Even voorstellen...

Aanbevolen berichten

Beste forumbezoeker,

 

Ik had begrepen dat een dergelijke draad nog niet bestond, dus ik dacht laat ik maar eens goed beginnen

en een leuke thread starten. Altijd makkelijk voor de beginnelingen (ik dus) om kennis te maken met de anderen.

 

Mijn naam is Jeroen, ben woonachtig in noord-west Brabant en momenteel student Hogere Informatica

aan de Hogeschool Rotterdam. Ik volg daarnaast ook een cursus starten met ondernemen om me een beetje te oriënteren.

 

Ik heb wel een vaag vermoeden wat ik wil doen als ik een bedrijf zou beginnen, maar door middel van de

cursus wil ik er achter komen of ik er wel geschikt voor ben, wat er allemaal bij komt kijken en mijn beeldvorming wat aanscherpen.

 

Verder ben ik de laatste tijd een beetje bezig met modelbouw rc vliegen en ben ik, samen met twee medestudenten,

een uitgebreid knowledgebase systeem aan het ontwikkelen, dat voor meerdere doeleinden kan worden gebruikt.

 

Voordat ik me op dit forum heb geregistreerd, heb ik al het een en ander bekeken en ik moet zeggen dat het er goed

uitziet. Duidelijke categorieën en heldere info. Van de sfeer heb ik nog niet veel kunnen proeven, maar dat zal wel goed zitten

denk ik (ik las iets over een strandmeeting en gezamelijk naar beurzen (Van Nelle/WTC) gaan).

 

Ik hoop dat deze thread een beetje gaat lopen.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Haaidievlaai Harko (Jeroen),

 

Welkom >>>

 

Ik denk dat we misschien naast het off-topic forum ook een "even voorstellen" forum zouden kunnen maken.

 

Always nice to know the man behind the machine ;) Dus dat denk ik ook ! Er zijn anderen die zo nu en dan zichzelf voorstellen. Bijvoorbeeld>>>

 

Ehhhh ... ik weet eigenlijk niet of ik mezelf ooit heb voorgesteld .... ff checkeh ... NOPE !

I'm in disguise ;D

 

Maar zodra er een "even voorstellen" sticky topic is, zal ik ik daar melden dat ik een ONWIJS leuk "geval" ben ;D

(behalve op monday bloody monday).

 

Verder ... als je de tip van andere Jeroen uitvoert, dan zul je merken dat ik geen blad voor mijn mond neem en vooral 's nachts de vreemdste dingen uit kan kramen hier op HL.

 

Ohhh ... en als je wilt zien hoe mijn collegae HL eruit zien dan kan dat. Check it out >>>

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.