BeachMeeting...wie gaan er allemaal?

Aanbevolen berichten

Ik zat een beetje te twijfelen, omdat ik hier nog maar net ben aangemeld en omdat ik

me aan het oriënteren ben en niet zozeer al een ondernemer ben/wordt.

 

Maar Kermie heeft mij over de streep getrokken en dus zie ik jullie zondag. Tot dan!

 

 

J. Hollemans

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

PM ... Jeroen kan niet. Weet jij eigenlijk of Eelco komt. Voor zover ik geregistreerd heb, heb jij daar goede contacten mee en Eelco is natuurlijk ook onwijs welkom voor wat bier.

 

Ehhhh ... lama ... lekker sociaal ben ik momenteel zeg. Ik kan natuurlijk Eelco zelf even mailen !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Helaas, helaas. Ondanks dat ik met het oorspronkelijke idee gekomen ben en ook bij de organisatie betrokken ben (geweest) kan ik er zondag niet bij zijn. Ik vertrek namelijk op zaterdag voor zaken naar het buitenland.

 

Ik wens iedereen nogmaals enorm veel plezier en ben benieuwd naar de berichten.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Haai Olaf !

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best teleurgesteld was in het feit dat je je terug moest trekken.

Maar on the other hand ... zonder jouw initiatief zou er nooit een BeachEvent georganiseerd zijn dit jaar.

Ik denk dat de 60 aanwezigen daar toch erg blij mee zijn. Het beloofd in ieder geval een leuk gevulde avond te worden. Ik zal digitale foto's maken, zodat je bij je terugkomst een beetje de sfeer kan proeven.

 

Succes with business abroad !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

nouwwwwwww..... uhmmm denk denk tank (nee hoor hoef niet na te denken): JOR is van de partij! ... leuk degenen die ik al ken weer eens te zien en leuk ook om nieuwe mensen te ontmoeten.

 

Ohja mi: hoe zit het met parkeren daar? ... want kzit te twijfelen of ik met bus of auto kom. voordeel bus = zuipen! voordeel auto = snel thuis ;-)

 

Als het in schev had geweest hak zelfs lekker fietsje gepakt. Nou, dat was weer een zeer waardevolle mededeling van mijnkant, haha ...

 

groetjes Jornt

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Heb je de bevestiging niet ontvangen?

 

Om 17.30 uur wordt je verwacht. Adres is Zippers Beach te Kijkduin. Neem afslag Den Haag ZUID

Blijf deze volgen en alsmaar rechtdoor (Lozerlaan, Kijkduinsestraat). Aan het eind ergens een parkeerplekkie zoeken. Je kan overal gratis parkeren maar het kan even zoeken zijn in de straatjes. Dus houd hier rekening mee qua reistijd.

Dan langs Atlantic Hotel lopen (aan je rechterhand) trapje af (aan je linkerhand heb je dan vis-/snackbarretje) en dan rechtsaf het verharde pad af naar beneden. De eerste strandtent die je tegenkomt is Gotcha .. die loop je voorbij en de volgende tent is Zippers Beach.

Je kan ook even kijken op http://www.zippersbeach.nl en linken op contact.

 

See U zondag !

 

ff url gefixed

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Leuk om iedereen eens in levende lijve te zien!! Ik heb me erg vermaakt! En Dan was inderdaad errug Magisch.

 

Wel jammer dat er veel uiteindelijk niet kwamen opdagen. Er worden toch kosten gemaakt, ik vind het niet zo netjes om dan niet te komen....

 

Maar dat mag de pret zeker niet drukken ;D. Goeie geslaagde avond en petje af voor de organisatie, want die was tip-top in orde!

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Link naar reactie

Als je zoiets wil afdekken moet je kaarten in de voorverkoop doen, dan is het uiteindelijk 'eigen schade' als je niet komt, en bovendien zijn mensen meer gemotiveerd om wel te komen.

Nederlanders he?

;D

No-shows zijn op zich natuurlijk geheel en al vrij om te doen en laten wat ze willen (ik zou, als ik niet geweest zou zijn, het ook niet leuk vinden mezelf hier als 'no-show die moet betalen' betiteld te worden), alleen dat er zo véél mensen niet gekomen zijn uiteindelijk is wel jammer. Je bent gemakkelijker aangemeld dan ook in Kijkduin aanwezig, zo gaat dat.

 

Ik vond het een hoogwaardige meeting, en er zijn al plannen voor een herfststrandwandeling met warme chocolademelk na afloop. Eventueel met leasehonden, voor de sfeer... ;D

 

Groet,

Annedien

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.