• 0

Aankoop van boekhoudpakket

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Sorry maar hier kunnen we om 't simpel te zeggen: Helemaal niks mee! ;)

 

Waarom heb je een boekhoudpakket nodig? Wat ga je er mee doen? Wat voor type bedrijf heb je? etc.

 

En natuurlijk als belangrijkste: Wat heb je zelf als gezocht / gevonden en waarom is dat niet je voorkeur?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik zelf gebruik reeleezee internet boekhouden.

 

Geen zorgen over backups

Altijd de laatste release van de software

Aangepast op de laatste wetgeving

Goede helpdesk tot 21.00 uur 's vonds bereikbaar

overzichtelijk

Goede rapporten (balans , winst en verlies rekening, etc etc).

Omzet belasting module

Modulair uit te breiden met Facturen etc

Redelijk snel

Zelflerend (eerdere gedane boekingen worden deel vooringevuld)

 

Nadeel niet heel goedkoop 24 euro ex btw per maand.

 

Damm ik zou er moete gaan werken zo enthausiast ben ik...

Link naar reactie
  • 0

Ik hoor meer goede geluiden over reeleezee. Zeker in combi met Bizner. Zelf doe ik het in Excel, maar dat is mijn fetish. Bizner viel af omdat ik hier in privé geen gebruik van kan maken. En ik heb liever alles in 1 overzicht (ja ik ken het depositogarantiestelsel, maar toch)...

Link naar reactie
  • 0

Klinkt goedkoop maar ik doe nu alles met snelstart € 500 heb je al een compleet pakket, werkt perfect.

Lees mijn bankmutaties in, en snelstart boekt alles zelf op de juiste coderingen, zelf als ik meerdere notas betaal van 1 crediteur en ik plaats een correcte omschrijving in de betaling, splits snelstart dit zelf.

En mail mijn backup versleuteld met wachtwoord naar mijn accountant.

Support ook goed, kosten geloof 15% per jaar. Supergebruiksvriendelijk.

Heb gewerkt met Exact en Unit4, beide de deur uit.

Groot nadeel is dat ik de module projectadministratie mis, dit vang ik op met kostenplaatsen maar is niet ideaal.

Link naar reactie
  • 0

Qua prestatie en prijsverhouding is Snelstart inderdaad een goede keuze. Het programma is goed te koppelen met andere software en het inboeken gaat veel sneller dan Exact en Accountview. Vraag gewoon een demoversie bij Snelstart aan. De service van Snelstart is over het algemeen goed en snel, dit in tegenstelling tot de eerder genoemde software. Succes.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
  • 0

Veiligheid, betrouwbaarheid en stabiliteit zijn m.i. de belangrijkste aspecten voor online boekhoudsoftware. Uiteraard moet het pakket ook niet te duur zijn.

 

Nadat ik voor mijn vorige werkgever in verschillende boekhoudpakketten heb geboekt, ga ik voor mijn eigen bedrijf werken met SPAM.

 

De ervaringen tot nu toe zijn erg goed. Werkt lekker simpel en begrijpelijk. Best wel een aanrader! zie www.SPAM.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat we beter aan de topicstarter kunnen vragen wat voor type onderneming het betreft. Is er bijvoorbeeld een projectadministratie nodig?

Worden er facturen gemaakt uit het pakket, of is er hiervoor een ander (branchespecifiek) pakket? Wordt er zelf verwerkt door de ondernemer, of is er een (externe) administrateur? Allerlei zeer belangrijke vragen voordat er een goed antwoord kan worden gegeven!

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik yuki. Het is een relatief nieuwe online boekhoud service. Ik ben er erg tevreden mee, want ik hoef met yuki niet meer zelf te boeken. Ik scan de facturen en bonnetjes in de applicatie. Bij yuki wordt dan alles binnen een dag verwerkt. Dus ik heb altijd een actuele boekhouding. Ook de prijs is goed te doen. Ik heb mijn hele boekhouding aan hen uitbesteed en ben inclusief de online applicatie zo'n € 600 per jaar kwijt. Voor kleinere ondernemers is dat nog minder. Echt een aanrader dus!

En jij doet de marketing voor Yuki... Niet echt een objectieve blik op Yuki dus.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.