• 0

Webwinkel. wie heeft ervaring met Variowinkel ?

Hallo,

 

Ik ben bezig om mn bestaande website te transformeren naar een webwinkel.

Nu lopen de bestellingen lekker door,maar de klant doet bij bestelling op voorhand het bedrag overmaken.

 

Ik wil toch graag een betaalsysteem,om meer vertrouwen te scheppen.

 

Ik heb op de site van Variowinkel gekeken en het ziet er netjes uit,heeft er iemand ervaring met Variowinkel?

 

Ik zit met het dilemma of ik die stap wel of niet zal nemen,nu heb ik rechtstreeks kontakt met mijn klanten,krijg hier ook positieve reactie's op.

Met een webwinkel zal dit uiteraard minder zijn.

 

Bedankt voor jullie evt reactie's.

 

Edit, topic titel aangepast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op de website staat een kontakt/bestelformulier dit vullen de klanten in en ik reageer hierop.

Ik mail mijn klanten dezelfde dag nog terug of het artikel op voorraad is met de evt betaalgegevens.

 

De persoonlijke benadering sprak me altijd wel aan.

 

Link naar reactie
  • 0

Op de website staat een kontakt/bestelformulier dit vullen de klanten in en ik reageer hierop.

Ik mail mijn klanten dezelfde dag nog terug of het artikel op voorraad is met de evt betaalgegevens.

 

De persoonlijke benadering sprak me altijd wel aan.

 

 

Ik begrijp het. Wat verkoop je? Je moet jezelf afvragen wat de toegevoegde waarde van de webwinkel zal zijn en welke nadelen dit met zich meebrengt. De aard van je product is hierop ook van toepassing.

 

Hoe doen concurrenten het?

Link naar reactie
  • 0

Ik verkoop kleding,mijn collega ondernemers hebben wel een webwinkel.

 

De voordelen van een webwinkel zal zijn dat klanten gelijk zien of een artikel voorradig is en dat zij de mogelijkheid hebben om online te betalen.

 

Nadelen zie ik niet zoveel,alleen het persoonlijke kontakt wat ik al eerder aangaf.

 

Maar antwoord op mijn vraag heb ik nog steeds niet,,,,,,,niemand ervaring met variowinkel? ???

 

Groetjes!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zit met het dilemma of ik die stap wel of niet zal nemen,nu heb ik rechtstreeks kontakt met mijn klanten,krijg hier ook positieve reactie's op.

Met een webwinkel zal dit uiteraard minder zijn.

 

Ik dacht toch echt dat dit ook een van je vragen was....

 

Met Variowinkel kan ik je helaas niet verder helpen. Geen ervaring.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.