Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ondernemen in een tijd van economische tegenwind haalt creativiteit bij ondernemers naar boven. Niet bij de pakken neerzitten, maar juist aanpakken! Leren van elkaars ervaringen, daarbij ingefluisterd door ondernemers van het eerste uur die optreden als coach en klankbord voor ondernemers.

De Kamer van Koophandel zorgt ervoor dat u deze entrepreneurs en collega-ondernemers kunt ontmoeten en organiseert samen met ABN/AMRO en Syntens het landelijke netwerkcongres Breaking-Out op 17 november as. in de Rai in Amsterdam.Ondernemers als Aad Ouborg, Bernhard van Oranje en Hans Breukhoven kunt u op 17 november letterlijk aan hun jasje trekken voor een goed advies. Kijk voor verdere informatie en aanmelding de website van Breaking Out >>>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Klinkt leuk. Leuke positieve insteek, jammer dat ik er een beetje een "Tjakka" gevoel bij krijg, maar het idee op ondernemers en coaches met elkaar in contact te brengen is altijd een goed idee.

Denk alleen dat de drempel van 115 Euro pp voor een hoop echte starters toch wat te hoog is. Waarschijnlijk richten ze zich toch meer op de groeiende bedrijven.

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

In Memoriam

Ja ... ik vond het ook al een behoorlijke bedrag. Met name omdat de KvK en Syntens beiden overheid gesubsidieerd zijn. Maar ja ... ze zijn daar natuurlijk aan het beknibbelen op alles en vaak is het zo dat nieuwe initiatieven (mocht dit event er 1 van zijn) niet in de jaarbegroting van deze twee organisatie is meegenomen. Het bedrag is waarschijnlijk om "kostendekkend" het event te organiseren.

Bovendien ... blijf ik het strange vinden dat Syntens verkondigd geen starters te helpen (zit niet in hun missie), maar dat ik ze wel steeds weer tegenkom op startersgebied.

Inderdaad. Syntens maakt veel reclame naar starters toe. Natuurlijk ben ik wel eens op ze afgestapt om te vragen naar de mogelijkheden... maar ik kreeg eigenlijk niet veel meer mee dan een livewire folder.

Zijn er HL'ers die dit congres gaan bezoeken?

Inderdaad is 115 euro een beetje teveel van het goeie. Voor mij persoonlijk pas ik er gewoon even voor...

LiveWire is wel een goed project, doe er zelf ook aan mee. En ik mag best zeggen dat ik er veel aan gehad heb (en nog steeds gebruik van maak....).

Jammer dat veel ideeen voor starters veel geld kosten, want dat is juist iets wat een starter nu net niet heeft!

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

In Memoriam

Tsja ... en dat terwijl het voor minder toch ook kan heh !

Ik bedoel ... zon, zee en zuidvruchten voor 15 euro >>>

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar