• 0

Test: Kan een handtekening bewegen?!

Hallo allemaal,

 

Ik gebruik deze post even om te experimenteren met mijn (of onze, want broer StefanO heeft bijna dezelfde) handtekening. Het kan dus zijn dat ie gaandeweg wijzigt...

 

Nu ik dit post heeft de handtekening i.e.g. een twee mannetjes en een lampje als symbool. Overigens is dat maar 1 plaatje (een transparante gif) met een en dezelfde link, want anders kwam ik niet uit met mijn 300 tekens.

 

Zelf ben ik nog niet tevreden over het lampje-symbool. Moet sterker kunnen volgens mij. ???

Het bewegende Waardemakers logootje vind ik wel geslaagd.

 

 

Wat vind je ervan?

 

Je mag reageren!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Otto

 

De andere Offringa heeft hier vandaag al een PM over gehad.

In het algemeen zijn wij als beheerders niet echt blij met bewegende handtekeningen en gif animaties als avatar.

Dit forum moet geen kermis worden met allerlei knipperende toestanden die de aandacht afleiden van waar het hier om gaat, namelijk, geschreven content.

 

Ik vind het prima dat je er nu even mee experimenteerd maar laat het verder achterwege.

 

Bedankt alvast voor je medewerking.

Link naar reactie
  • 0

BTW

 

Wil je weten hoe ik het gedaan heb?

Geen probleem, doe me een PM en ik stuur je de code!

 

 

Groet, Otto

 

 

Trouwens, ik overweeg een korte handleiding en/of HigherLevel-voorbeeld pagina

met allerlei mogelijk nuttig gebruik van BBcode. Dan kun je dus zien hoe je foto's links,

lijsten, typografie en eventuele effecten toevoegt.

 

Zou dat wat zijn?

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Otto

 

De andere Offringa heeft hier vandaag al een PM over gehad.

In het algemeen zijn wij als beheerders niet echt blij met bewegende handtekeningen en gif animaties als avatar.

Dit forum moet geen kermis worden met allerlei knipperende toestanden die de aandacht afleiden van waar het hier om gaat, namelijk, geschreven content.

 

Ik vind het prima dat je er nu even mee experimenteerd maar laat het verder achterwege.

 

Bedankt alvast voor je medewerking.

 

 

Tsjonge Nico, jij bent snel!

 

Moet zeggen dat je misschien wel gelijk hebt. Opzich vond ik het wel stijlvol gedaan en inhoudelijke bijdragen leveren we zeker, maar ik zal het morgen wat aanpassen. Als iedereen dit doen (vraag me dus maar niet om de code) dan wordt het inderdaad een Kermis.

 

En toch... een beetje jammer vind ik het wel :'(

 

Link naar reactie
  • 0

Daarvoor is het ook een test :)

 

Opvallend is wel dat er meteen meer kliks van het HL-forum komen.

Maar misschien denken ze wel "wat zijn dat voor een eh... " ??

 

Het van links naar rechts bewegen vind ik zelf sowieso te snel gaan, dan wordt het inderdaad minder leesbaar. Maar met BBcode is die snelheid een vast gegeven.

 

Bedankt echter voor je reactie.

En geniet er nog even van, want in deze vorm is het dus snel verleden tijd!

 

Link naar reactie
  • 0

Opvallend is wel dat er meteen meer kliks van het HL-forum komen.

 

Nee hoor, niet opvallend. Mensen klikken nu eenmaal snel op nieuwe dingen, cq. kijken of het ook nog klikbaar is.

 

Maar goed, als meer kliks het doel is, dan heb ik het idee dat je net even het verkeerde forum te pakken hebt.

 

Frans

 

 

Gesnopen.

 

Al moet ik wel zeggen dat die click through nooit een doel opzich is geweest. Zelf stond ik al sinds 2004 ingeschreven ben ik pas net veranderd van passief lezer naar actieve gebruiker. Maar broer StefanO heeft in een korte tijd al aardig wat inhoudelijke bijdragen geleverd. Geloof niet dat we nou zoveel anders over denken.

 

Otto

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kom net thuis en zag op mobile mail al een PM.

 

Tjonge... wat een commotie over de handtekening. Is misschien wel beetje te bling-bling... Vond het helemaal grappig (wilde 'm ook nog laten knipperen ;D), maar moet niet afleiden van de inhoud natuurlijk. Daar had ik nog niet over nagedacht. :-[. Maar het is wel leuk dat het kàn.

 

Nu even puzzelen hoe ik 'm uitzet.

 

Sorry voor de 'overlast'...

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het meest storende element -het van rechts naar links bewegen van de onderbalk- inmiddels weggehaald.

 

Moet nog even kijken wat ik met de rest doe. Echter, in het kader van 'het onderzoek' (lees: aangeboren nieuwsgierigheid en experimenteerdrang) wil ik het liefst niet te veel elementen tegelijk veranderen en het in deze vorm even 2 of 3 dagen laten staan. Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel of hoe weinig de verschillende elementen bijdragen aan het doorklikgedrag.

 

Akkoord?

 

 

Ter afsluiting van deze post zal ik vervolgens mijn bevindingen doorgeven :-K

 

 

Otto

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als ik een modje was... gewoon verbieden die bewegende dingen. Ik kan ook best 500px hoog een advertentie gaan inladen als signature maar dat doe ik niet, waarom niet? Higher Level is niet mijn persoonlijke advertentie pagina.

 

Jullie willen opvallen dmv signature. Stel dat ik dat ook zou willen moet de mijne opvallender. Nu zullen er hier nog 10 zijn die dat willen met een nog opvallender signature. Tel uit je winst.

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Die bewegende avatars zijn ook bijzonder irritant.

Stukje reclame in handtekening mag, maar hoef van mij niet te knipperen.

 

 

Was jij lang geleden niet degene met dat rondlopende miertje als avatar?

 

Ja daarom schreef ik eerst ook de eerste regel van mijn reactie met een smiley erachter.

Toen kwam ik erachter dat ik dat plaatje niet meer had, dus maar ff geëdit.

Maar dat miertje was nog wel grappig

 

Petje af voor je sterke geheugen

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.