• 0

Nieuwe profielensite. Graag jullie mening.

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Lijkt me handig dat jijzelf eerst aangeeft wat het leuke van jouw profielen concept is. Waar onderscheid jij je in t.o.v. van bijvoorbeeld:

 

www.xed.nl

www.hunkz.nl

www.xseno.nl

www.funkybabes.nl

www.sugababes.nl

www.netlog.com

En zo zijn er nog velen....

 

Waarom kiezen mensen voor jouw site en niet een van de bovenstaande of een social network als:

 

www.hyves.nl

www.facebook.com

www.bebo.com

www.hi5.com

www.myspace.com

 

Wat bied jij dat hun niet bieden? Wellicht sowieso de moeite waard om door bovengenoemde sites te bladeren, na een zondagavond rondklikken zal je een heleboel 'ideeen opdoen'.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik opende de website en mijn eerste idee was "dit is net hetzelfde als alle andere profielensites". Waarom zou ik bij jou komen en niet bij iemand anders? De naam vind ik wel grappig. Positief vind ik het ook dat de site zowel via .nl als .be te bereiken is.

 

Het feit dat je als benamingen babes en dudes gebruikt kan mensen afschrikken. Ik denk dus dat dit vooral op tieners gericht is.

 

Je hosting staat heel duidelijk in beeld, waarom doe je dit? Verder vind ik je eerste pagina wel heel erg druk maar dat schijnt de norm te zijn bij dit soort sites.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.