Formulieren delen

Aanbevolen berichten

aan de andere kant is hetook wel fijn als jij wat vriendelijker schrijft, we zijn tenslotte niet op een kinderforum.

 

Op een kinderforum moet je juist rekening houden met de tere kinderzieltjes. We zijn hier als volwassenen onder elkaar...

Link naar reactie

Een goed initiatief van de topicstarter maar nog niet veel volgers. Ik heb al eens een doc gemaakt en binnen HL gepost, maar ik post m maar even opnieuw omdat ik denk dat ie meer in dit topic thuishoort. Ieen klantendatabase. simpel en erg bruikbaar voor Nul euro. Het zou mooi zijn dat het topic door meer leden wordt gedragen, kunnen nog leuke en bruikbare dingen naar voren komen..

 

gr ronny

klantendatabase.xls

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Ik heb weer een nieuw formulier gemaakt.

 

Dit keer is het voor mensen die gebruik maken van payroll bedrijven. Er wordt rekening gehouden met 2 tarieven. Bij scholieren is namelijk een klein belsating voordeel. Per Payroll is het verschillend welke factor er gebruikt wordt.

 

 

In dit formulier kun je op pagina 1 de minimumlonen invoeren (die van 2011 staan er nu in) en onderaan de rekenfactor en/of toeslag van het payroll bedrijf.

Sommige bedrijven werken met een bepaalde factor en daarbovenop nog een vast bedrag. Op de pagina's die volgen kun je een eigen factor loslaten op de minimum lonen. (In mijn geval was dit bij een roadie 1,2) En tevens het tarief invullen dat je doorberekend aan de klant. Zo zie je meteen je brutowinst per uur.

Let op alleen de groene velden invullen!

Al om al niet eenheel moeilijk ding, maar wel erg makkelijk.

salarissen-tarieven_-1.2.xls

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.