Ik werk nu met een systeem waardoor ik live kan communiceren met de personen die zich op mijn website's bevinden.
Nu wil ik als innovatie gebruiken om online bereikbaar zijn voor klanten/potentiële klanten, alleen 1 vraag waar ik nu al een tijdje mee zit: Waneer zou ik dan bereikbaar moeten zijn?!
Dit zijn de volgende opties die ik bedacht heb:
1) Elke week op zaterdag van 10-17:00
2) Elke avond van 5-7
Of zou het een ander tijdstip moeten zijn?.. Of is het het totaal overbodig is om online te zijn met een "helpdesk" waar vragen aan gesteld kan worden. Het gaat hier om een paar websites die aan s.e.o doen, een website die webdesign aanbiedt / verkoopt en een hosting website.
Ik ben benieuwd naar de meningen,
www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathieu
Mathieu
Goeden avond-ochtend
Ik werk nu met een systeem waardoor ik live kan communiceren met de personen die zich op mijn website's bevinden.
Nu wil ik als innovatie gebruiken om online bereikbaar zijn voor klanten/potentiële klanten, alleen 1 vraag waar ik nu al een tijdje mee zit: Waneer zou ik dan bereikbaar moeten zijn?!
Dit zijn de volgende opties die ik bedacht heb:
1) Elke week op zaterdag van 10-17:00
2) Elke avond van 5-7
Of zou het een ander tijdstip moeten zijn?.. Of is het het totaal overbodig is om online te zijn met een "helpdesk" waar vragen aan gesteld kan worden. Het gaat hier om een paar websites die aan s.e.o doen, een website die webdesign aanbiedt / verkoopt en een hosting website.
Ik ben benieuwd naar de meningen,
www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat
www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20312-live-contact-maar-wanneer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag