, heel veel malafide, of bedrijven waarbij je een boek met adressen moet kopen, gegarandeert erkende bedrijven. Kost je eerst 25 piek. Ik wil graag 25 piek verdienen, niet uitgeven.

 

Weet iemand of dit soort bedrijven nog bestaan, en misschien ergens in N-Brabant ?

 

Groet, Down

Link naar reactie

ga freelance telefonisch verkopen vanuit huis, probeer opdrachten binnen te halen via diverse freelance sites, best goede verdiensten

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

ik doe zelf regelmatig B2B bellen (en alleen B2B) uiteraard voor mijn eigen projecten maar ook een aantal dagen in de week voor anderen. Ook aan de telefoon kun je mensen zeer persoonlijk te woord staan. Het ligt er natuurlijk wel aan wat je moet verkopen en of je erg aan een script gebonden bent. De projecten waaraan ik deelneem hebben vaak een langere looptijd waarin je verspreid over een periode verschillende malen contact hebt met 1 klant en later ook de nazorg en begeleiding doet. In feite heb je niets anders nodig dan een goede stoel, een computer en een relaxte headset. CRM systemen worden vaak door de opdrachtgever aangeleverd. Ik bel gelukkig nauwelijks met een script dus de verhalen en situaties zijn elke keer anders wat het zeer afwisselend maakt. Als je een keer een goede deal maakt dan geeft dat wel een kick.

 

http://www.inpakwerk-thuiswerk.nl/noord-brabant.php misschien heb je hier nog wat aan

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

De projecten waaraan ik deelneem hebben vaak een langere looptijd waarin je verspreid over een periode verschillende malen contact hebt met 1 klant en later ook de nazorg en begeleiding doet. In feite heb je niets anders nodig dan een goede stoel, een computer en een relaxte headset.

 

Kijk, dat klinkt OK ! Kun je mij een PM sturen met nader uitleg ?

 

En met je link ga ik morgen gelijk aan de gang ! Zit wel wat tussen, effe zoeken.

(blijft vreemd dat ik deze trouwens zelf niet gevonden heb >:()

 

Down

Link naar reactie

ik stuur je vanmiddag ff een pm, ik heb gezocht op thuiswerk brabant ;)

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.