• 0

Verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid ?

Ik ben een 55 jarige loodgieter met een maandinkomen van ongeveer 2000 euro netto per maand.

Nu heb ik offertes opgevraagd voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering omdat ik mijn rug de laatste jaren steeds vaker begin te voelen tijdens mijn werk.

 

De prijzen voor een verzekering met mijn werk en leeftijd waren bijna 100! euro per maand. Ik vind dit heel erg veel.

Waar kan ik mezelf goed en goedkoop verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid bij een betrouwbaar bedrijf ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben een 55 jarige loodgieter met een maandinkomen van ongeveer 2000 euro netto per maand.

Nu heb ik offertes opgevraagd voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering omdat ik mijn rug de laatste jaren steeds vaker begin te voelen tijdens mijn werk.

 

De prijzen voor een verzekering met mijn werk en leeftijd waren bijna 100! euro per maand. Ik vind dit heel erg veel.

Waar kan ik mezelf goed en goedkoop verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid bij een betrouwbaar bedrijf ?

 

Als jij je voor 100 per maand goed kan verzekeren is een koopje! Meteen doen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0
De prijzen voor een verzekering met mijn werk en leeftijd waren bijna 100! euro per maand. Ik vind dit heel erg veel.

 

€ 100 per maand heel erg veel? Een werkgever betaalt voor loondoorbetaling en WIA voor een 55-jarige loodgieter gemiddeld het dubbele tot drievoudige. de premie voor de vrijwillige UWV-verzekering (die gebaseerd is op de werknemersverzekeringen) ligt op circa 12% van het bruto loon: meer dan € 300,- per maand dus.

 

Waar kan ik mezelf goed en goedkoop verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid bij een betrouwbaar bedrijf ?