• 0

Het legale-spam draadje :)

Op Higherlevel ontstaan regelmatig mooie zakelijke relaties. Logisch. Al discussiërend en adviserend leert men elkaar kennen. Tegelijkertijd weten velen de KneusKnop snel te vinden zodra een post ook maar de minste geur heeft van "reclame maken" of "persoonlijk voordeel pogen te behalen". In een enkel geval wordt een HL-lid zelfs (ongekend) hard aangepakt.

 

Daarom dit draadje en wel om twee redenen:

1. Noem het protectionisme, maar in deze economische tijden kunnen we allemaal wel wat handel gebruiken. En zaken doe je toch ook graag met mensen die je kent en vertrouwt.

 

2. Heb je zaken gedaan met een HL-lid, laat het dan weten als het positief is bevallen. Waarom beveel je hem/haar aan?

 

Wil je je bedrijf onder de aandacht brengen, beantwoord dan kort de volgende vragen:

1. Activiteiten

2. Wat onderscheidt jou van je concullega's

3. Waar ben je naar op zoek

 

Beantwoord deze vragen svp kort en krachtig; het is niet de bedoeling hier een hele salespitch te houden. Beter is het mi de nieuwsgierigheid op te roepen om vervolgens een en ander in te vullen bij persoonlijk contact.

 

/ edits: Intro aangepast, typefout verwijderd.

 

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 1

Ik beveel aan: Joost Rietveld als fiscalist.

Waarom: Reageert snel, geeft duidelijke, begrijpelijke antwoorden, is flexibel.

Contact: HL en face to face

 

Next: Joost Schravendeel als designer

Waarom: Snelle, efficiënte communicatie, geweldige manier van offerte doen, realist

Contact: HL, mail en telefoon

 

Link naar reactie
  • -2

Ik begin de mensen die dit forum verlaten steeds beter te begrijpen.

Nu word je al gekneusd wanneer je de "instructies" van Mr Bitaktus aka Johan niet opvolgt:

 

Een zinsnede uit de PM die ik ontving:

Persoonlijk zou ik het fijn vinden als je dat stukje over de schandpaal verwijderd. Immers geef je daarmee jouw mening over een ander topic, terwijl jouw topic juist als een positief en stimulerend topic is bedoeld.

 

De reactie na aanpassing:

 

Beste Kees, je initiatief is inderdaad onzettend goed. Ik snap alleen even niet waarom je nu perse nog even je mening hier moet laten horen over een ander topic. Daar is nu echt genoeg over gezegd. Groet, Johan

 

Ter toelichting: in de eerste post stond eerst dat een HL-lid (ten onrechte) aan de schandpaal werd genageld. Pas je het aan, is het weer niet goed.

 

Bah!

 

@Hans: Als een draadje je niet bevalt, dan lees je het toch gewoon niet?

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

@Hans: Als een draadje je niet bevalt, dan lees je het toch gewoon niet?

 

Mag ik aub zelf uitmaken welke draadjes ik lees? :-\ En mag ik dan ook zelf bepalen of ik wil reageren of niet? >:(

 

Bovenstaande post in een opwelling weggehaald. Hij komt er op neer, en iedereen moet maar zelf weten of hij mijn reactie wil lezen, dat ik persoonlijk niet zit te wachten op elkaar ophemelende forumleden. Dat is mijn mening.

 

 

Link naar reactie
  • 6

@ Kees en anderen

 

Hoewel ik het intiatief zeer waardeer en ook heel goed begrijp dat er behoefte is aan dit soort informatie maak ik toch een einde aan dit draadje. Zojuist heb ik daarover telefonisch overleg gehad met een van mijn medemoderators.

 

De reden hiervoor luidt als volgt;

In het verleden hebben we al eens vaker soortgelijke draadjes gehad. Na een positieve start kregen we binnen enkele weken steeds vaker mensen die elkaars vriendjes begonnen te plussen gevolgd door mensen die een dubbele account aanmaakten puur en alleen om zichzelf een veer in de #### te steken.

 

Oftewel, hoe mooi het idee ook is, helaas heeft een behoorlijke aanzuigende werking als het gaat om spam, daarom heb ik na overleg met een collega mod dan ook besloten dit topic van een slotje te voorzien. :-\

 

edit typo

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 297 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.