Reacties op: Het grote "Vijf vragen aan HL-leden" topic!

Aanbevolen berichten

Zo, da's nog eens een grondige beantwoording van de 5 vragen, Nick :)

Als je je bedrijf even grondig runt, dan voorspel ik je een gouden toekomst!

 

Het is altijd makkelijk praten over je passies :)

 

Nick, ik dacht dat wij veel dingen tegelijk deden.....maar ik kom niet verder dan twee bedrijven, één kind en één serie (Grey's Anatomy, seizoen 5 tot aflevering 15 ;D)

 

Ja, het breekt me af en toe ook wel een beetje op, zit nu in een weekje vrij van mijn full-time baan, ben d'r echt heel blij mee dat ik nu even tot rust kan komen (beetje) en ook eens met een groepje lekker op het terras hier in Valkenburg kan gaan zitten :)

 

Dank je wel Nick,

 

Ik zal eens nadenken over de antwoorden en kom dan ook zeker ook terug op onze fotowedstrijd.

Leuke tip trouwens, ga eens kijken of ik daar wat mee kan doen.

 

Karen

 

Graag gedaan, ben benieuwd naar je antwoorden :)

Link naar reactie

Was erg benieuwd naar het verhaal van Nick. Leuk om te lezen en een erg goede tip over de kalender: een dergelijke fotowedstrijd was ik al aan het programmeren voor op onze site, een dergelijke kalender van mijn eigen hond heb ik op de WC hangen en beide vind ik leuk. Was die combinatie nog niet op het idee gekomen.

 

Uiteraard ook benieuwd naar Karen's verhaal, gezien wij hééééél klein beetje concurrent zijn (1% van haar assortiment ;D).

 

Nick, vrij? Valkenburg? Terras? Amstel gold race? Of hou je niet van wielrennen?

 

 

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie

Was erg benieuwd naar het verhaal van Nick. Leuk om te lezen en een erg goede tip over de kalender: een dergelijke fotowedstrijd was ik al aan het programmeren voor op onze site, een dergelijke kalender van mijn eigen hond heb ik op de WC hangen en beide vind ik leuk. Was die combinatie nog niet op het idee gekomen.

 

Uiteraard ook benieuwd naar Karen's verhaal, gezien wij hééééél klein beetje concurrent zijn (1% van haar assortiment ;D).

 

Nick, vrij? Valkenburg? Terras? Amstel gold race? Of hou je niet van wielrennen?

 

Ja, had een weekje vrij genomen van de vaste baan. Amstel Gold Race is niet helemaal mijn ding, maar wellicht ga ik de lokale horeca nog even sponseren als het weer het toelaat (vandaag helaas regen).

Link naar reactie

Welke film of welk televisieprogramma kun je iedereen aanraden?

Films waar ik nog steeds echt voor ga zitten zijn K9 en Hooch maar ik heb dan ook een zwak voor de 4 voetige hoofdrollen in die films. Ze zijn al oud en ik heb ze al tig keer gezien maar als dat op tv komt laat ik alles schieten om het toch nog een keertje te kunnen zien..

 

Wellicht leuk, Disney heeft een groot aantal leuke films waar dieren een rol in spelen.

 

Twee films die ik je erg kan aanraden zijn "See Spot Run" en "Cat's & Dogs"

Link naar reactie

Even tussendoor : ik vind het echt leuk om te zien hoe er gereageerd wordt in deze draad !

 

Ik ook, dus keep 'em coming! :)

 

of.. keep UP!!! the good work ;D ;)

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Ik heb het al klaar maar ik wacht even tot vanavond. 3 inzendingen per dag lijkt me te veel. Je zou voor het zelfde geld een inzending over slaan omdat het te veel tijd kost. Het is wel uitermate leuk om te doen. Je word weer eens tot nadenken gezet waarmee je eigenlijk bezig bent!

 

Cliffhanger:

 

Korte inleiding

 

Bas van Eijk, 33 jaar, samenwonend te Breda, dochtertje van een paar maanden, 1 hond en > 10 wandelende takken.

Vraag me niet waarom :D

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Aan Kermie! Hoe ziet Mikky de volgens mij snel opvolgende veranderingen op HL

 

Djeezzzzzzzzz... ik wilde net gaan douchen en met schepje en emmertje langs het strand.

Be patience... jullie krijgen antwoord. Ik zal proberen om dit zo beknopt mogelijk te doen. Want... vraag mij om te kletsen over HL.nl en ik houd niet meer op . Beter vraag je mij niets ;D

Maar komt goed..... Tot laters.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Iwan, bedankt voor je antwoorden maar ik blijf toch met een onbevredigd gevoel achter.

 

Het inchecken gebeurd nu in Indonesie. Ik zie me een zweetzaaltje voor me met 30 laag betaalde mensen die uit een geautomatiseerde queue de gegevens halen van de mensen die via checkmein zich aangemeld hebben. Klinkt wat negatief maar het is wel een simpel idee, simpel uitgevoerd. Echter, van idee -> zaaltje in Indonesie zit dus niets anders dan bellen met dergelijke "koppelbazen" en afspraken maken? Ben je daar geweest of had je al ervaring met uitbesteding in Indonesie?

 

Voor missrefund lijkt me dat niet te kunnen. Daar moet je enigerlei juridisch voor onderlegd zijn. Uiteraard, de invoer van aanvragen kan op die manier maar voorbereiding en opvolging?

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie

Iwan, bedankt voor je antwoorden maar ik blijf toch met een onbevredigd gevoel achter.

 

Het inchecken gebeurd nu in Indonesie. Ik zie me een zweetzaaltje voor me met 30 laag betaalde mensen die uit een geautomatiseerde queue de gegevens halen van de mensen die via checkmein zich aangemeld hebben. Klinkt wat negatief maar het is wel een simpel idee, simpel uitgevoerd. Echter, van idee -> zaaltje in Indonesie zit dus niets anders dan bellen met dergelijke "koppelbazen" en afspraken maken? Ben je daar geweest of had je al ervaring met uitbesteding in Indonesie?

 

Voor missrefund lijkt me dat niet te kunnen. Daar moet je enigerlei juridisch voor onderlegd zijn. Uiteraard, de invoer van aanvragen kan op die manier maar voorbereiding en opvolging?

 

Simpel is goed!

De reden dat dit nu in Bali gebeurt (voorheen met Nederlandse studenten) is heel simpel, de nieuwe Nederlandse eigenaar heeft daar al jaren zijn eigen IT bedrijf, en nee dat is geen zweterig hok met onderbetaalde mensen met een koppelbaas. Ik heb jaren lang in oost en midden europa en afrika gewerkt en daar waren wij ook gewoon een fatsoenlijke werkgever.

 

Betreffende miss refund, 95% van de claims worden wel geautomatiseerd afgehandeld, en de invoer gebeurt daar de klant...

 

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.