• 0

POSTid.nl - Nieuwste webdienst!

Mensen,

 

Vergeten jullie ook wel eens wat?

 

Met deze achterliggende gedachten zijn wij (ik en een vriend van mij) gaan denken hoe we kunnen zorgen dat we geen belangrijke dagen en data meer zouden vergeten. Natuurlijk kan je een agenda pakken en hier alles in schrijven, en volgend jaar weer, en volgend jaar weer...

 

Na lang nadenken en ontwikkelen is onze webdienst dan nu eindelijk in de lucht! Er zit een hoop handige informatie in zoals opzegtermijnen en dergelijke, zodat het makkelijker wordt om items te onthouden (en te zorgen dat je op tijd bent met het opzeggen van abonnementen en dergelijke).

 

Tevens hebben we er een cadeaushop bij in zitten. Wanneer je een verjaardag toevoegt kun je dus een cadeau uitzoeken om deze automatisch op te laten sturen. Verder hebben we nog een interessante optie namelijk het versturen van echte kaarten. Tuurlijk is het zo dat dit al vanaf een aantal websites kon, maar bij ons kan je de kaarten ook versturen naar jezelf, zodat je je eigen krabbel kunt zetten voor net die extra persoonlijke touch. De kaart krijg je 3 dagen voor de verjaardag thuis in een enveloppe met een extra enveloppe waar de postzegel al op zit, je hoeft dus niks extra's meer in huis te halen!

 

De URL van onze website is: www.postid.nl

 

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie nog op of aanmerkingen hebben. Zeker aangezien wij over alles al hebben nagedacht

 

Alvast bedankt voor jullie reacties

 

Greetz,

Maarten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ziet er goed uit Maarten!

 

Wat me opviel was dit: "Wij zijn helaas nog niet telefonisch bereikbaar. Wel streven wij er naar om e-mailberichten met vragen binnen uiterlijk 3 uur te beantwoorden."

 

Om teleurstellingen van klanten te voorkomen kun je dit misschien beter veranderen in binnen één werkdag. Ondanks dat je zegt ernaar te streven zien klanten het als een soort belofte. In de avonduren en de weekenden denk ik niet dat je continue emailtjes kan en wil beantwoorden ;)

 

Succes met de site!

 

Nick

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een goed idee.

Ik vind de site qua inhoud goed uitgewerkt.

Ik vind bv. het cross-sellen van cadeaus goed gevonden.

Ik ga de site mijn vriendin aanraden (die doet dit bij ons thuis :D)

 

Wat ik wel héél erg mis, wellicht te verwend, is een trendy web2.0 ajax-achtige layout, een gelikte applicatie in de browser. Het is nog teveel "website". Wellicht begrijp je wat ik bedoel, het is een "feeling".

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

De website ziet er goed uit, geeft een goed gevoel.

 

Wel wil ik de tip geven (Voor zover je er nog niet over nagedacht hebt) om je website op tijd te upgraden met een goede hosting, bijv een vds of sneller. Vaak wordt te lang gebruik gemaakt van een reguliere hosting waarbij de website traag wordt bij veel bezoekers. Je wilt ook tijdens de piek uren goede snelle pagina's laten zien.

 

Succes met de site!

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Toen ik enkele weken geleden bij toeval op je site kwam, vond ik het een geweldig idee. Na wat zoeken op het web, zag ik dat er inderdaad meer van deze soortgelijke diensten werden aangeboden.

 

Overigens toen ik het er over had met mijn vrouw en aangaf het best wel een goed idee te vinden gaf ze als 'weerwoord': Ja, maar dat kan outlook toch ook?

Ik moest toegeven dat ze er wel ergens gelijk. Tenminste, afgezien van de SMS en webshop mogelijkheden. Wat is nu exact de USP die mail en mobieltjes niet bieden?

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een geweldig idee, :)

 

Zodra ik het drukker heb wens ik altijd een handige hulp ;D

 

Vandaag nog kreeg ik van de hypotheker een sms met de herinnering van mijn afspraak van morgen. U heeft morgen om 10.30 een afspraak bij de hypotheker, nog een fijne dag.

 

Ik was het alweer vergeten, :-[

 

Straks kun je misschien de biologische en verantwoorde producten van Manon erbij aanbieden, ;)

 

Dat andere bedrijven het ook aanbieden is geen reden om het niet ook aan te bieden. Je kunt jezelf onderscheiden door leuke extra's.

 

In de toekomst zullen er steeds meer mensen gaan werken en vooral tweeverdieners met gezin hebben het vaak erg druk ( ik heb er onderzoek naar gedaan) Een goed gezinsondersteunend middel.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties!

 

Wij hebben bijvoorbeeld de dienst dat je de kaart via je zelf kan versturen, dit is bijvoorbeeld een USP van ons. Tuurlijk kan je een kaart naar jezelf laten versturen, maar wij zorgen ervoor dat ie weer "verzendbaar" bij de klant aan komt (postzegel enz).

 

Verder is de achterliggende gedachte van POSTid.nl "sense & simplicity" (of mag ik dat niet gebruiken ;D) Bij ons hoef je niet 5 x 5 dingen in te vullen, je vult bij ons alleen de benodigde informatie in. Outlook heeft inderdaad een agenda, maar wij zijn dan ook niet puur een agenda, meer een kalender voor belangrijke afspraken/verjaardagen en dergelijke met additionele features.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties!

 

Wij hebben bijvoorbeeld de dienst dat je de kaart via je zelf kan versturen, dit is bijvoorbeeld een USP van ons. Tuurlijk kan je een kaart naar jezelf laten versturen, maar wij zorgen ervoor dat ie weer "verzendbaar" bij de klant aan komt (postzegel enz).

 

Verder is de achterliggende gedachte van POSTid.nl "sense & simplicity" (of mag ik dat niet gebruiken ;D) Bij ons hoef je niet 5 x 5 dingen in te vullen, je vult bij ons alleen de benodigde informatie in. Outlook heeft inderdaad een agenda, maar wij zijn dan ook niet puur een agenda, meer een kalender voor belangrijke afspraken/verjaardagen en dergelijke met additionele features.

 

Ik hoop dat het jullie goed gaat echter zie ik niet iets echt nieuws..... maar dit is natuurlijk ook niet perse nodig....

 

Een kaart sturen, kan ik echt overal voor mijn opa via hallmark of een site waar ik kaart kan maken met bv een foto van achter-klein-kind / boomerang voor kaarten naar mijn maîtresses :-[

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Nette site! een paar kleine puntjes wbt de CSS

 

W3C CSS Validator results for http://www.postid.nl/ (CSS level 2.1)

Sorry! We found the following errors (3)

URI : http://www.postid.nl/template/stylesheets/stylesheet.css

495    #kaarten    Property overflow-x doesn't exist in CSS level 2.1 but exists in [css3] : scroll

670    .tooltip .xboxcontent    Property text-shadow doesn't exist in CSS level 2.1 but exists in [css2, css3] : 2px 2px 0 #ccc

671    .tooltip .xboxcontent    Property word-wrap doesn't exist : break-word

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.