• 0

Mobiel pinautomaat werkt niet meer door fout CCV

Ik heb een mobiel pinautomaat van CCV over het GPRS netwerk van KPN.

 

Vandaag konden klanten plotseling niet meer betalen.

 

KPN gebeld, en de code van de SIM kaart doorgegeven. Zij vertelde mij dat deze code echter bij een ander bedrijf in Enschede hoorde, bij wie het GPRS abonnement was geblokkeerd.

 

Zij vertelden me ook dat zij mij de verkeerde SIM kaart hadden gestuurd en dat zij mij een nieuwe SIM kaart zouden sturen.

Dit was heel vreemd, omdat vanaf eind december 2008, wel alle betalingen binnen waren gekomen.

 

Deze nieuwe SIM kaart zou ik na 10 werkdagen ontvangen.

Ik wilde dit absoluut niet accepteren, en vroeg naar de manager van de medewerkster, hetgeen zij weigerde.

 

Toen uiteindelijk kwam zij met de oplossing, dat ik naar een KPN business center moest gaan voor een nieuw kaartje.

Ik zit zelf in Almere, dus dat wordt morgenochtend vroeg in de spits naar Amsterdam :-(

 

Wat vinden jullie nou, van wat ik heb meegemaakt met KPN ?

 

Graag zie ik jullie reacties tegemoet, en ik hou jullie op de hoogte morgen van mijn bevindingen.

 

adminedit: lees verder in dit topic om te zien dat de fout niet bij KPN zit maar bij CCV

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dank je voor je reactie.

 

Ik heb me de hele avond al zo extreem kwaad over gemaakt, dat ik nu al weer een slapeloze nacht tegemoed te gaan.

 

Echt rot, dat door de fout van KPN, doodleuk wordt gezegd dat ik zelf actie moet ondernemen, waardoor ik 2 uren moet spenderen aan hun fout.

 

Ik laat het hier niet bij zitten, zeker niet bij diegene, waarvan ik de manager niet te spreken mocht krijgen.....

Link naar reactie
  • 1

Vandaag naar Business Center geweest, en er waren 2 mogelijkheden:

 

1) KPN heeft de SIM kaartnummers verwisseld

2) CCV heeft ze verwisseld

 

Daar CCV gebeld en telefoon overgegeven aan de KPN medewerker, en ze zouden het samen oplossen.

 

Achteraf nam CCV nog contact met me op om te vertellen dat ze bij het opsturen van de SIM kaartjes, mijn

SIM kaart en de SIM kaart van het bedrijf uit Enschede hadden verwisseld.

 

Vervolgens had CCV mij en het bedrijf uit Enschede gevraagd, de kaartjes naar elkaar op te sturen om zo het probleem op te lossen.

 

Dit was dus geen fout van de KPN !

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt erop dat zij kozen voor de makkelijkste manier i.p.v. de beste manier.

 

Deskundigheid en verantwoordelijksgevoel zijn soms ver te zoeken bij helpdesks van sommige bedrijven, maar ik dwaal af.

 

Keurig heb ik het SIM kaartje gestuurd naar het bedrijf met begeleidende brief en het tracking nummer gestuurd aan het contact persoon aldaar, maar van hen nog geen reactie ontvangen :-(

 

Nu weet ik dus niet of het kaartje is verstuurd door het andere bedrijf, en bij CCV zijn ze allemaal al naar huis......

 

Wordt vervolgd.

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels is het woensdag en volgens mijn contact persoon bij CCV, zou het bedrijf in Enschede mijn SIM kaartje zo spoedig mogelijk (dinsdag, gisteren dus) opsturen.

 

Ik heb de hele dag op locatie gewacht, maar heb mijn SIM kaartje nog niet ontvangen.

 

Het bedrijf in Enschede gebeld, maar zij nemen de telefoon niet op.

Op voicemails wordt ook niet meer gereageerd.

 

Al hele lange tijd zit ik zonder pinautomaat, en mijn contactpersoon bij CCV was niet meer aanwezig.

 

Pfff, ik ben in staat om naar Enschede te rijden, om mijn SIM kaartje op te halen.

Link naar reactie
  • 0

Gewoon een zware rekening sturen voor de gemaakte kosten en moeite, met de mededeling erbij dat je per dag zo en zoveel kosten hebt en dat je die nog in een vervolgrekening zult gaan doorberekenen omdat ze gedane afspraken niet nakomen.

Link naar reactie
  • 0

Je orienteren op andere aanbieders van mobiele pin apparatuur?

 

Mijn ervaring met CCV is meer een technische (Pinnen over IP wat niet werkte, na uitgebreid testen onze kant bleek dit geen routeringsprobleem o.i.d. te zijn, verbinding was gewoon up, en bij nabellen via via via erachter gekomen dat CCV reeds mede gedeeld was dat de artikelen opnieuw ingelezen moesten worden, iets wat men al 4 dagen wist maar niet uitvoerde. Best lullig bij een drukke winkel in de kalverstraat waar men opeens nog maar 1 pin apparaat had (was nog een ISDN type)) waar ook respons van hun kant erg langzaam was.

Link naar reactie
  • 0

Uiteindelijk heb ik afgelopen zaterdag mijn sim kaart opgehaald op het postkantoor, en is mijn pin apparaat weer werkend.

 

Vandaag werd ik nog door CCV gebeld of het werkte, en of ik al iets van de klachtencommisie had gehoord.

Dit had ik nog niet gehoord, en mij werd verteld dat er contact met mij zal worden opgenomen.

 

Hopelijk morgen weer een update.

 

Uitendelijk 9 dagen zonder pinautomaat gezeten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.