• 0

Luchtschepen

Cargolifter staakt ontwikkeling luchtschepen

 

 

Cargolifter, de in financiële problemen verkerende Duitse fabrikant van luchtschepen en ballons voor het vervoer van goederen, heeft de productie van luchtschepen van het type CL 160 voor lasten tot 160 ton gestaakt. Het bedrijf, dat in ernstige liquiditeitsnood zit, werkt voorlopig alleen nog aan ballons voor de verplaatsing van zware lasten. Voor de ontwikkeling van de CL 160, die in 2005 op de markt zou komen, heeft de onderneming nog eens 420 miljoen euro nodig.

 

Bron: Nieuwsblad Transport, 17 mei 2002

 

:huilbl:

 

Dit moest ik toch even kwijt. Ik had toch zo gehoopt dat de corgolifters snel de lucht in zouden gaan. Toen ik 2 jaar geleden over dit plan hoorde, vond ik het al helemaal te gek. Wat een nieuwe mogelijkheden zou de cargolifter kunnen bieden. Maar het lijkt er op dat we nog wel even mogen wachten tot we het eerste "nieuwe" luchtschip mogen aanschouwen.. iemand 420 miljoen euro over?

 

http://www.cargolifter.com

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik kan (en wil) er niet te veel over zeggen

Strax wel ? En hebben we het hier over dezelfde club als hierboven besproken? Rechtzaken zijn altijd drama's.

Nils ik hoop dat het vluchtig voorbij is en dat de uitkomsten zijn dat er voor jullie geen vuiltje aan de lucht is.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.