• 0

Wehkamp's spot de shopper

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Lijkt me geen inbreuk op de privacy.

 

Wel een hele slimme marketingactie, want als je bestelt wil je toch ook in het schermpje voorbij komen.

 

Het is ook wel iets waar je een tijdje naar blijft kijken.

 

Technisch wel mooi gedaan trouwens, google maps, icm bestelgegevens icm locatie icm de producten die ook weer klikbaar zijn.

 

Complimenten wat mij betreft

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

... als je ziet dat er zo veel en snel verkocht word...

 

En daar twijfel ik dus aan... Is het wel echt? Wordt je niet genept waar je bij staat? ??? Beetje programmeur sleutelt dit zo in elkaar.

 

Heb zelf ook een 'neppertje' op mijn eigen website staan ...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

... als je ziet dat er zo veel en snel verkocht word...

 

En daar twijfel ik dus aan... Is het wel echt? Wordt je niet genept waar je bij staat? ??? Beetje programmeur sleutelt dit zo in elkaar.

 

Heb zelf ook een 'neppertje' op mijn eigen website staan ...

 

Volgens Twinkle heeft Wehkamp een omzet van 270 m

gedeeld door 365 dagen / 24 uur / 3600 seconden is dat een omzet van 8,56 per seconde.

Kan dus wel eens kloppen wat ze laten zien.

 

Test: Laten we marcel/down eens vragen om om 03:30 eens te kijken of het nog steeds zo snel gaat ;D

 

Link naar reactie
  • 0

Is dit nou verwerpelijk, slim, inbreuk op privacy, nep wellicht?

 

Och, zolang er nog niemand een tooltje maakt die jou waarschuwt wanneer jouw buurvrouw welke lingerie koopt, of de overburen een Wii zodat je kids daar kunnen spelen of die ene film op DVD die jij nog wil zien is er niks mis mee denk ik.

 

 

 

 

 

 

Of je ex een super breedbeeld koopt een dag na het overmaken van de alimentatie, hmmmm weird stuff.

Link naar reactie
  • 0

OK...

 

- iemand uit alkmaar heeft een setje "weekmakers" gekocht

- een dame uit Staphorst vraagt om een zwangerschapstest ( ;D )

- en pietje puk heeft 5 leren jassen gekocht...

 

zak chips en bier erbij en heel de dag gaan lopen gluren, of is er nog iets interressants te doen vandaag ?

 

Ik ga verder aan mijn stratenmakersklus..... **zucht**.....

Link naar reactie
  • 0

Geweldig, kan niet anders zeggen. Leuk bedacht, moet meteen denken aan de tools die Digg een paar jaar geleden online heeft gezet (kun je ook uren naar kijken): http://labs.digg.com/

 

En ook ik ben jaloers, als ik zie wat er wordt besteld, denk dat ik de het aantal bestellingen van Wehkamp.nl per uur al hoger ligt dan wat ik in een heel jaar doe :P

Link naar reactie
  • 0

Dit systeem is echt strak in elkaar gezet,

 

Niet alleen de shop doet het goed, ik denk ook de persoon/bedrijf die dit gemaakt heeft, centen en een heel mooi portfolio.

 

 

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Ben wel benieuwd hoe goed het in elkaar zit. met een paar lokale system monitor tools, zou je er achter kunnen komen waar hun data-feed vandaar komt, kun je zelf ook al hun bestellingen uitlezen (ben benieuwd hoeveel data ze exposen).

 

Flash file downloaden, lokaal op een webserver runnen, en kijken welke files hij probeerd aan te roepen (zou je met een kijkje in je logfile al kunnen zien).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.